اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281218349

راهنمای خرید آون توستر

کد: 13961119281218349

https://goo.gl/m4FRxm

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از لوازم پرکاربرد آشپزخانه، آون توستر است. فرق آن با دستگاه‌های دیگر در نوع سرویس‌دهی آن است .

راهنمای خرید آون توستر
آون تستر الکتریکی

توستر یکی از دستگاه های پرکاربرد در آشپزخانه است. دو نوع توستر ساده و آون توستر وجود دارد. از آون توستر علاوه بر تست نان برای گرم کردن غذا و غیره نیز استفاده می‌شود

آون توستر:

 همان‌طور که از نام آن پیداست، آون توستر هم توستر است که برای تست کردن و برشته کردن نان مورداستفاده قرار می‌گیرد و هم به‌عنوان فر برای پخت کوتاه‌مدت مانند ذوب کردن پنیر روی غذاها و موادی که نیاز به زمان پخت خیلی زیادی ندارد استفاده می‌شود.

طرز کار آون توستر

 این دستگاه‌ها معمولا با استفاده از المنت‌های حرارتی کار می‌کند و برخی از آن‌ها به فن نیز مجهز هستند که گرما را در محفظه به جریان درمی‌آورد. آون توسترها با درب شیشه‌ای بهترین گزینه هستند؛ چرا که می‌توانید بر تمام مراحل پخت نظارت داشته باشید. آون توسترها معمولاً دارای انتخاب‌گرهای چرخشی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان دمای فر، نوع پخت و همچنین زمان پخت را تنظیم کرد.

صفحه کنترل این توستر برقی دارای سه ولوم انتخاب‌گر است که با استفاده از آن‌ها می‌توان تنظیمات دستگاه را انجام داد. پیچ انتخابی مدرج بالای صفحه جهت تنظیم دمای پخت است. پیچ انتخابی عملکرد دستگاه دارای سه حالت مختلف است: روشن شدن دو المنت بالا، روشن شدن دو المنت پایین و روشن شدن هر چهار المنت بالا و پایین. بریان کردن کنترل حرارت را چرخانده و تایمر را نیز تنظیم کنید.

حتما ببینید » خرید انلاین لوازم خانگی 

از آنجایی‌که گنجایش محدودی دارد، اندازه مواد مهم است. مثلاً یک مرغ درسته داخل آنجا نمی‌گیرد. حتی قطعات مرغ هم به‌زور داخل آنجا می‌شوند. اگر نان مصرفی منزل را همیشه تست و یا گرم می‌کنید و اقلامی از مواد غذایی خود را که داخل فریزر قرار می‌دهید بعداً با این وسیله گرم می‌کنید، آون توستر کمک بزرگی در گرم و تست کردن آن‌ها به شما خواهد کرد. البته مایکروفر این کار را به روش دیگری انجام می‌دهد و تست کردن نان به خشکی توستر نیست.

۵ سؤال مهم که قبل از خرید آون توستر باید از خود بپرسید:

۱ –  از آون توستر خود چه انتظاری دارید؟ چرا آون توستر می‌خرید؟

آون توستر هم یک فر کوچک و جمع‌وجور است و هم یک توستر. اگر فقط تست کردن نان باشد، توستر‌های ارزان و ساده شمارا راضی می‌کنند. اگر غیر از تست کردن و گرم کردن نان برای گرم کردن پیتزا و پیراشکی و تکه‌های کوچک غذا و همچنین برای ذوب کردن پنیر و تهیه نان سیر و … بکار خواهید برد توستر ساده به درد شما نمی‌خورد باید آون توستر بخرید.

۲- برای خرید یک آون توستر چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟

هرچقدر پول بدهید همان‌قدر آش خواهید خورد. دستگاه‌هایی که گران‌تر هستند کار آیی بیشتری دارند. برخی از آون توستر‌ها چندکاره هستند و مثلاً چای‌ساز و نیم‌پز هم دارند. باید مطمئن باشید که کاربرد‌های دیگر آن‌ها موردنیاز شما است یا خیر؟ البته دستگاه‌های ساده‌تر قیمت کمتری دارند. به نظر ما این دستگاه‌ها به درد کدبانوی خانه نمی‌خورد و کمی دکوراتیو است و یا به درد منازل مجردی و نقلی می‌خورد که چند وسیله در یک وسیله ادغام می‌شود تا جای کمتری بگیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که باوجود آنکه دستگاه چندکاره جای کمتری اشغال می‌کند؛ اما هرچه تعداد کارهایی که یک دستگاه انجام می‌دهد بیشتر باشد، قدرت آن کمتر است و  فضای دستگاه بین کار آیی‌های دیگر آن پخش می‌شود و کاربرد قوی را نخواهد داشت. پس اگر خانه‌دار هستید و دنبال اسباب‌بازی نیستید و منزل نقلی مجری هم ندارید به فکر این دستگاه‌های فانتزی نباشید.

حتما بخوانید »  مشاهده انواع مایکرویو و مشخصات آنها

۳ – مقدار مصرف برق دستگاه آون توستر چقدر است؟ در مدت روز یا هفته چند بار از آن استفاده خواهید کرد؟

مصرف برق آن هزینه‌ای را به شما تحمیل خواهد کرد. پس این بخش را هم در نظر بگیرید. گاهی پس از محاسبه متوجه می‌شوید که هزینه گاز یک فرگاز بزرگ برای گرم کردن نان و تست کردن یک‌تکه نان بسیار کمتر از آون توستر است!

۴ – در آشپزخانه خود جا و فضای کافی برای قرار دادن وسیله جدید وجود دارد یا خیر؟

فضای آشپزخانه‌های امروزی بسیار محدود است، در خانه‌های امروزی برای خرید هر وسیله جدید باید یک‌بار این سؤال را از خود بپرسید.

۵ – غیر از رنگ و مدل، آون توستر چه خصوصیات دیگری باید داشته باشد؟

این سؤال و پاسخ آن‌یکی از موارد اساسی در خرید لوازم برقی است. دستگاهی که خریداری می‌شود اگر به‌عنوان آون توستر است حتماً باید وات بالاتری از دستگاه‌های مشابه داشته باشد. یعنی یک دستگاه ۶۰ وات به هیچ وجه نباید خرید. به سراغ دستگاه‌هایی بروید که وات بالاتری داشته باشد. مثلاً برای یک آون توستر ۱۵۰۰ یا کمی کمتر و بیشتر کاملاً ایده‌آل است. پس به دنبال برندهایی باشید که از نوع مرغوب و درجه‌ یک هستند و بالاترین میزان وات Watt را عرضه می‌کنند.

با ما در فروشگاه انلاین دلتاکالا در ارتباط باشید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل