اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279667989

فروشگاه هیت کول تولیدکننده انواع تهویه مطبوع صنعتی وخانگی

بهترین مجری تهویه مطبوع صنعتی و خانگی در بازار

کد: 13961114279667989

https://goo.gl/37oW79

، (اخبار رسمی): فروشگاه هیت کول با طراحی و ساخت انواع چیلر، فنکوئل سقفی، زمینی، دیواری، کستی چهار طرفه و یکطرفه، پرده هوا در اندازه‌های مختلف، هواساز و ایرواشر در بازار تهویه مطبوع صنعتی و خانگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بهترین مجری تهویه مطبوع صنعتی و خانگی در بازار
بهترین مجری تهویه مطبوع صنعتی و خانگی در بازار

در فروشگاه هیت کول تنها دستگاه متناسب با نیاز شما را طراحی و اجرا نمی‌کنیم؛ بلکه آن را متناسب با نیاز شما می‌سازیم و این ممکن نیست مگر با اتکا بر یک واحد تحقیق و توسعه عملگرا

چیلرها از جمله تجهیزات مهم در سرمایش هستند. همه چیلرها در واقع نوعی پمپ گرمایی هستند. آنها گرما را از فضای داخلی جذب و  آن را از طریق برج خنک کننده یا کنداسور هوایی به فضای خارجی هدایت می‌کنند.

امروزه چیلرها از استقبال خوبی در میان مهندسین مشاور و صاحبان ساختمان‌های مسکونی و اداری برخوردار شده‌اند، این نوع چیلرها بجای انرژی برق از انرژی حرارتی برای تولید سرما استفاده می‌‌کنند و دارای قطعات متحرک کمتری نسبت به انواع کمپرسوری هستند و با توجه به ماهیت چرخشی کار پمپ‌های مورد استفاده در آنها میزان خرابی و هزینه‌های مربوط به تعمیرات آنها کمتر از دیگر محصولات است. 

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها بر آمدند و از پای ننشتند و به افتتاح «هیت کول» دست یازدیدند تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف سازد.

هیت کول در زمینه طراحی، نصب، اجرای سیستم‌های برودتی، تجهیزات مرتبط با برودت صنعتی و تجاری و دستگاه‌های تهویه مطبوع فعالیت می‌کند.

فروشگاه هیت کول با طراحی و ساخت انواع چیلر، فنکوئل سقفی، زمینی، دیواری، کستی چهار طرفه و یکطرفه، پرده هوا در اندازه‌های مختلف‌، هواساز و ایرواشر در بازار تهویه مطبوع صنعتی و خانگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان