اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961110279257989

عرضه انواع کارتریج های لیزری

ویراپردازان پدیدار؛ معتبرترین مرکز تعمیرات پرینتر در بازار

کد: 13961110279257989

https://goo.gl/aZgepX

، (اخبار رسمی): شرکت ویراپردازان پدیدار تولید و عرضه انواع کارتریج‌های لیزری با کیفیت بالا و با برند اکسین را بر عهده دارد. همچنین، شارژ انواع کارتریجهای لیزر و تعمیرات پرینتر توسط گروه خدمات انفورماتیک این شرکت انجام می‌شود و شامل ۶ ماه گارانتی است.

ویراپردازان پدیدار ؛ معتبرترین مرکز تعمیرات پرینتر در بازار
ویراپردازان پدیدار؛ معتبرترین مرکز تعمیرات پرینتر در بازار

تیم حرفه ای ویراپردازان پدیدار آماده عقد قرار داد تامین نگهداری و خدمات، با ارگان‌های دولتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتhttp://WWW.ITTONER.NET مراجعه کنید

با روی کار آمدن پرینترها، اسکنرها، دستگاه‌های کپی و در کل کلیه ماشین‌های اداری تحویل عظیمی‌در ادارات و مراکز مختلف به وجود آمد به طوری که سرعت کارها چندین برابر شد و همه‌ی این‌ها به لطف ماشین‌های اداری بودند.

لوازم‌های اداری مانند اسکنر، ماشین حساب، دستگاه فکس، پرینتر، کاغذ خردکن و همه و همه کمک‌های بسیار زیادی به ادارات و سازمان کردند؛ به صورتی‌که صرفه جویی در زمان و انرژی باعث شد بسیاری از ادارات تمایل به خرید دستگاه‌های مختلف اداری داشته باشند و همین امر سبب می‌شود تا پرینترها، اسکنرها، دستگاه‌های کپی و… روز به روز مدرن‌تر و پیشرفته‌تر از قبل بشوند و این مدرن‌تر شدن باعث می‌شود تا افراد بیشتری تمایل به استفاده از این دستگاه‌ها داشته باشند.

از این روی برخی از مهندسان دلسوز کشور به بنیان گذاری «ویراپردازان پدیدار» دست یازیدند تا معتبرترین مرکز تعمیرات پرینتر در بازار ایجاد شود.

ویراپردازان پدیدار انواع پرینتر، اسکنر کپی کارتریج، تونر، ریبون، ویدئو پرژکتور، پایه، پرده، کاغذ شمار، پولشمار و … با برندهای SONIC ، PANA ، BROTHER ، CANON ، SHARP ، SAMSUNG ، EPSON ، HP  با بهترین قیمت و باکیفیت بالا تهیه و توزیع می‌کند.

شرکت ویراپردازان پدیدار تولید و عرضه انواع کارتریج‌های لیزری با کیفیت بالا و با برند اکسین را بر عهده دارد. همچنین، شارژ انواع کارتریج‌های لیزر و تعمیرات پرینتر توسط گروه خدمات انفورماتیک این شرکت انجام می‌شود و شامل ۶ ماه گارانتی هستند.

ویراپردازان پدیدار عرضه کننده‌ی پرینترهای بانکی، فیش پرینترها،  اسکنر بارکدخوان، کاغذخردکن و تجهیزات فروشگاهی است.

تیم حرفه ای ویراپردازان پدیدار آماده عقد قرار داد تامین نگهداری و خدمات، با ارگان‌های دولتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://WWW.ITTONER.NET مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی