اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276628190

 جشنواره زمستانی اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون برگزار می‌شود

تخفیف‌50 درصدی اقامت بوم گردی به همراه صبحانه، نهار و شام از اواخر دی

کد: 13961026276628190

https://goo.gl/ztzBsJ

، بابل , (اخبار رسمی):  جشنواره زمستانی اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون از 25 دی ماه 96 آغاز و تا اوایل اسفند ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌50 درصدی اقامت بوم گردی به همراه صبحانه، نهار و شام از اواخر دی
جشنواره زمستانی اقامتگاه بوم گردی مادرجون- مازندران، تنکابن

به گزارش  روابط عمومی ایران بوم گردی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره‌ی زمستانی اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون به مناسبت مناسبت برگزاری جشنواره  و در دوره زمانی یک ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند اقامت در اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون واقع در مازندران، شهرستان تنکابن، روستای چالکش به همراه غذا‌های محلی و خوشمزه و گشت وگذار در طبیعت منطقه تنکابن را از طریق سایت ایران بوم گردی و یا تماس به شماره 01133238359 و با 50 تخفیف تهیه کنند.

مرتضی حقانی، مدیر فروش شرکت ایران بوم گردی مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: اقامتگاه بوم گردی مادر جون در فضایی جنگلی در کنار کوه‌های تنکابن و نمایی روبه دریای خزر واقع شده است. هزینه‌ی یک شب اقامت در اقامتگاه خونه مادرجون به همراه صبحانه، نهار، شام و عصرانه مبلغ 120 هزار تومان است که در این جشنواره تا 50 درصد تخفیف به مسافران داده می‌شود و نهایتا گردشگران عزیز این خدمات را تنها با 60 هزار تومان می‌توانند دریافت کنند. شرایط تخفیف‌ها برای:

  • کمتر از 5 نفر 30% تخفیف
  • از 6 تا 10 نفر 40% تخفیف
  • بیش از 11 نفر 50% تخفیف

لحاظ می‌شود.

همچنین گرشگران و بوم گردان عزیر می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اقامتگاه به صفحه اختصاصی اقامتگاه بوم گردی مادرجون مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی