اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305478291

تاکسی برد سوار بر تاکسی

کد: 13970426305478291

https://goo.gl/7Q6vKz

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: تاکسی‌برد به زودی در چند شهر بزرگ کشور اجرا می‌شود. تاکسی برد که یکی از پر مخاطب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیا به شمار می‌آید قرار است به زودی در چند شهر بزرگ کشور اجرایی شود، صحبت‌های اولیه صورت گرفته و در مراحل پایانی قرار دارد.

تاکسی برد سوار بر تاکسی
تاکسی برد-شاهین شهر

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: تاکسی برد به زودی در چند شهر بزرگ کشور اجرا می‌شود.تاکسی برد که یکی از پر مخاطب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیا به شمار می‌آید قرار است به زودی در چند شهر بزرگ کشور اجرایی شود، صحبت های اولیه صورت گرفته و در مراحل پایانی قرار دارد.

این گروه در سال 1382 پا به عرصه تبلیغات گذاشته و از سال 1390 به صورت تخصصی فعالیت‌های خود را بر روی تبلیغات محیطی سیار متمرکز کرده و با بررسی کلیه جوانب و با اطلاع از پستی و بلندی‌های این فعالیت تصمیم به اجرای این طرح در وسعتی بزرگ دارد.

محمد فرقانی نیز بیان کرد که این گروه طرح‌هایی را نیز در خصوص تبلیغات نوین بر روی اتوبوس‌ها دارد که به زودی به مرحله اجرایی خواهند رسید و از آنها رونمایی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی