اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277905886

طرح منتخب موزه لنینگراد جزء فینالیست ها شد

کد: 13961102277905886

https://goo.gl/YHrPqp

، تهران , (اخبار رسمی): طراحان و سازندگان موزه یهود ورشو لهستان، بار دیگر نبوغ خود در طراحی یک ساختمان نمادین به همگان نشان دادند.

طرح منتخب موزه لنینگراد جزء فینالست ها شد!!
طرح منتخب موزه لنینگراد جزء فینالیست ها شد

مسابقه موزه یادبود محاصره لنینگراد که مسابقه‌ای با همین نام است، توسط شهرداری سن پیترزبورگ پایه گذاری شد. در این مسابقه طرح گروه معماری Lahdelma & Mahalmäki به همکاری گروه رالف اپل بام به فینال این رقابت راه پیدا کرد. با توجه به اینکه این گروه معماری پیش از این برنده‌ی طراحی موزه نمادین یهود در لهستان شده بود، استانداردهای پیشین خود را برای طراحی این موزه به کار گرفته است. 

موزه لنینگراد در سه قسمت اصلی طراحی شده است: ریسمان زندگی (فضای موزه و نمایشگاه)، یادبود قهرمانان لنینگراد و عرصه‌ی شهادت. یکی از استدلال‌های برنامه‌ریزی فضای این پروژه بر اساس نظرسنجی توسط مردم صورت گرفته است که آن بازسازی و اتصال مجدد شهر به پارک و موزه توسط یک شبکه نئوکلاسیک بوده است. طراحان با رویکرد رویایی خود فضایی را خلق کردند که مانند شیب باشکوهی است که کنار رودخانه‌ای حرکت می‌کند و به سمت بالا سوق می‌یابد.

این موزه از سه طبقه مختلط تشکیل شده و از مسیرهای متنوعی برای ارتباط بین عرصه‌ها استفاده شده است. به عنوان مثال یک میسر پیچدار با شیبی ملایم هر سه طبقه را به هم متصل کرده است و هر طبقه به صورت جداگانه دارای مسیر ارتباطی مجزایی است. جالب‌ترین بخش طراحی موزه بالاترین سطح آن است که از یک نمای پانورامیک بهره برده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]