اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000922557518349

آشنایی با بهترین مارک سرویس چاقو آشپزخانه موجود در بازار

کد: 14000922557518349

https://bit.ly/3dIR9iu

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس چاقو یکی از مهم ترین وسایل اشپزخانه است که دارای مدل های مختلفی می باشد و توسط برندهای مختلف نیز تولید می شوند. سرویس چاقو آشپزخانه تمامی نیاز شما را برطرف می کند. این سرویس همه نوع چاقو از کوچک تا درست را دارد و به راحتی می توانید هنگام آشپزی از انواع مختلف چاقو استفاده کنید.

بهترین مارک سرویس چاقو آشپزخانه موجود در بازار
آشنایی با بهترین مارک سرویس چاقو آشپزخانه موجود در بازار

اگر به دنبال یک چاقوی جدید هستید، خواه چاقوی سرآشپز، چاقوی پخت، چاقوی نان یا چیز دیگری باشد، مهم است که در نظر داشته باشید که دقیقاً چه چیزی یک چاقوی خوب را می سازد. بله، برند مهم است، اما کیفیت چاقو در نهایت به مواد اولیه، طراحی و نگهداری بستگی دارد.

جهت خرید این محصول به سایت ما مراجعه فرمائید.

بهترین مواد در تولید چاقو چیست؟

بیشتر چاقوهای آشپزخانه از فلز ساخته می شوند، اما گاهی اوقات می توانید چاقوهای باکیفیت ساخته شده از سرامیک را پیدا کنید. به طور کلی، بهترین چاقوهای آشپزخانه معمولا از یکی از مواد زیر ساخته می شوند.

فولاد کربن

چاقوهای سرآشپز مورد علاقه ما از فولاد کربن ساخته شده است، که جزء ساخته شده از آلیاژ فلزی متشکل از دو عنصر عنوان است. کربن فولاد را بسیار قوی تر و بادوام تر می کند، بنابراین برخلاف فلزات دیگر، به راحتی خم نمی شود و لبه تیز خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارد.

چاقوهای فولادی کربنی در میان سرآشپزهای حرفه ای مورد علاقه هستند، اما یک نقطه ضعف وجود دارد – این ماده بیشتر مستعد زنگ زدگی است، به این معنی که نیاز به مراقبت و نگهداری دقیق دارد.

فولاد ضد زنگ

این رایج ترین عنصری است که در مجموعه چاقوها پیدا می کنید. فولاد ضد زنگ فلزی ارزان‌تر است که هنوز هم می‌تواند خود را در آشپزخانه نگه دارد. به راحتی تیز می شود و می تواند برش قدرتمندی ایجاد کند و برخلاف فولاد کربنی به این راحتی زنگ نمی زند. با این حال، این فلز نرم تر است، به این معنی که ممکن است خم شود و باید بیشتر تیز شود.

فولاد دمشق

این آلیاژ فلزی سختی فولاد کربنی را با انعطاف پذیری فولاد ضد زنگ ترکیب می کند. هسته کربنی است، به این معنی که دوام و استحکام یکسانی را دریافت می کنید، اما بیرونی ضد زنگ دارد، بنابراین انعطاف پذیری و قابلیت خم شدن را دارید.

راستش را بخواهید، این چاقوها اغلب بسیار جذاب به نظر می رسند. از آنجایی که آنها از دو فلز ساخته شده اند که به هم تا شده اند، سازندگان می توانند در الگوها خلاقیت به خرج دهند.

سرامیک

در برخی مناطق، چاقوهای سرامیکی برتر از رقبا هستند – آنها فوق العاده تیز، سبک و ارزان هستند و زنگ نمی زنند و نیاز به تیز کردن کمی دارند.

با این حال، سرامیک به اندازه سایر مواد بادوام نیست. این چاقوها می توانند به راحتی خرد یا بشکنند و تیز کردن آنها دشوار است. برای چاقوهای کوچکتر، سرامیک ممکن است سرمایه گذاری خوبی باشد، اما برای چاقوی سرآشپزتان، به فلز بچسبید.

میتوانید بهترین چاقوهایی موجود در بازار را از سایت ما تهیه کنید.

بهترین مارک چاقو در بازار

در ادامه به برخی از ده مارک برتر سرویس چقو در بازار اشاره می کنیم:

سرویس چاقو مینر

سرویس چاقو رومانتیک

سرویس چاقو المپیا

سرویس چاقو ام جی اس

سرویس چاقو زپتف

سرویس چاقو زولینگ

سرویس چاقو نیوهوم

سرویس چاقو سوپر لایف

سرویس چاقو زنجان

سرویس چاقو راکلند

یک چاقوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هنگام جستجوی یک چاقوی آشپزخانه خوب، مواد تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. چندین عامل دیگر، از اندازه تیغه گرفته تا تعادل خود چاقو، دخیل هستند.

از روی اندازه اش قضاوت کنید.

بسته به نوع چاقویی که می‌خرید، اندازه مورد نیاز تغییر می‌کند.

مراقب وزن باشید.

یک چاقوی خوب قطعا سبک ترین وسیله آشپزخانه شما نخواهد بود، اما لازم نیست که سنگین ترین هم باشد. مکاتب فکری متفاوتی در مورد سنگین یا سبک بودن بهترین چاقوها وجود دارد، اما در نهایت، باید وزن مناسبی برای شما داشته باشد. شما نمی خواهید چاقویی بخرید که برای خرد کردن آن خیلی سنگین باشد، بنابراین چاقویی را پیدا کنید که در دست شما احساس راحتی کند.

تعادل را در آغوش بگیرید

بین دسته و تیغه چاقوی شما باید وزن یکسانی توزیع شود. اگر چاقویی پیدا کردید که در تیغه آن خیلی سنگین است، استفاده از آن ناراحت کننده خواهد بود. چنگال بیش از حد سنگین باعث برش های ناهموار و کم اثر می شود. قبل از خرید چاقو را در دست بگیرید تا مطمئن شوید که توزیع وزن آن درست است.

راحتی را در اولویت قرار دهید

برخی از چاقوهای باکیفیت، از تیغه گرفته تا دسته، کاملاً از فولاد ساخته شده‌اند، و با اینکه براق به نظر می‌رسند، همیشه در دست گرفتن راحت‌تر نیستند. شما تقریباً روزانه از چاقوهای آشپزخانه خود استفاده می کنید، بنابراین مطمئن شوید که چنگ زدن را دوست دارید. چیزی نخرید که باعث ناراحتی شما شود!

سایت خرید انواع لوازم خانگی : دلتا کالا

چگونه چاقوهای خود را در شرایط خوبی نگه دارید؟

اغلب چاقوی خود را تیز کنید

اولین چیز اول: روی یک چاقو تیزکن با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید زیرا تیغه خود را مرتباً حالت دهی می کنید.

هر چند وقت یکبار باید تیز کنید؟ بستگی به مواد داره برای چاقوهای سرامیکی، تقریباً هرگز نیازی به تیز کردن ندارید. فولاد دمشق به تولید بستگی دارد، بنابراین دستورالعمل های همراه با چاقوی خود را بررسی کنید. فولادهای ضد زنگ و کربن به تیز کردن بیشتر نیاز دارند.

از چاقوی خود نگهداری کنید.

لطفاً چاقوهای خود را آزادانه در کشو قرار ندهید. پیشنهاد ما نوار مغناطیسی است اما می توانید از بلوک چاقو نیز استفاده کنید.

هر طور که آنها را نگه دارید، مطمئن شوید که چاقوهای شما نمی توانند به چیز دیگری در آشپزخانه مانند کاردک، قاشق یا سایر وسایل سرگرم کننده آشپزخانه برخورد کنند. اینها بر روی تیغه ساییده می شوند و شما را با یک چاقوی کسل رها می کنند.

هر بار چاقوی خود را با دست بشویید.

ممکن است چاقوهای شما بگویند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، اما وقتی چاقوهای آشپزخانه را با دست بشویید موفقیت بیشتری خواهید داشت. دستگیره های ساخته شده از مواد غیرفلزی ممکن است به مرور زمان در ماشین ظرفشویی تخریب شوند و تیغه ها در هنگام قرار گرفتن در چرخه سختی ممکن است بیشتر مستعد زنگ زدگی باشند. کارشناسان توصیه می کنند که چاقوهای خود را بلافاصله پس از استفاده شستن دست و با پارچه خشک کنید.

یک تخته برش با کیفیت بالا تهیه کنید.

حتی اگر بهترین مراقبت را از چاقوی خود انجام دهید و هر روز آن را تیز کنید، اگر روی تخته برش با کیفیت پایین خرد می کنید، می توانید به سرعت تیغه آن را خراب کنید. تخته‌های چوبی و مرمری بهترین هستند—پلاستیک نباید بهترین انتخاب شما باشد، اما شیشه باید آخرین انتخاب شما باشد..

وقتی این نکات را دنبال کنید، می‌توانید چاقوی رویاهای خود را پیدا کنید.

همچنین مطالعه کنید: نکاتی مهمی که باید در ست کردن لباس بچه گانه رعایت شود چیست؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی