اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970202292218190

اقامت‌گاهی بر روی تپه‌های گرما پشته

اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم

کد: 13970202292218190

https://goo.gl/RfTC4R

، بابل , (اخبار رسمی): قامتگاه پرداروم در محیطی بکر و دنج در دامنه کوه پوشیده از درختان جنگلی هیرکانی در میان باغ چای قرار دارد که مناظری شگرف از شالیزارهای برنج و باغ‌های چای مدت‌ها هر گردشگری را مبهوت زیبایی خود می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی پرداروم
اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم

اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم در محدوده شهرستان تنکابن (شهسوار) استان مازندران در روستای گرماپشته قرار دارد. دور تا دور روستای گرماپشته را کوه‌های با پوشش جنگلی به طرز زیبایی پوشانده‌اند.

اقامتگاه پرداروم در محیطی بکر و دنج در دامنه  کوه پوشیده از درختان جنگلی هیرکانی در میان باغ چای قرار دارد که مناظری شگرف  از شالیزارهای برنج و باغ‌های چای مدت‌ها هر گردشگری را مبهوت زیبایی خود می‌کند. این اقامتگاه با معماری کاملا سنتی با مصالح طبیعی چون چوب درختان و کاه‌گل محیط پیرامون، بنا شده است که باعث شده حس بوم‌گردی را هر چه بهتر به تصویر بکشد.

پرداروم دارای 3 اتاق سنتی جهت اقامت گردشگران است که ظرفیت استاندارد 8 نفر و  حداکثر 12 نفر را دارا  است. در محیط اقامتگاه کارگاه فرآوری چای، زمین بازی، تاب درختی هیجان‌انگیز قرار دارد و در اطراف اقامتگاه نیز مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جنگلی به طول 15 کیلومتر، مسیر آفرود-جنگلی به طول 70 کیلومتر و  رودخانه‌ای زیبا برای شنا و ماهیگیری برای گذراندن لحظاتی شاداب و مهیج وجود دارد.

شروع ساخت اقامتگاه بوم‌گردی از خاطرات کودکانه گلیج (مالک اقامتگاه) شروع شده است و خشت‌خشت آن با دستان پر از عشق او برای تحقق این رویا بنا شده است.

کلمه پرداروم در زبان محلی مردم این منطقه از سرسبزی و پوشش گیاهی جنگلی شکل گرفته و به معنای  پر از درخت است. 

علاقه‌مندان جهت رزرو اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم می‌توانند با شماره 09112077375 تماس بگیرند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی