اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129283058349

راهنمای خرید لوازم خانگی

کد: 13961129283058349

https://goo.gl/uKbzZM

، تهران , (اخبار رسمی): آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که برای خرید وسیله مورد نظر خود نیاز به راهنمایی داشته باشید؟ ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به شما برای خرید وسیله مورد نظر کمک کنیم. با این مقاله راهنمای خوبی برای خرید لوازم خانگی خواهید داشت.

راهنمای خرید لوازم خانگی
راهنمای خرید لوازم خانگی

با این مقاله می‌توانید به راحتی وسیله مورد نیاز خود را پیدا کنید

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

دستگاه آون توستر: طرز کار دستگاه آون توستر به این صورت است که این دستگاه‌ها معمولا با استفاده از المنت‌های حرارتی کارکرده و برخی از آن‌ها به فن نیز مجهز هستند که گرما را در محفظه به جریان درمی‌آورد. توستر آون ها با درب شیشه‌ای بهترین گزینه هستند؛ چرا که می‌توانید بر تمام مراحل پخت نظارت داشته باشید. توستر آون‌ها معمولاٌ دارای انتخاب‌گرهای چرخشی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان دمای فر، نوع پخت و همچنین زمان پخت را تنظیم کرد.

برای دیدن راهنمای خرید لوازم آشپزخانه فوق اینجا کلیک کنید.

راهنمای خرید لوازم برودتی و حرارتی

نکات مهم پیش از خرید پکیج: به طور کلی پکیج شوفاژ گرمایشی دستگاهی است که (به جای موتورخانه مرکزی) قادر به تامین آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) بوده که به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب می‌شود و علاوه بر بازدهی انرژی بالاتر و مصرف سوخت کمتر نسبت به موتور خانه مرکزی باعث حذف لوله کشی‌های گسترده در ساختمان و نیز مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر گرمایش و آب گرم مصرفی می‌شود.

برای دیدن راهنمای خرید لوازم اشپزخانه فوق اینجا کلیک کنید

راهنمای خرید لوازم شستشو و نظافت

ماشین ظرفشویی مخصوص خانواده‌های کوچک ماشین‌های ظرفشویی ۶ تا ۸ نفره، به نام ماشین‌های رومیزی در بازار موجود هستند. این ماشین‌ها بیشتر به درد کسانی می‌خورد که زیاد اهل مهمانی دادن نیستند و یک خانواده کوچک ۳ یا ۴ نفره دارند. خوبی این ماشین‌های ظرفشویی کوچک این است که خیلی سریع پر می‌شوند و قیمتشان هم از انواع ایستاده، ارزان‌تر است. معمولاً ۷۲ تا ۱۰۸ پارچه ظرف در ماشین‌های ۶ تا ۸ نفره، جای می‌گیرند. برخی ماشین‌های ۸ نفره، ۸ به علاوه ۱ هستند و کمی بیشتر از انواع ۸ نفره، جای ظرف دارند. هنگام خرید این ماشین ها، حواستان باشد که سیستم شستشوی آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید قدرت شستن ظرف‌های خیلی چرب و خشک را هم دارند.

برای دیدن راهنمای خرید لوازم آشپزخانه فوق اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل