اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305208291

گروه تبلیغات کتاب شهر، پیشرو در عرصه طراحی و ساخت سازه‌های تبلیغات محیطی

کد: 13970425305208291

https://goo.gl/CPLzmr

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: این گروه از زمان تاسیس با هدف تغییر در ساختار و نوع تبلیغات محیطی کشور پا در این عرصه گذاشت و در تمام این سال‌ها تمام تلاش و خود را کرده تا بتواند با جمع‌آوری و آنالیز جنبه‌های مختلف تبلیغات محیطی در کشور با قدرت در این مسیر قدم بگذارد.

گروه تبلیغات کتاب شهر پیشرو در عرصه طراحی و ساخت سازه های تبلیغات محیطی
طرح تاکسی برد-متناسب با محیط و رنگ خودرو

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: این گروه از زمان تاسیس با هدف تغییر در ساختار و نوع تبلیغات محیطی کشور پا در این عرصه گذاشت و در تمام این سال‌ها تمام تلاش و خود را کرده تا بتواند با جمع‌آوری و آنالیز جنبه‌های مختلف تبلیغات محیطی در کشور با قدرت در این مسیر قدم بگذارد. سال‌ها تلاش کردیم،هزینه کردیم  تا بتوانیم مشکلات را بررسی کنیم راه‌کارهای مناسب را پیدا کنیم تا بتوانیم با قدرت و دست پر در این مسر قرار بگیریم.در ایران نگاه درستی به تبلیغات محیطی صورت نگرفته که این واقعا برای این گروه ناراحت کننده است.

متاسفانه برخی از همکاران فقط به جنبه تجاری این موضوع نگاه می‌کنند و همین نگاه اشتباه باعث توقف در پیشرفت این حوزه شده است، این موضوع درست است که اگر روشی سودآوری داشت باید آن را ادامه داد ولی باید به این موضوع نگاه کرد که عدم تغییر در بلند مدت نیز باعث تکراری شدن و عقب افتادگی می‌شود.

برای مثال همه مردم کلمه بیلبورد را شنیده‌اند و با آن آشنا هستند. حال شما تصور کنید فردا در یکی از نقاط تهران به یک‌باره که از خانه خارج می‌شوید یک بیلبورد تبلیغ خودرو که یک خودروی واقعی در آن قرار داده شده است نظر شما و خیلی افراد دیگر را جلب می‌کند و مطمئنا همگی با تلفن همراه از آن عکسبرداری می‌کنید و برای یکدیگر ارسال می‌کنید و این تبلیغ هم شما را در جایگاه یک مشتری و مخاطب قرار داده و هم شما را تبدیل به یک بازاریاب غیر مستقیم کرده، این نوع تبلیغات در دنیا یک امر روزمره است و هر کسی با ایده‌های ناب خود به راحتی می‌تواند مخاطبان مورد نیاز خود را جذب کند که باید در ایران هم چنین اتفاقی بیافتد. باید دست اندرکاران از مسئولان تا مجریان در این حوزه سرمایه‌گذاری بیشتری بکنند تا بتوانیم در این عرصه پابه‌پای دنبا پیش رویم.

محمد فرقانی نیز اعلام کرد این گروه آمادگی دارد تا در این حوزه در مناطق مختلف کشور بر روی فعالیت‌های جدید سرمایه‌گذاری کند تا بتواند با همکاری دیگر مجریان تغییراتی هر چند کوچک در این عرصه حاصل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی