اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284127256

برگزاری اولین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی

کد: 13961206284127256

https://goo.gl/uqcYgQ

، تهران , (اخبار رسمی): اولین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی سال 1396 با حضور چهره‌های ماندگار کارآفرین و بعضا جوان این روزهای کسب‌و‌کار برگزار می‌شود.

برگزاری اولین اجلاس ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی
برگزاری اولین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، این اجلاس با محوریت‌های «پنج الگوی موفقیت مدیران در کشور»، «نشست حقوقی حمایت از کارآفرینان» و «تقدیر از برترین‌های کشور در سال 1396» برگزار می‌شود و ضمن تقدیر از چهره‌های ماندگار و بعضا جوان این روزهای کسب‌و‌کار اقدام به طرح موضوعات نوین در این عرصه می‌پردازد.

این اجلاس در جهت ارج نهادن به تلاش‌های مدیران و کارآفرینان برتر کشور در راستای حمایت از کارآفـرینی و نیز تشـویق واحدها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشـتریان برگـزار خواهـد شـد. همچنین شورای سیاست‌گذاری اجلاس بنا دارد واحدهای صنعتی و خدماتی را در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و غذا، بازرگانی، آموزش و ..... مورد بررسی هیات ممیزی قرار دهد و در صـورت تایید و کسـب امتیازات لازم از واحدهای برتر در قالب اهدای تندیس و تقدیرنامه "چهره‌های مـاندگار مـدیریت و کارآفـرینی سال ۱۳۹۶" تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است؛ اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تاریخ 15 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]