اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000830553398349

بلاک چین جرقه ای برای تولد بیت کوین و اتریوم

کد: 14000830553398349

https://bit.ly/3kXYEpP

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با نخستین ارزهای دیجیتال بازار رمز ارزها یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

بلاک چین جرقه ای برای تولد بیت کوین و اتریوم
بلاک چین جرقه ای برای تولد بیت کوین و اتریوم

کاربرد و نحوه کار بیت کوین چیست؟

در دنیایی که جهانیان درگیر قوانین سخت گیرانه‌ی بانک‌ها برای نقل و انتقالات پول و ارز از جایی به جای دیگر بودند؛ ساتوشی ناکاموتو راهی امن و راحت را جهت انتقال پول از کشوری به کشوری دیگر را ابداع کرد.روشی غیر متمرکز که در آن دیگر نیازی به تاییدیه بانک‌های گوناگون جهت ارسال و دریافت پول نبود. فرض کنید می‌خواهید دارایی خود را از ایران به آمریکا منتقل کنید؛ مطمئنا به دلایلی مانند تحریم و ریسک بلوکه شد اموالتان این کار انجام نخواهد شد!

اما با دنیای رمز ارزها این محدودیت ها از بین می‌رود.از ویژگی‌های دیگر و مهم بیت کوین، معاملات نظیر به نظیر و حذف شخص ثالث است؛ با این کار هزینه‌های اضافی که واسطه‌ها وارد بازار می‌کنند از بین می‌رود. همچنین هویت دو طرف معامله در هنگام معامله با بیت کوین کاملا ناشناس باقی می‌ماند؛ به همین خاطر است که هنگام معاملات غیر قانونی توسط افراد سودجو از بیت کوین یا رمز ارزهای شبیه به بیت کوین برای پرداخت وجوه استفاده می‌شود.

یادتان باشد افرادی که روی به خرید بیت کوین می‌آورند همیشه به دنبال انجام معاملات،خرید کالا یا دریافت خدمات توسط این رمز ارز نیستند و گاهی به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی این ارز هستند.رمز ارزها علاوه بر ویژگی‌های بی‌نظیری که پیرامون معاملات برای ما فراهم می‌کنند،بستر فوق العاده مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند و خیلی از مردم را به سمت و سوی خود جهت افزایش سرمایه و کسب درآمد می‌کشانند. 

اتریوم چیست؟

پس از بیت کوین در سال ۲۰۱۵ شبکه‌ی اتریوم به جهانیان عرضه شد.خالق این شبکه فردی روسی-کانادایی با نام ویتالیک بوترین است.هدف ویتالیک و دیگر توسعه‌دهندگان اتریوم،خلق یک شبکه‌ی بلاک چین مشابه بیت کوین + اضافه کردن قراردادهای هوشمند بود.

به نوعی هدف خالقان اتریوم رسیدن به شعار «غیر متمرکز بودن همه چیز» بود.با اضافه شدن قراردادهای هوشمند در شبکه‌ی اتریوم،این شبکه قادر است تا علاوه بر پول،بسیاری از موارد دیگر را در آینده غیر متمرکز کند.فرض کنید اپلیکیشن‌های گوناگونی که در حال حاضر تولید می‌شوند همگی متمرکز و تحت لیسانس شرکت خاصی هستند؛با شبکه اتریوم می‌توان در آینده حتی این اپلیکیشن‌های مختلف را هم غیر متمرکز کرد به نوعی که کنترل داده و اطلاعات در این برنامه‌ها کاملا در دست خود مردم باشد.

همچنین شبکه‌ی اتریوم رمزارز ویژه‌ی خود را با نام اتر به جهانیان عرضه کرد. ز تفاوت‌های این ارز با بیت کوین می‌توانیم به عرضه‌ی نامحدود آن اشاره کنیم؛هر چند اتر هر از چندگاهی توکن سوزی دارد.راجع به این کوین هم می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که هدف افراد از خرید اتریوم تنها استفاده در جهت دریافت خدمات، خرید کالا و… نیست؛ بلکه خیلی از مردم جهان ارز دیجیتال اتریوم می‌خرند تا بر روی آن سرمایه‌گذای کنند. 

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

خیلی‌ها شاید فکر کنند که برای ورود به دنیای بلاک چین و به خصوص خرید رمز ارزها یا سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها نیاز به تخصص ویژه یا عجیب غریبی دارند.اما اینطور نیست!شما تنها بارعایت کردن یکسری نکات ساده قادر هستید تا به آسانی ارز خود را خریداری کرده و صد البته بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و کسب درآمد کنید.

برای این منظور به عنوان اولین قدم باید در یک صرافی معتبر ایرانی مانند اوکی اکسچنج ثبت نام کنید.به دلایلی مانند تحریم و ریسک بلوکه شدن دارایی ایرانیان به نفعتان است که وارد پلتفرم‌های خارجی مانند بایننس، کوینکس، کوکوین و… نشوید.

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال که می‌توانیم در حال حاضر از آن نام ببریم، صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج است. تنها کافی است تا با ورود به وب سایت اوکی اکسچنج و  به شکل کاملا غیر حضوری ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. پس از آن با ورود به بخش تبادل سریع یا تریدر، بیت کوین و اتریوم خود را خریداری کنید. 

کلام آخر

یادتان باشد که برای موفقیت در این بازار و سرمایه‌گذاری‌های پر سود نیاز است که کاملا منطقی و به دور از احساس فروش و خرید اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای خود را انجام دهید. حتما تحلیل و بررسی کنید و حتی اگر خودتان قادر به انجام این کار نیستید از دوستان و افراد با تجربه کمک بگیرید. سپاس از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید؛ موفق باشید.

http://rejimbama.com/

http://deltakala.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه