اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278998291

تاکسی بردها به خیابان آمدند

تاکسی برد سوار بر تاکسی

کد: 13961108278998291

https://goo.gl/DAckUL

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): چند وقتی است وقتی مردم شاهین‌شهر از خانه بیرون می‌روند با ابزار تبلیغاتی جدیدی به نام تاکسی برد روبرو می‌شوند. البته این ابزار تبلیغاتی در کشور جزء ابزارهای جدید و نو محسوب می‌شود؛ ولی سن و سال این ابزار در دنیا به بیش از 40 سال می‌رسد. گروه تبلیغات کتاب شهر به خوبی آن را در ایران اجرا کرده است.

تاکسی برد سوار بر تاکسی
تاکسی برد سوار بر تاکسی

به جرات می‌توان گفت گروه تبلیغات کتاب شهر مجری این طرح در شهرستان شاهین شهر به خوبی توانسته از گود زورآزمایی با راهور بر سر راه اندازی این ابزار تبلیغاتی بیرون آید و مجوز‌های لازم در خصوص اجرای طرح را با پشتیبانی فرماندار شهرستان جناب آقای بصیری دریافت کند.

این ابزار تبلیغاتی اگر در مسیر درستی قرار گیرد می‌تواند به عنوان کمک هزینه‌ای برای رانندگان تاکسی استفاده شود و همچنین برای مشتریانی که به دنبال ابزارهایی جدید برای تبلیغات محصولات خود هستند ابزار مناسبی است. طبق آمار جهانی تاکسی برد در بین پربیننده‌ترین ابزارهای تبلیغات محیطی قرار می‌گیرد، این ابزار با پوشش مناسب محیطی ،جذاب و جدید بودن و نور مناسب در شب  به نحوی می‌تواند به طور مویرگی در همه‌ی نقاط از کوچه و خیابان، مناطق شلوغ و پر تردد، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها نفوذ کند و ماموریت خود را به انجام رساند. این ابزار در صورت مدیریت درست و همچن حمایت‌های درست می‌تواند مرحمی باشد بر روی زخم رانندگان، از آن طرف راننده به خاطر نصب تاکسی برد بر روی سقف تاکسی خود می‌تواند بدون زحمت هزینه‌ای را به عنوان حق الزحمه دریافت کند و همچنین مشتریان می‌توانند با هزینه‌هایی مناسبتر تبلیغات محیطی را انتخاب کنند. همچنین به دلیل وسعت این فعالیت می‌توان برای بیش از 10نفر به طور مستقیم و بیش از 50نفر به طور غیر مستقیم اشتغال و درآمد زایی کرد. می‌توانید به زمانی فکر کنید که این طرح در کل کشور اجرا می‌شود و ببینید چند نفر از آن سود می‌برند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]