اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277858257

خرید اینترنتی برنج را با فروشگاه برنج خوشه چین تجربه کنید

کد: 13961102277858257

https://goo.gl/cZbTqm

، ساری , (اخبار رسمی): در این مطلب معرفی کوتاهی از سایت خوشه چین و مزیت‌های این فروشگاه را برای شما بیان می‌کنیم. خوشه چین به عنوان اولین مرجع تخصصی برنج در ایران اهداف بلندی در سر دارد. در آینده‌ای نه چندان دور سایت خوشه چین علاوه بر ایران در سطح بین‌المللی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

خرید اینترنتی برنج را با فروشگاه برنج خوشه چین تجربه کنید
خرید اینترنتی برنج را با فروشگاه برنج خوشه چین تجربه کنید

در حوزه فروش اینترنتی برنج عملا در ایران کار خاصی انجام نشده است و یا اگر هم اقدامی انجام شده با کیفیت پایین است. در همین راستا متخصصان حوزه‌ی برنج سعی کردند تا این کمبود را جبران کنند

خرید کردن همواره با خودش دغدغه‌های خاصی را دارد و هرچه قیمت پرداختی برای کالا بیشتر باشد، این دغدغه بیشتر می‌شود؛ اما گاهی علاوه بر قیمت فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب و خرید یک کالا تاثیرگذار است که مهم‌ترین این فاکتورها کیفیت است که جزء لاینفک یک خرید ایده آل است. حال اگر خرید شما مربوط به تغذیه شما باشد، علاوه بر قیمت و کیفیت فاکتور مهم دیگری به نام سلامت را هم باید به این لیست اضافه کنیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن دل مشغولی‌ها افراد، دیگر نمی‌توان مانند سابق برای خرید کردن وقت گذاشت. از همین رو فروشگاه‌های اینترنتی رونق خوبی پیدا کرده‌اند. در حوزه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر قیمت و کیفیت و سلامت نکته‌ی دیگری نیز مهم است و آن سرعت ارسال کالا است. امروزه افراد می‌خواهند کالایی که آن را خریداری کرده‌اند به سرعت به دستشان برسد. 

همه‌ی نکته‌های فوق را باید در یک فروشگاه اینترنتی در نظر داشته باشد؛ اما در حوزه‌ی برنج عملا در ایران کار خاصی انجام نشده است و یا اگر هم اقدامی‌ در فروشگاه‌های اینترنتی برنج انجام شده است، آنقدر با کیفیت پایین انجام شده که افراد را برای خرید ترغیب نمی‌کند. در همین راستا متخصصان حوزه‌ی برنج سعی کردند تا این کمبود را جبران کنند.  فروشگاه اینترنتی برنج خوشه چین تمرکز اصلی خود را روی چند اصل (کیفیت، سرعت و قیمت مناسب) بنا کرده است.

1- کیفیت: 

نکته‌ی مهم برای خوشه چین کیفیت برنج است؛ به گونه‌ای که در انتخاب برندهای مختلف وسواس خاصی را به خرج می‌دهد و تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند برنجی را که در سایت برای مشتریان عرضه می‌کند خالص، معطر و یک‌دست باشد تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. از همین رو برای برنج‌های ایرانی ضمانت بازگشت قرار داده است تا اگر مشتری از کیفیت آن ناراضی بوده بتواند آن را بازگرداند.

2- قیمت مناسب

خوشه چین به علت اینکه بازار هدف بزرگی به وسعت ایران را پوشش می‌دهد و خریدهای زیادی را از برندهای معروف انجام می‌دهد تخفیف‌های گسترده‌ای را دریافت می‌کند و همین تخفیف‌ها وارد سایت می‌شود و مشتریان با قیمتی به مراتب پایین‌تر از همه جا می‌توانند برنج مورد نظر خود را از سایت خریداری کنند. در اینجا اشاره‌ای به این نکته حائز اهمیت است که عملا خوشه چین با حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از تولیدکننده و عرضه‌ی مستقیم آن به مشتریان قیمت محصول را به شدت کاهش می‌دهد.

3-سرعت:  

خرید محصول یک بخش است و ارسال آن بخش دیگر؛ گاهی اوقات مشتریان را از خرید اینترنتی پشیمان می‌کند. در خوشه چین از این خبرها نیست؛ چون با توجه به ضرورت ارسال سریع، قسمت ارسال برنج در خوشه چین عملکرد عالی دارد. با توجه به روش‌های ارسال برنج که در سایت تعبیه شده شما می‌توانید مدت زمان ارسال را تعیین کنید و بدون نگرانی در زمان تعیین شده برنج خود را دریافت کنید. 

خوشه چین با تکیه بر این سه اصل و محیط کاربری آسان، شما را قادر می‌سازد تا بدون دغدغه و با خیال راحت برنج مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در کمترین زمان ممکن در تمامی‌ سال تهیه کنید.

لازم به ذکر است که سایت خوشه چین، نماد الکترونیکی و نماد سامان دهی از درگاه بانک ملت را نیز کسب کرده است.

سایت خوشه چین: www.khoshechin.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خوشه چین

خوشه چین با تکیه بر این سه اصل و محیط کاربری آسان شما را قادر می سازد تا بدون دغدغه و و با خیال راحت برنج مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در کمترین زمان ممکن در تمامی سال تهیه کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]