اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275725886

آپارتمانی ۳۲ متری با اتاق خوابی پنهان پشت دیوار کشویی

کد: 13961020275725886

https://goo.gl/Hp9xxB

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی داخلی و بازسازی این آپارتمان کوچک در سائوپائولو برزیل، با متراژ ۴۰۹ فوت مربع (۳۲ متر مربع) است که برای استفاده‌ی بهینه از فضا و حیطه بندی محدوه‌های منزل از دیواری کشویی استفاده شده و پشت آن فضایی به عنوان اتاق خواب و سرویس بهداشتی اختصاص یافته است.

آپارتمانی ۳۲ متری با اتاق خوابی پنهان پشت دیوار کشویی
آپارتمانی ۳۲ متری با اتاق خوابی پنهان پشت دیوار کشویی

دیوار کشویی در این آپارتمان می تواند در مواقع ضرورت باز شود  و در حین بسته بودن دیوار پشت تلویزیون محسوب می شود که فضا را از شلوغی و در هم ریختگی محدوده‌های منزل نجات داده است

طراحی داخلی و بازسازی این آپارتمان کوچک در سائوپائولو برزیل، با متراژ ۴۰۹ فوت مربع (۳۲ متر مربع) است که برای استفاده بهینه از فضا و حیطه بندی محدوه‌های منزل از دیواری کشویی استفاده شده و پشت آن فضایی به عنوان اتاق خواب و سرویس بهداشتی اختصاص یافته است.

استفاده از یک دیوار آینه‌ای در یک طرف منزل و وجود پنجره در سمت دیگر به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک زیادی کرده است و در عین حال نور طبیعی و مناسبی را وارد فضا خواهد کرد. با دیوار کشویی، فضاهای عمومی‌ و خصوصی تفکیک شده است. در این آپارتمان کوچک سعی شده است تا تمامی‌ نیازها در نظر گرفته شود و به دلیل کوچکی از فضایی صرف نظر نشود؛ به همین سبب قسمت کوچکی برای غذاخوری در کنار نشیمن و آشپزخانه قرار داده شده است.

در آشپزخانه، کابینت‌های آبی که با متریال چوب در فضا ترکیب شده احساس طبیعی و زیبا به فضا بخشیده است. دیوار کشویی در این آپارتمان می‌تواند در مواقع ضرورت باز شود  و در حین بسته بودن دیوار پشت تلویزیون محسوب می‌شود که فضا را از شلوغی و در هم ریختگی محدوده‌های منزل نجات داده است. به کارگیری ایده‌های هوشمندانه می‌تواند در فضاها و آپارتمان‌های بسیار کوچک  به دلیل وجود محدودیت‌ها بسیار پر کاربرد و ضروری باشد تا نیاز‌ها را پاسخ داده و فضایی مملو از آرامش برای ساکن یا ساکنین ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل