اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295788349

اصطلاح ۶Motion Direct Drive در ماشین لباسشویی

کد: 13970225295788349

https://goo.gl/9gkQP8

، تهران , (اخبار رسمی): اصطلاح ۶Motion Direct Drive در ماشین لباسشویی به چه معنا است؟ ماشین لباسشویی ال‌جی فن‌آوری منحصر به فرد ۶Motion Direct Drive را به کار گرفته شده تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد.

اصطلاح ۶Motion Direct Drive در ماشین لباسشویی | وبلاگ دلتاکالا
اصطلاح ۶Motion Direct Drive در ماشین لباسشویی

بدین ترتیب، دستگاه براساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می‌کند. در نتیجه با وجود دور چرخش کنترل ‌شده و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت راست و چپ، کارایی دستگاه به شکل قابل‌توجهی افزایش یافته تا در هر بار شستشو، نتیجه‌‌ای بی‌‌نقص بگیرید.

ال‌جی با الهام از شستشوی دستی و استفاده از فن‌آوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری ۶ حرکت شستشو همانند شستشو با دست شده است. این ۶ مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ای، تاباندن، ساییدن و غلطاندن است که نتیجه این الگو شستشو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی است.

شستشوی پله‌ای: در این حرکت لباس‌ها به بالاترین نقطه در داخل دیگ (درام) برده شده و سریعا به پایین انداخته می‌شوند. در این روش علاوه بر ارایه شستشویی قدرتمند از چروک شدن لباس‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

شستشوی آبکشی: در این حرکت با توجه به چرخش با دور بسیار بالا، لباس‌ها به دور تا دور بدنه داخلی دیگ(درام) می‌چسبند، این امر موجب نفوذ بیشتر و بهتر آب به تمامی نقاط لباس می‌شود.

شستشوی پیچشی: این روش برای شستشو بهتر با صدای کمتر است.

غلطاندن: روش معمول چرخش دیگ (درام) که در تمام لباسشویی‌های متداول فقط از این روش استفاده می‌شود.

ساییدن: در این حرکت، درام با حرکت به چپ و راست در زیر لباس‌ها، باعث حل شدن کامل مواد شوینده و پاک کردن لکه‌ها از روی لباس‌ها می‌شود.

تاب دادن: این حرکت بسیار ملایم برای شبیه سازی حرکات شستشوی ملایم دستی، مخصوص لباس‌های ظریف و حساس است.

در این سیستم از حرکت‌های دست انسان در هنگام شستشوی لباس به صورت سنتی الگوبرداری شده است و این حرکت‌ها توسط چرخش‌های دیگ ماشین لباسشویی شبیه سازی می‌شوند تا شستشوی البسه به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. همچنین باعث می‌شود بتوانیم برای لباس‌های مختلف با الیاف متفاوت، حرکت مناسب را انتخاب و از بهترین عملکرد بهره‌مند شویم. این ویژگی مانع از باقی ماندن آثار پودر شستشو بر روی البسه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار گشته و رنگ و شفافیت پارچه‌ها را حفظ می‌کند.

مزایای لباسشویی‌های دایرکت درایو (بدون تسمه) نسبت به لباسشویی تسمه‌ای

لباسشویی‌های جدید که در شرکت‌های کره‌ای از قبیل ال جی، سامسونگ و دوو ساخته می‌شوند به تکنولوژی جدید دایرکت درایو مجهز هستند، یعنی مستقیما موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده کرده و دیگر خبری از تسمه و پولی نیست و این کار مزایایی دارد.

۱) کاهش مصرف برق

۲) کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت‌های مکانیکی

۳) افزایش دور موتور تا ۲۰۰۰ دور و خشک‌تر شدن لباس‌ها در دور خشک‌کن

۴) کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه‌های بالانس (تعادلی)

۵) افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه‌ها

۶) کاهش هزینه تعمیر و نگهداری

۷) استفاده از سنسور هال به جای تاکو

۸) کنترل دور چپ و راست و خشک کن با دقت بالا

۹) مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل