اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970202292228190

اقامتگاهی در جزیره زیبای قشم

اقامتگاه بوم‌گردی بادگیران سهیلی

کد: 13970202292228190

https://goo.gl/x7e8CX

، بابل , (اخبار رسمی): این اقامتگاه با طراحی سنتی، دیوارهای خشت گلی، سقف چوبی توانسته سبک زندگی بومی مردمان زحمت‌کش جنوب ایران را به خوبی منتقل کند.

اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی
اقامتگاه بوم‌گردی بادگیران سهیلی

اقامتگاه بوم‌گردی بادگیران سهیلی در بزرگترین جزیره خلیج همیشه‌فارس (جزیره زیبای قشم) واقع شده که محیطی آرام و دلپذیر را برای گردشگران محیا کرده است. این اقامتگاه با طراحی سنتی، دیوارهای خشت گلی، سقف چوبی توانسته سبک زندگی بومی مردمان زحمت کش جنوب ایران را به خوبی منتقل کند.

این خانه روستایی در زمینی به مساحت 235 مترمربع و زیر بنای 135 مترمربع در 6 واحد اقامتی مجزا با حصیرهای ظریفِ دست‌بافت و یک اتاق حجله عروس و داماد که مخصوص تازه عروس و دامادها به سبک بومی و با رنگ‌های شاد تزیین شده،  ظرفیت پذیرایی از 40 مسافر ایران‌دوست را دارد.

با اقامت در اقامتگاه بادگیران می‌توانید از جاذبه‌های جزیره دلفین‌ها، دره ستارگان، جنگل حرا، ارزان‌فروشی درگهان، تنگه چاهکوه و ... دیدن کنید و اقامتی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را رقم بزنید.

شماره رزرو اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی : 09353306603

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی