اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961109279087989

با کیفیت ترین ساختمان های پیش ساخته

فرم فضا؛ مجری ساخت باکیفیت ترین خانه های پیش ساخته در ایران

کد: 13961109279087989

https://goo.gl/dBBKpV

، (اخبار رسمی): گروه مهندسین فرم فضا با بهره‌گیری از افراد مجرب و خلاق و در قالب گروه‌های مهندسی توانمند در زمینه‌ی طراحی، ساخت و نصب فضاها و ساختمان‌های پیش ساخته مدولار؛ امیدوار است گام محکمی را در راه فراگیر کردن این سیستم در تمام نقاط جهان برداشته و بتواند پاسخگوی نیازها باشد.

فرم فضا ؛ مجری ساخت باکیفیت ترین خانه های پیش ساخته در ایران
فرم فضا؛ مجری ساخت باکیفیت ترین خانه های پیش ساخته در ایران

فروش ما پایان خدمات ما نیست؛ بلکه آغاز تعهد ماست.

تنوع تکنولوژی‌های ساختمان بسیار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و قاعدتاً محدودیت‌های خاص خود را دارند. در تکنولوژی سازه‌های پیش ساخته سبک، اتصالات به صورت یکپارچه است و اتصالات به صورت جوش نقطه‌ای است.

همچنین، در سازه‌های پیش ساخته سبک به جای اینکه ابتدا قطعات سنگین بتن در کارخانه ساخته شده و بعد به هم متصل شوند، ابتدا سازه به صورت شبکه‌های میلگردی که بین آنها (بین دو شبکه میلگرد) یک لایه فوم پلی استایرن قرار می‌گیرد، ساخته می‌شود و پانل‌های سبک در محل احداث ساختمان به فنداسیون جوش داده می‌شود. این روش باعث یکپارچگی در اتصالات شده، استحکام و پایداری ساختمان سازهای پیش ساخته را در مقابل نیروهای دینامیکی حاصل از زلزله یا طوفان افزایش می‌دهد.

ساختمان‌های پیش ساخته به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون قابلیت نصب سریع، بسته بندی و ارسال به محل و … کاربردهای گوناگون و موارد مصرف زیادی در صنعت، تجارت و موارد شهری و … دارند.

البته این امر مستلزم سال‌ها تجربه مدیران این صنعت است. از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها برآمدند و از پای ننشستند و به بنیان گذاری«فرم فضا» دست یازدیدند تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف سازد.

گروه مهندسین فرم فضا با بهره‌گیری از افراد مجرب و خلاق و در قالب گروه‌های مهندسی توانمند در زمینه طراحی، ساخت و نصب فضاها و ساختمان‌های پیش ساخته مدولار؛ امیدوار است گام محکمی‌ را در راه فراگیر کردن این سیستم در تمام نقاط جهان برداشته و بتواند پاسخگوی نیازها باشد.

ما بر این باوریم که ساختمان‌های پیش ساخته لزوما موقت نبوده و به عنوان دارایی‌ها و فضاهای ماندگار همواره قابل بهره‌برداری است.

گروه مهندسین فرم فضا با مدیریت لقمان سید نژادیان پس از دو دهه فعالیت مداوم در این زمینه، با هدف مشاوره، طراحی، نظارت و نصب سیستم‌های ساختمانی پیش ساخته متداول در جهان و جهت ابداع و توسعه و گسترش این نوع سیستم‌ها تاسیس و معرفی می‌‌شود.

حوزه‌ی فعالیت ما ایران و کشورهای همسایه است و چشم اندازمان توسعه و تکامل این محصولات با بهره‌گیری از نیروهای متخصص مجرب و خلاق و نهایتا فعالیت در بازارهای بین المللی است.

محصولات این شرکت عبارتند از :

  1. (L.S.F) ساختمان‌های پیش ساخته با سیستم سازه‌های سبک با ورق‌های گالوانیزه سرد؛
  2.  ساختمان‌های پیش ساخته با سیستم سازه‌های سبک با پروفیل‌های استاندارد و پوشش‌های ساندویچ پانل؛
  3.  کانکس و اتاق‌های پیش ساخته با پوشش‌های ساندویچ پانل؛
  4.  پوشش‌های دیواری و سقفی از نوع ساندویچ پانل؛
  5. (Clean Room) اتاق‌های تمیز و فضاهای سرد خانه‌ایی و آزمایشگاهی؛
  6.  طراحی، ساخت و نصب سازه و استراکچرهای فلزی؛
  7.  مرمت و بازسازی بناهای فرسوده؛
  8. طراحی و اجرای معماری و دکوراسیون داخلی.

لذا برای مشتریان خود که خواستار ساخت و سازهای سریع، سبک، استاندارد، منعطف، قابل حمل و یا توسعه‌ی فضاهای موجود در سطح و یا ارتفاع هستند، ارج نهاده و این مطلوب‌ترین انتخاب آنها را فراهم می‌کنیم.

دردپایان ضمن ارج نهادن به همکاری‌ها، امید است که نام مشتریان محترم نیز در پرونده‌ی سوابق کاری ما در زمره‌ی مشتریان بی‌شمار این شرکت قرار گیرد.

فروش ما پایان خدمات ما نیست؛ بلکه آغاز تعهد ما است، جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید:

۰۹۱۲۳۳۵۸۷۹۱ – ۰۲۱۸۸۲۷۹۹۸۳

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل