اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279738291

صدیقه فرجی مدیر عامل گروه تبلیغات کتاب شهر:

ایده های خود را سرمایه گذاری کنید

کد: 13961114279738291

https://goo.gl/Xi5quJ

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): صدیقه فرجی، مدیر عامل گروه تبلیغات کتاب شهر با بیان اینکه این گروه در نظر دارد در راستای سیاست‌های خود دفتری با هدف به کارگیری جوانان خوش فکر و همچنین استفاده از ایده‌های ناب حوزه‌ی تبلیغات و فضا دادن و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز تاسیس کند، از افراد متخصص و دارای ایده دعوت به همکاری کرد.

صدیقه فرجی مدیر عامل گروه تبلیغات کتاب شهر :
افتتاحیه طرح تاکسی برد-شاهین شهر

فرجی در این رابطه گفت: این گروه در نظر دارد در راستای سیاست‌های خود در سال 1397 دفتر مرکزی خود را در شهرستان شاهین شهر افتتاح کند. هدف اصلی به کارگیری جوانان خوش فکر و فعال در حوزه تبلیغات و همچنین سرمایه گذاری بر روی ایده‌های تبلیغاتی است.

صنعت تبلیغات در ایران فاصله بسیاری با این حوزه در دنیا دارد و متاسفانه دست اندرکاران این حوزه نیز به این موضوع عادت کرده‌اند و دیگر کسی هم سعی بر اصلاح آن ندارد. اگر در هر حوزه‌ای از متخصصان مربوط استفاده شود، شاید اکثر مشکلات حل شود؛ ولی متاسفانه برخی از مدیران ارشد و سازمان های مربوطه که در این حوزه فعالیت می‌کنند تخصص کافی در این زمینه را ندارند.

این گروه در تلاش است بتواند حتی در حوزه‌ای کوچک دست به انجام تغییراتی بزرگ بزند و در همین راستا از متخصصان و جوانان خوش فکر و دارای ایده رسما دعوت به همکاری می‌کند. بسیاری از جوانان هستند که به خاطر مسائل مالی ایده‌های خود را در گنجینه ذهن خود قرار می‌دهند و ما می‌خواهیم این فرصت را به آنان بدهیم که ایده‌های خود را سرمایه گذاری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات کتاب شهر

گروه تبلیغات کتاب شهر مرکز تخصصی مشاوره،طراحی و اجرای تبلیغات محیطی و مبلمان شهری با ما در ارتباط باشید. 09134365473- شبکه های مجازیhttps://t.me/citybookgroupadverting

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]