اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970230296548190

خانه سنتی خانوم بزرگ اقامتگاهی در فومن

کد: 13970230296548190

https://goo.gl/jijpgo

، بابل , (اخبار رسمی): اقامتگاه سنتی خانوم بزرگ در نزدیکی اثر تاریخی قلعه رودخان شهر فومن از توابع استان گیلان قرار دارد. این خانه روستایی در منطقه جنگلی و در زمینی به وسعت 3000 متر مربع، دارای زیر بنای 70 متری در 2 طبقه است.

خونه سنتی خانوم بزرگ
خانه سنتی خانوم بزرگ اقامتگاهی در فومن

اقامتگاه سنتی خانوم بزرگ در نزدیکی اثر تاریخی قلعه رودخان شهر فومن از توابع استان گیلان قرار دارد. این خانه روستایی در منطقه جنگلی و در زمینی به وسعت 3000 متر مربع، دارای زیر بنای 70 متری در 2 طبقه است. در نزدیکی اقامتگاه رودخانه‌ای دیده می‌شود که در کنار کوهستان پوشیده شده از درختان انبوه جاری است و چشم انداز رویایی را خلق کرده است. بافت‌های سنتی که در اطراف جاده قرار گرفته‌اند نیز زیبایی این منطقه را دوچندان می‌کند.

معماری این خانه روستایی به سبک خانه‌های قدیمی گیلانی است که بیشتر از مصالح چوب و کاه گل برای ساخت بنای آن استفاده شده است. طبقه بالای این بنای با صفا که برای پذیرایی از گردشگران در نظر گرفته شده از 2 اتاق بزرگ و 2 ایوان یا بهار خواب بزرگ، تشکیل شده است که ظرفیت پذیرش 15 گردشگر را دارد. از جاذبه‌های نزدیک به این اقامتگاه می‌توان به جنگل‌های بکر روستای فوشه و ماسوله اشاره کرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی