اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115280178291

صدیقه فرجی مدیر عامل گروه تبلیغات کتاب شهر:

این گروه آماده راه اندازی طرح (تاکسی برد) در شهرهای کشور است

کد: 13961115280178291

https://goo.gl/wBD3as

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): گروه تبلیغات کتاب شهر آمادگی دارد در راستای ارتقاء سطح کیفی سازه‌های تبلیغات محیطی و همچنین بهبود وضعیت درآمدی رانندگان زحمت‌کش تاکسی طرح تبلیغات سقفی تاکسی (تاکسی برد) را در شهرهای کشور راه اندازی کند.

این گروه آماده راه اندازی طرح تاکسی برد در شهرهای کشور میباشد
مراسم دهه فجر

صدیقه فرجی مدیر عامل گروه تبلیغات کتاب شهر با بیان این موضوع که این گروه در نظر دارد در راستای سیاست‌های خود با هدف ارتقا سطح کیفیت خدمات در حوزه تبلیغات آمادگی این گروه را برای حضور و اجرای طرح تبلیغات سقفی تاکسی (تاکسی برد) در شهرهای کشور با هدف بهبود و کمک به درآمد رانندگان زحمت کش تاکسی اعلام کرد.

فرجی در این رابطه گفت: در حال حاضر در حال مکاتبه و مذاکره با چند شهرستان هستیم که در صورت موافقت از سوی سازمان‌های تاکسیرانی، این گروه از اوایل سال 97 این طرح را در سطح کشور به مرحله اجرایی می‌رساند.

این طرح در دنیا جز موفق‌ترین طرح ها در حوزه تبلیغات محیطی است که متاسفانه به دلیل سنگ اندازی‌هایی در این حوزه و همت نکردن برخی از همکاران و فعالان در این صنعت تاکنون مورد توجه زیادی قرار نگرفته بود. این گروه همچنین قصد دارد بسیاری از طرح‌های دیگر را نیز که می‌توانند در به روزرسانی سازه‌های تبلیغاتی و همچنین درآمدزایی کمک کنند را در آینده اجرا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی