اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961023276065886

رنگین کمان رنگ ها در فرودگاه دانمارک

کد: 13961023276065886

https://goo.gl/9BoE7j

، تهران , (اخبار رسمی): انتظار در فرودگاه  یا ترمینال برای رسیدن زمان پرواز  بسیار خسته کننده است و ظاهر یکنواخت چنین فضاهایی برای انتظار می‌تواند آن را مشکل و طولانی‌تر سازد؛ اما گروه معماری خلاقی در فرودگاه دانمارک با ایجاد فضایی رنگی و شاد در تلفیق با تجربه‌های خوشایند فردی و اجتماعی طراحی کرده است.

رنگین کمان رنگ ها در فرودگاه دانمارک
رنگین کمان رنگ ها در فرودگاه دانمارک

امروزه قدرت نفوذ رنگ‌ها در احساسات انسانی بر جوامع آشکار شده و این بدین معنی است که ارتباطات ناخودآگاه شکل گرفته بین رنگ ها و تجارب انسانی می‌تواند رفتارها و احساسات خاصی را ایجاد کند

این فضا علاوه بر ایجاد احساس خوب از فضا در کاربران سبب کاهش استرس و اضطراب‌های قبل از پرواز شده و در هر سالن به صورت تدریجی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها که با مبلمان در‌هارمونی است، عبور کرده و به تدریج وارد طیف رنگی بعدی می‌شود.

امروزه قدرت نفوذ رنگ‌ها در احساسات انسانی بر جوامع آشکار شده و این بدین معنی است که ارتباطات ناخودآگاه شکل گرفته بین رنگ‌ها و و تجارب انسانی می‌تواند رفتارها و احساسات خاصی را ایجاد کند. رنگ به دور از فرهنگ‌ها و شکل گیری در فضاهای مختلف نوعی زبان جهانی است و در این پروژه برای ارتقاء سطح سلامت  انسان‌ها؛ زیبایی فضا و ایجاد محیطی آرامش بخش به کار گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل