کد: 13970407302558350

خرید بلیط چارتر هواپیما

کد: 13970407302558350

https://goo.gl/jixNRr

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که تصمیم به مسافرت گرفته می‌شود، فرقی نمی‌کند که یک سفر تفریحی است یا کاری، اولین فکری که به هنگام خرید بلیط هواپیما به ذهن خطور می‌کند خرید بلیط چارتر هواپیما است.

خرید بلیط چارتر هواپیما
خرید بلیط چارتر هواپیما

چارتر چیست؟

واژه چارتر (charter) به معنی دربست اجاره دادن است. در واقع  نوعی خدمات به معنی اجاره کردن کلی است که قسمتی از اتاق‌های یک هتل، صندلی‌های یک هواپیما، قطار، اتوبوس  … و یا به صورت یک جا اجاره داده شده می‌شود و مفهوم آن فقط منحصر به خرید بلیط هواپیما نیست، بلکه در موارد دیگری نیز کاربرد دارد، اما؛ از آنجا که قصد داریم در مورد سفرهای هوایی و بلیط چارتر هواپیما  صحبت کنیم،  فقط به آن بسنده می‌کنیم.

بلیط چارتر چیست؟

بلیط چارتر عموما توسط آژانس‌های مسافرتی فروخته می‌شود. در واقع دفاتر خدمات مسافرتی می‌دانند که بعضی از مواقع مسافرین بیشتری به برخی از شهرها و کشورها سفر می‌کنند و به همین دلیل خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت را به صورت  چارتر عرضه می‌کنند.

یعنی این دفاتر طی مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی قسمتی از ظرفیت آنها را  کرایه می‌کنند و خود مسئولیت فروش آن ظرفیت را به عهده می‌گیرند. در این شیوه به شرکت هواپیمایی، چارتردهنده و به دفتر خدمات مسافرتی چارترکننده می‌گویند.

اگر هم دفتر خدمات مسافرتی نتواند همه ظرفیتی را که اجاره کردند به فروش برساند، شرکت هواپیمایی هیچ تعهدی در قبال آن نخواهد داشت و مبلغ اجاره منعقد شده را دریافت خواهد کرد.

به همین دلیل است که نرخ بلیط چارتر متغیر است و در فواصل زمانی مختلف دچار نوسان می‌شود، چون  اغلب آژانس‌های مسافرتی سعی دارند با کاهش یا افزایش بلیط هواپیما در شرایط متفاوت، تمامی صندلی‌هایی را که از ایرلاین اجاره کردند فروخته شود و هم این که از سود اقتصادی مناسبی نیز بهره‌مند شوند.

دلتا ۷۲۴  با ارائه اطلاعات کامل در این زمینه در کنار مسافران خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل با دلتا 724 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما