اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000916556468349

راهنمای کامل خرید لباس نوزاد دخترانه و پسرانه

کد: 14000916556468349

https://bit.ly/3EAERVo

، تهران , (اخبار رسمی): آیا منتظر آمدن فرزند خود هستید؟ پس باید قبل از آمدن این هدیه ظریف،به‌ فکر خرید لباس نوزاد باشید. بنابراین راهنمای کامل خرید لباس نوزاد دخترانه و پسرانه را تا انتها مطالعه کنید.

راهنمای کامل خرید لباس نوزاد دخترانه و پسرانه
راهنمای کامل خرید لباس نوزاد دخترانه و پسرانه

از اهمیت جنس پارچه غافل نشید.

اولین و مهم ترین نکته هنگام خرید لباس نوزاد، جنس پارچه لباس است. بهترین جنس برای پوست ظریف نوزاد، نخ و پنبه‌ای‌ست. پنبه نرم و لطیف است و حساسیت ایجاد نمی‌کند. لازم است برچسب لباس را بخوانید و ببینید درصد نخ و پنبه‌ آن چقدر است. لباس‌هایی که درصد بالای پولیستر یا نایلون دارند، انتخاب های خوبی نیستند.

سایز لباس، دومین فاکتور مهم!

نوزادان خیلی زود بزرگ می‌شوند. به همین خاطر نباید لباس‌ های سایز صفر زیادی بخرید. مطمئن باشید بهتر است از هر لباسی سه دست داشته باشید تا هنگام تعویض و شستن بی‌ لباس نباشید.

برای راحت بودن لباس وسواس خرج دهید.

در زمان خرید سیسمونی، به راحتی لباس ها دقت نمایید. در زمان تعویض، خواب، و حمام باید بتوانید به‌ سهولت لباس را از تن نوزاد خارج کنید و دوباره به تنش کنید. زیرا نوزاد یک لحظه از دست و پا زدن و تکان خوردن دست نمی کشد! حال این سوال مطرح می شود که یک لباس راحت چه ویژگی هایی دارد؟

*بهتر است یقه لباس دکمه‌دار یا کشی باشد تا گردن نوزاد اذیت نشود.

*باید با باز کردن دکمه به پوشک بچه دسترسی داشته باشید.

*به اندازه حلقه آستین دقت کنید. خیلی خوب می‌شود که حلقه آستین کاملا آزاد باشد و مجبور نباشید بازوی نوزاد را زیاد خم کنید.

*سرهمی‌های جوراب‌دار، خیلی زود کوتاه می‌شوند.

میتونید این لباس ها را از سایت زیر خرید کنید :

http://www.deltakala.com

مراقب تور، پاپیون، چین و روبان لباس باشید.

هر بخشی که کامل به لباس دوخته نشده باشد، خطرناک است. شاید فکر کنید لباسی که پاپیون، پولک یا انواع مروارید دارد، خیلی زیباست. اما تا سه سالگی کودک، ایمنی حرف اول و آخر را می‌زند. هرگز به کوچکی نوزاد نگاه نکنید؛ شما که نمی‌خواهید تکه از تزیین لباس را بکند و به دهان بگذارد؟

برچسب پشت لباس، گردن نوزاد را آزار می دهد.

بهتر است که لباس بدون برچسب بخرید. بعضی از برندهای کودک به‌جای دوختن تگ و برچسب، سایز را روی لباس چاپ می‌کنند. در غیر این صورت، حتما با دقت برچسب های لباس رو با قیچی ببرید و جداکنید.

پس از خرید حتما اول لباس را بشویید.

بعضی از شرکت‌ها به لباس مواد شیمیایی می‌زنند که چروک نشوند. پس حتما قبل از استفاده لباس نو را بشویید. استفاده از مواد شوینده مخصوص کودک را فراموش نکنید. این کار مانع حساسیت دلبندتان می شود.

برای خرید لباس نوزاد با ویژگی هایی که ذکر شد می تونید به این سایت مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی