اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000914555768349

تفاوت میان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و شیمایی

کد: 14000914555768349

https://bit.ly/3IlDXOH

، تهران , (اخبار رسمی): هر روزه همه خانم ها از انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. این نوع از محصول بسته به کیفیت خود تاثیرات متفاوتی بر روی پوست می گذارد. اگر لوازم آرایشی که استفاده می کنیم شیمیایی باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ممکن است برای پوستمان مشکلات بسیار زیادی ایجاد کند.

تفاوت میان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و شیمایی
تفاوت میان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و شیمایی

چرا از مواد آرایشی طبیعی استفاده کنیم؟

تغییر به یک رژیم طبیعی مراقبت از پوست به شما آرامش می دهد. با مراقبت طبیعی از پوست ، لازم نیست نگران مواد شیمیایی اضافه شده ای باشید که مطمئن نیستید بی خطر هستند.

مواد طبیعی می توانند به محافظت در برابر نور خورشید و تسکین پوست تحریک شده کمک کنند، بنابراین تا زمانی که محصولات مناسبی را برای نیازهای پوست خود انتخاب کنید، به طور کلی برای پوست بهتر هستند. مواد شیمیایی می توانند باعث جوش و سایر تحریکات پوستی شوند و محصولات مراقبت از پوست طبیعی برای پوست ملایم تر هستند.

پوست به عنوان یک سد محافظ عمل می کند، اما حتی با وجود مانع، مواد شیمیایی همچنان می توانند به جریان خون نشت کنند. اگر مواد شیمیایی را مستقیماً روی پوست بمالید، می توانند مستقیما جذب شوند. مواد شیمیایی می توانند بر سیستم ایمنی، سیستم عصبی و سیستم تولید مثل تأثیر بگذارند.

عطرها ممکن است بوی خوبی داشته باشند، اما واقعاً برای پوشاندن مواد شیمیایی استفاده می شوند. این بدان معنی است که شما اساساً فقط مواد شیمیایی بیشتری به بدن خود اضافه می کنید همچنین عطرها را تنظیم نمی کند، بنابراین برخی از عطرها ممکن است حاوی مواد شیمیایی سمی باشند. بهترین مراقبت از پوست طبیعی بدون عطر است تا اطمینان حاصل شود که مواد شیمیایی بیشتری از طریق بدن جذب نمی شوند.

مراقبت از پوست طبیعی نه تنها برای بدن شما بهتر است، بلکه برای محیط زیست نیز بهتر است. هر بار که از محصولات زیبایی تجاری استفاده می کنید، مواد شیمیایی در مجرای فاضلاب شسته می شوند و می توانند آبراه های محلی را ویران کنند. بسیاری از محصولات همچنین حاوی موادی هستند که نیاز به استخراج دارند که به طرق مختلف به محیط زیست آسیب می رساند.

بسیاری اغلب متوجه می شوند که با تغییر به سمت مراقبت از پوست طبیعی، متوجه می شوند که محصولات بهتر عمل می کنند. کسانی که پوست حساسی دارند متوجه می شوند که می توانند به مواد شیمیایی واکنش نشان دهند و چیزی که متوجه می شوند این است که مشکلات پوستی ممکن است پس از روی آوردن به مراقبت از پوست طبیعی برطرف شود. برخی از موادی که باید از آنها اجتناب کرد عبارتند از سولفات ها، پارابن ها، و رنگ های مصنوعی.

مراقبت طبیعی و ارگانیک از بدن شما

لوازم آرایشی معمولی اغلب حاوی درصد بالایی از مواد مبتنی بر نفت هستند و می توانند شامل موادی مانند فتالات، اکسی بنزون ​​یا پارابن باشند. اگرچه برای استفاده ایمن در لوازم آرایشی تنظیم شده است، اما استفاده از مواد مبتنی بر نفت با مفهوم لوازم آرایشی واقعا طبیعی و ارگانیک، که ترکیب آنها باید عمدتاً از مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی طبیعی و ارگانیک، محصولات میکروارگانیسم‌ها یا مواد مشتق شده از آن تشکیل شده باشد، ناسازگار است. این منابع خواص این مخلوط های پیچیده، مانند عصاره ها و روغن های گیاهی، به طور طبیعی به محافظت، تغذیه و آبرسانی پوست کمک می کند. علاوه بر این، این واقعیت که مواد پایدار، ارگانیک و زیست تخریب پذیر را می توان در لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک یافت نیز به اطمینان بخشیدن به مصرف کنندگان در مورد اصالت، منشاء و کیفیت این محصولات کمک می کند.

بخشی از محافظت و مراقبت طبیعی از پوست، لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک نیز به ما کمک می کند تا سلامت خود را کنترل کنیم. بازنمایی آنها از طبیعت از طریق عطرهای طبیعی و بافت های لطیف باعث می شود احساس نزدیکی به آن کنیم و حواس ما را بیدار کند. در واقع، بسیاری از اسانس‌های طبیعی از گیاهانی مانند اسطوخودوس، گل رز یا نعناع در رایحه‌درمانی استفاده می‌شوند، زیرا به فعال‌سازی، آرامش و تسکین بدن ما کمک می‌کنند. لوازم آرایشی طبیعی یا ارگانیک فقط محصولات زیبایی نیستند، بلکه بازآفرینی طبیعت در هماهنگی کامل با بدن و دنیای ما هستند.

http://www.deltakala.com

رویکرد پایدارتر و سازگار با محیط زیست

بسیاری از مواد مبتنی بر نفت که اغلب در لوازم آرایشی معمولی استفاده می‌شوند، نیاز به استخراج گسترده دارند، مانند نفت، آلومینیوم یا سرب که خاک‌ها را به خطر می‌اندازد و زیستگاه‌های حیات وحش را تهدید می‌کند.

بر خلاف مواد پتروشیمی، مواد طبیعی و ارگانیک بیشتر از کشت گیاهان و گل ها به دست می آیند که از عصاره آنها در فرمولاسیون آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. استفاده از طیف متنوعی از مواد خام طبیعی و ارگانیک مستلزم حفاظت از تنوع زیستی زیستگاه های حیات وحش و حفظ تولید پایدار گونه های مختلف گیاهی و گلی است.

روش هایی مانند کشاورزی ارگانیک و کشاورزی بیودینامیک، که به شدت توسط بسیاری از شرکت های عضو که مواد تشکیل دهنده خود را مستقیماً از باغ های خود تهیه می کنند، حمایت می شود، منبع پایدارتری را تضمین می کند و به حفظ تنوع زیستی کمک می کند.

ارزش اصلی لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک این است که آنها باید با طبیعت هماهنگ باشند، از جمله تأثیر بسته بندی و مواد بسته بندی مورد استفاده. جدا از محدود کردن استفاده از پلاستیک در بسته بندی و استفاده از مواد بازیافتی، بسیاری از برندهای زیبایی طبیعی و ارگانیک با توسعه قالب های نوآورانه که به کاهش شدید بسته بندی در محصولاتشان کمک می کند، قدمی فراتر گذاشته اند. برخی از نمونه های این لوازم آرایشی که به طور فزاینده ای محبوب هستند، کرم های دئودورانت، شامپوهای جامد یا قرص های خمیر دندان هستند. گزینه های پر کردن مجدد که به مصرف کنندگان امکان استفاده مجدد از بسته بندی محصول را می دهد نیز برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای محصولات پایدارتر مطابق با اصول اقتصاد دایره ای، متداول می شوند.

لوازم آرایشی طبیعی از چه ترکیباتی تشکیل شده اند؟

در تولید لوازم آرایشی ارگانیک از مواد طبیعی مثل شیرین بیان، سدر، عسل، بابونه، رزماری و… استفاده شده است، همچنین این محصولات حاوی ضدآفتاب های طبیعی، هستند که باعث جوانسازی و بهتر شدن بافت پوست می شوند.

در ترکیبات لوازم آرایشی طبیعی از موادی مانند عصاره چای سفید، انگور، هلو و دانه انار استفاده می شود که شامل آنتی اکسیدان هستند و حالت انعطاف‌پذیری و نرمی پوست را افزایش می ‌دهند

در ساخت لوازم آرایشی ارگانیک باید نکات زیر رعایت شوند:

*مواد اولیه محصول باید کاملا ارگانیک باشد؛ چه گیاهی، چه معدنی و حیوانی.

*نباید از کود و حشره کش گیاهی در تولید محصول استفاده شود.

*استفاده از عطر و رنگ شیمیایی و اسانس و تست حیوانی در فرآیند ساخت محصول ممنوع است.

*محصولات آرایشی باید در ظروف تخریب پذیر بسته بندی شوند.

*محصول باید مورد تایید استاندارهای ارگانیک جهانی باشد.

*موادی مثل الکل یا روغن و ترکیبات غیرطبیعی در این محصولات وجود ندارد.

http://www.deltakala.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید