کد: 13961213285538350

ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان قیمت

کد: 13961213285538350

https://goo.gl/SGqyjA

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله با ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان قیمت اشاره می‌شود.

ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان قیمت
ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان قیمت

خرید یک پرواز مستقیم به مقصد شایدگران‌ترین بلیت را رقم بزند برای صرفه‌جویی در قیمت بلیت، مسیرهای جایگزین را که ممکن است یک یادو توقف درطول سفر داشته باشند انتخاب کنید

برای همه اشخاص خریدن بلیط ارزان قیمت مهم است و یکی از دغدغه‌های اصلی است. این دغدغه در تعطیلات نوروز بیشتر شده بنابراین دانستن راه‌حل‌هایی برای یافتن بلیط ارزان قیمت می‌تواند کمک شایانی به این موضوع کند. 

از مزایای موتورهای جستجو استفاده کنید
موتورهای جستجو برای مقایسه قیمت‌های شرکت‌های مختلف بسیار عالی هستند. نکته جالب این است که معمولاً درصدی از هزینه را به خاطر تبلیغی که برای شرکت‌های هواپیمایی می‌کنند به قیمت بلیت اضافه می‌کنند. توصیه‌ای مفید: سایت‌هایی را چک کنید که درصدی به مبلغ اصلی بلیت اضافه نمی‌کنند تا بتوانید در تهیه بلیت ارزان هواپیما موفق عمل کنید.

زمان خرید بلیت را بدانید
اگرچه برخی ادعا می‌کنند که در روزهای خاصی قیمت بلیت‌ها پایین می‌آید مثلاً سه‌شنبه بعدازظهر بهترین زمان خرید بلیت است در واقع هیچ ساعت یا روز ثابتی در این مورد وجود ندارد. قیمت تمام بلیت‌ها با توجه به نیاز مردم بالا و پایین می‌شود. اگرچه شما می‌توانید ببینید که در چه تاریخی قیمت‌ها برای هر مسیر مشخصی چقدراست. برای مثال، می‌توانید در یک ماه برای مسیری مشخص قیمت بلیت در روزهای مختلف را ببینید و قیمت پایین‌تر را با توجه به فصل و میزان درخواست پیدا کنید و این راهی برای تهیه بلیت ارزان هواپیما هست. به نظر می‌آید شرکت‌های هواپیمایی هر چقدر صندلی خالی کمتر می‌شود قیمت‌ها را بیشتر افزایش می‌دهند. اما همیشه در موارد خاصی در لحظه آخر بلیت‌های بسیار ارزانی پیدا می‌شود. هفته و ساعات قبل از پرواز که شرکت‌ها می‌خواهند صندلی‌های باقی‌مانده را بفروشند و این بحث در بخش زمان خرید بلیت ارزان قرار می‌گیرد.

از یک لوکیشن قلابی استفاده کنید
برخی شرکت‌های هواپیمایی با توجه به مکانی که بلیت‌ها از آن خریداری می‌شود قیمت‌هایشان متفاوت است. بنابراین قیمت بلیت‌ها براساس جایی است که از آن بلیت را می‌خرید. این مورد بیشتر برای بلیت‌های داخلی صدق می‌کند، مثلاً بلیتی از بانکوک به یانگمی. اگر این بلیت را از آمریکا بخرید، خیلی گران‌تر خواهد بود نسبت به اینکه آن را از تایلند بخرید. با یک ترفند هک ساده اینترنتی از این مسئله جلوگیری کنید: به‌راحتی می‌توانید لوکیشن کشور خود را در وب‌سایت شرکت هواپیمایی تغییر دهید. بعضی‌اوقات با این کار زبان سایت هم‌تغییر می‌کند و برخی اوقات هم‌تغییر نمی‌کند. اما باید بدانید که مترجم گوگل را برای همین مواقع ساخته‌اند! 

به دنبال معامله باشید
با ثبت نام در سایت‌های مختلف می‌توان از تخفیف‌ها مطلع شد. Airfare Watchdog منبعی عالی است که پروازهای ارزان در مسیرهایی مشخص . این سایت اطلاعات به روز را برای اعضا ارسال می‌کند. همچنین تنظیمات را به نحوی می‌توان تغییر داد که از هر پروازی که از شهر موردنظر خارج می‌شود مطلع سازد! حتماً به‌سرعت این کار را باید انجام داد چراکه آن‌ها می‌خواهند هرچه سریع‌تر بلیتشان را بفروشند و این نشانگر دانش شما از مبحث زمان خرید بلیت ارزان است.

شبکه‌های اجتماعی
همه‌روزه ایرلاین‌های بیشتر و بیشتری از مزایای شبکه‌های اجتماعی برای گسترش سرویس‌های اینترنتی خود مانند، نرخ‌ها، تبلیغات و معاملات دوسر سود استفاده می‌کنند. حتماً در خبرنامه ایمیلی آن‌ها و همچنین توییتر و فیس‌بوک این شرکت‌ها باید عضو شد تا همیشه از جدیدترین اخبارشان مطلع گشت.

فرودگاه‌های دیگر را هم چک کنید
شرکت‌های هواپیمایی معمولاً برای پروازهایشان به فرودگاه‌های کمتر شناخته شده نرخ ارزان‌تری دارند. بنابراین اگر بلیت‌های فرودگاه مقصدتان خیلی گران است فرودگاه‌های نزدیک و کوچک‌تر را هم چک کنید.

ترکیب‌های مختلف را امتحان کنید
خرید یک پرواز
مستقیم به مقصد شاید گران‌ترین بلیت را رقم بزند پس اگر می‌خواهید در خرج کردن پول صرفه‌جویی کنید، مسیرهای جایگزین را که ممکن است یک یا دو توقف در طول سفر داشته باشند انتخاب کنید. برخی اوقات خریدن پروازهای یک طرفه در روزهای مختلف به سمت مقصد می تواند ارزان تر از پروازهای پشت سر هم تمام شود.  تاریخ بازگشت‌ را نمی‌دانید؟ عموماً پروازهای مستقیم گران‌تر از پروازهای رفت و برگشت هستند. اگر تاریخ بازگشت مشخص نیست یک بلیت رفت برگشت بگیرید و از ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاری که صرفه جویی کرده‌اید برای عوض کردن تاریخ برگشت استفاده کنید. توصیه‌ای مفید: اگر می خواهید دو بلیت در روزهای متفاوت بگیرید سعی کنید هر دو پرواز را با یک بلیت بگیرید حتی اگر بلیت رفت وبرگشت نیست. همچنین برای رزرو هتل با تخفیف‌های ویژه هم می‌توانید به سایت دلتا724 مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما