اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293268190

زندگی سنتی در شهر تاریخی ابرکوه

اقامتگاه بوم‌گردی سرو کهن

کد: 13970208293268190

https://goo.gl/h5vLqt

، بابل , (اخبار رسمی): همانطور که از نام اقامتگاه پیدا است این مجموعه بومی در شهر ابرکوه (Abarkuh) در استان تاریخی یزد بنا شده است. شهر ابرکوه از نظر موقعیت جغرافیایی بین مثلث طلایی گردشگری که اضلاع آن استان‌های اصفهان، یزد و فارس است قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی سرو کهن
اقامتگاه بوم‌گردی سرو کهن

همانطور که از نام اقامتگاه پیداست این مجموعه بومی در شهر ابرکوه (Abarkuh) در استان تاریخی یزد (Yazd) بنا شده است.

شهر ابرکوه از نظر موقعیت جغرافیایی بین مثلث طلایی گردشگری که اضلاع آن استان‌های اصفهان، یزد و فارس است قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی سرو کهن در نزدیکی سرو 4000 ساله است که به خاطر مجاورت با کهن‌ترین موجود زنده دنیا (سرو کهن)، نام این اقامتگاه بومی را سرو کهن ابرکوه انتخاب کرده‌اند.‌

اقامتگاه سنتی سرو کهن در باغی وسیع بنا شده است و دارای آلاچیق‌های چوبی که از کنار آن جوی‌های آب زلال، روان است و درختان بزرگ  انار، بِه  و توت  به این مجموعه اقامتی زیبایی وصف‌ناپذیری بخشیده است.

این مجموعه بوم‌گردی دارای 8 واحد اقامتی مجزا با ظرفیت استاندارد 35 نفر و دارای 4 واحد حمام و  4  واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. بنای اقامتگاه سرو کهن دارای قدمت 100 ساله است و برای ساخت آن از خشت و کاه‌گل استفاده شده است. از جاذبه‌های به نام ابرکوه می‌توان به خانه آقازاده و بادگیر آن (قاجاریه)، گنبد عالی (سلجوقیان)، یخچال عظیم خشتی (قاجاریه)، مسجد جامع ابرکوه (دوره تیموری) و سرو کهن (قبل از میلاد مسیح) و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو اقامتگاه بوم گردی سرو کهن با شماره 09112077375 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی