اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277915886

عینک فروشی چندمنظوره در استانبول

کد: 13961102277915886

https://goo.gl/7F3UPE

، تهران , (اخبار رسمی): این فروشگاه عینک طراحی شده در استانبول، تنها یک فروشگاه نیست؛ بلکه محلی چند منظوره است که  می‌تواند مکانی برای ملاقات و ارتباطات افراد، گالری هنری، یک کافی شاپ یا محلی برای اجرای موسیقی باشد. مهم‌تر از همه، فضایی مبتنی بر تجارب انسانی و برای تعاملات انسانی است.

عینک فروشی چندمنظوره در استانبول
عینک فروشی چندمنظوره در استانبول

این فروشگاه عینک، محلی چند منظوره و فضایی مبتنی بر تجارب انسانی و برای تعاملات انسانی است

در جوامع امروزی به ویژه در کلان‌شهرهای شلوغی مانند استانبول، زندگی با گرفتاری‌های بیشتر و با روندی سریع و سخت همراه است. صرف زمان زیاد برای ارتباطات و انجام همه کارهای ضروری تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که افراد همیشه در حال انجام هم‌زمان چندین کار و در حال سعی برای برقراری ارتباط با محیط اطراف هستند.

مکانی برای داشتن پتانسیل‌های گفته شده باید فوق العاده، چشم نواز و متمایز باشد که به کاربران اجازه تجربیات مختلف را دهد که در واقع در رویکرد طراحی این فضا سعی شده محیطی انسان دوستانه، تعاملی، کاربر پسند ایجاد شود که البته دارای تناسبات و  مقیاس انسانی مناسب باشد.

طراحان این پروژه استفاده از متریال‌ها و ایده‌های ساده و آشنا را روش طراحی خود قرار داده و به عنوان رویکرد معمول خود در پروژه‌ها از آن یاد کرده اند که با ایده‌های ساده و در عین حال بسیار قوی کل فضا را در چارچوب مورد نظر شکل داده است. یکی از این ایده‌ها استفاده از قاب و پانل‌های  فلزی چند منظوره برای نیازهای مختلف مانند نمایش دادن عینک و آثار هنری است.

ایده دیگر در این  فروشگاه عینک استفاده از بلوک‌های چوب پنبه‌ای به عنوان عنصری سبک، آشنا و ساده است که در تعداد ۵۵۰ بلوک که ۹۵ عدد از آن‌ها داری لامپ‌های روشنایی است به سقف فروشگاه آویز شده است.

میز کار با طراحی متفاوت با شکل بدنه‌ی ماشین در تلفیق با  میز و نیمکت‌های چوب پنبه‌ای در‌هارمونی با بلوک‌های سقف، وجود پارتیشن‌ها و قفسه‌ها محیطی منحصر به فرد با دیزاینی متفاوت ایجاد کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل