اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305338291

گروه تبلیغات کتاب شهر از افراد خلاق در حوزه تبلیغات دعوت به همکاری می‌کند

کد: 13970426305338291

https://goo.gl/5iUCoM

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: این گروه در نظر دارد تا از افراد خلاق، توانمند، با تجربه و ایده‌پرداز در حوزه تبلیغات محیطی که به هر دلیلی تاکنون نتوانستند در این حوزه ورود پیدا کنند دعوت به همکاری کند.

گروه تبلیغات کتاب شهر از افراد خلاق در حوزه تبلیغات دعوت به همکاری می‌کند
گروه تبلیغات کتاب شهر از افراد خلاق در حوزه تبلیغات دعوت به همکاری می‌کند

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر از افراد توانمند و خلاق دعوت به همکاری می‌کند

گروه تبلیغات کتاب شهر یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات قصد دارد از افراد خلاق توانمند و با تجربه در حوزه تبلیغات محیطی دعوت به عمل آورد تا در این مجموعه فعالیت کنند.

محمد فرقانی مدیر اجرایی گروه تبلیغات کتاب شهر گفت: در کشور ما افراد خلاق و توانایی در حوزه تبلیغات هستند که متاسفانه به دلیل مشکلاتی از قبیل بها ندادن و یا مشکل سرمایه نتوانستند در این حوزه وارد شوند.

یکی از مشکلات اصلی این حوزه در کشور عدم اطمینان و باور به ایده‌ها و تخیلات برخی از افراد ایده‌پرداز است. در دیگر کشورها به صورت تخصصی بر روی تخیلات و ایده‌های افراد خلاق سرمایه‌گذاری می‌کنند، برای همین است به یک‌دفعه اتفاق‌هایی می افتد که شاید باور آن برای ما سخت باشد و می‌گوییم چگونه این کار را انجام دادند، مگر می‌شود؟ بله تمام ایده‌ها و تخیلات خوب را می‌شود به مرحله اجرایی رساند و می‌توان از آن‌ها بهترین بهره را برد.

این گروه سعی دارد با اعتقاد به شعار «قدرت نامحدود خلاقیت» بر روی ایده‌های افراد سرمایه‌گذاری کند تا بتواند ضمن حمایت از کار ایرانی قدم کوچکی در پیشرفت این حوزه داشته باشد.

علاقه‌مندان به همکاری در این مجموعه می‌توانند به سایت گروه تبلیغات کتاب شهر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]