اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304898291

آمادگی گروه تبلیغات کتاب شهر برای همکاری و مشارکت در اجرای طرح تاکسی‌برد

کد: 13970424304898291

https://goo.gl/RDbPPi

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: تاکسی برد یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات محیطی در دنیا به شمار می‌آید که متاسفانه به این ابزار در ایران نگاه ویژه‌ای نشده است.

آمادگی گروه تبلیغات کتاب شهر برای همکاری و مشارکت در اجرای طرح تاکسی‌برد
افتتاحیه تاکسی برد-کاشان

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: تاکسی برد یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات محیطی در دنیا به شمار می‌آید که متاسفانه به این ابزار در ایران نگاه ویژه‌ای نشده است.گروه تبلیغات کتاب شهر

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: تاکسی برد یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات محیطی در دنیا به شمار می‌آید که متاسفانه به این ابزار در ایران نگاه ویژه‌ای نشده است. گروه تبلیغات کتاب شهر به عنوان یک مرکز تخصصی طراحی و اجرای تبلیغات محیطی سیار از سال 1390 سعی کرده  با اصلاح این نوع سازه و بومی کردن آن و تناسب با شرایط محیطی منطقه مورد استفاده و همچنین رفع ایرادات این ابزار طبق نظر راهور، جایگاه جدیدی برای این ابزار در بین دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی باز کند.

این گروه آمادگی خود را جهت همکاری و سرمایه‌گذاری در اجرای طرح تبلیغات تاکسی (تاکسی برد) را اعلام کرد و گفت این گروه آماده است تا با سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف تبلیغات محیطی به پیشرفت این صنعت در این حوزه کمک کوچکی کند.

همچنین محمد فرقانی گفت: تبلیغات محیطی در ایران به یک فرد مسن تبدیل شده است، باید جوانان با ایده‌های ناب به میدان بیایند، باید همگی دست به دست هم دهیم تا در این صنعت کمی به روز شویم. معنی تبلیغات در دنیا با تبلیغات در ایران کاملا متفاوت است و جایگاه آن نیز بسیار پر اهمیت‌تر است.

این گروه سعی دارد تا حداقل در منطقه کاری خود بتواند در به روزرسانی این ابزارها فعالیت مثبتی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]