کد: 13961226288238350

چگونه می‌توان بلیط را کنسل کرد؟

کد: 13961226288238350

https://goo.gl/ts18wg

، تهران , (اخبار رسمی): برای کنسل کردن بلیط در دلتا724، بر حسب اینکه بلیط را بر روی پرواز سیستمی رزرو کرده باشید یا بر روی پرواز چارتری تفاوت وجود دارد.

چگونه می توانم بلیطم را کنسل کنم؟
چگونه می‌توان بلیط را کنسل کرد؟

الف) اگر بلیط خود را بر روی پرواز سیستمی رزرو کرده باشید

چنانچه دارای حساب کاربری روی وب سایت دلتا 724 هستید، می توانید پس از ورود به پنل کاربری با مراجعه به بخش مدیریت صورتحساب‌ها از جزئیات رزرو مورد نظرتان دکمه کنسل کردن را انتخاب کنید و پس از کنسلی آنلاین مسافرین دلخواه‌تان شیوه استرداد را به صورت اعتباری یا واریزی همانجا ثبت کنید. این بخش برای کابرانی که حساب کاربری ندارند از طریق صفحه پیگیری صورتحساب در دسترس است.

ب) اگر بلیط خود را بر روی پرواز چارتری رزرو کرده باشید

با توجه به چارتری بودن پرواز، کنسلی بلیط تنها از طریق چارترکننده امکان پذیر است. برای کنسلی بلیط چارتری خود با ما تماس بگیرید! پس از هماهنگی با چارترکننده میزان درصد جریمه اعلام می‌شود. این درصد جریمه براساس شرایط و مقررات هر چارترکننده متفاوت است به گونه‌ای که ممکن است حتی درخواست کنسلی پذیرش نشود. با اطلاع از درصد جریمه چنانچه قصد کنسلی داشتید، ما امور مربوط به کنسلی را از طریق چارترکننده برای مشتری انجام خواهیم داد و پس از آن مبلغ باقیمانده را به اواسترداد خواهیم کرد.

اگر پرواز کنسل شود چطور می توان مبلغ پرداختی را دریافت کرد؟

الف) اگر کنسلی پرواز از طریق ما به شما اطلاع داده شده باشد:

چنانچه پرواز مسافرین پیش از فرا رسیدن زمان انجام کنسل شود، طی تماس تلفنی به اشخاص اطلاع خواهیم داد. در این‌صورت می‌توانید تمام مبلغ پرداختیتان را دریافت کنید یا یکی از پروازهای جایگزینی که به شما پیشنهاد می‌کنیم را انتخاب کنید. با کنسلی پرواز، هیچ پرواز جایگزینی به شما تحمیل نخواهیم شد و در صورت انصراف هیچ مبلغی از مبلغ پرداختی بابت خدمات کسر نخواهد شد. سعی می‌کنیم پروازهای جایگزین پیشنهادی هم زمان و هم قیمت پرواز اول باشد اما در صورت وجود اختلاف قیمت، این اختلاف باید توسط مسافر پرداخت شود.

ب) اگر کنسلی پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا نقص فنی در فرودگاه اعلام شده باشد:

گاهی پرواز مسافرین پس از حضور ایشان در فرودگاه، از زمین بلند نشده یا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمین ننشسته و به فرودگاه مبدا باز می‌گردد. در این‌صورت جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، باید تصویر بلیط مهر شده برای آژانس ایمیل یا فکس شود. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری‌شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود. چنانچه این اتفاق ناخوشایند افتاد، پس از ارسال بلیط‌ها، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فرآیند استرداد را انجام دهند.

شرایط استفاده از بیمه کنسلی پرواز چیست؟

شرایط استفاده از بیمه کنسلی پرواز که اولین بار توسط مرکز خرید بلیط هواپیما ارائه شده است به شرح ذیل است:

چنانچه کنسلی پرواز زودتر از زمان انجام آن توسط هواپیمایی اعلام شود، ما تهیه بلیط جایگزین برای شما را بیمه خواهیم کرد.

عبارت "بیمه" اصطلاحی است که منظور آن همان پرداخت تشویقی شرکت عتیق گشت اصفهان که طی یک قرارداد خصوصی برعهده گرفته است می‌باشد.

این بیمه تا ۲۰ هزار تومان مازاد بر پرداخت اولیه شما را جهت تهیه بلیط جایگزین پرداخت خواهد کرد.

تاریخ پرواز بلیط جایگزین باید حداکثر سه روز قبل یا بعد از پرواز اولیه باشد.

این بیمه مربوط به پروازی است که مستقیما توسط هواپیمایی کنسل شده باشد و پروازهای وابسته را شامل نمی‌شود.

این بیمه به بلیط جایگزینی که توسط ما تهیه نشود تعلق نخواهد گرفت.

این بیمه مشمول رزروهای تلفنی و رزروهای همکاران آژانسی نیست.

اگر زمان پرواز تغییر کند و مناسب نباشد آیا می توان بلیط را کنسل کرد؟

تغییرات زمان پرواز،طی تماس تلفنی به مسافرین اطلاع می‌شود. چنانچه تغییرات زمان شامل تعجیل بیش از نیم ساعت یا تاخیر بیش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جدید پرواز برای مسافرین مناسب نباشد، امکان کنسلی بدون خسارت بلیط هواپیما فراهم است.

گاهی پروازها، بدون اطلاع و پس از حضور مسافرین در فرودگاه با بیش از دو ساعت تاخیر انجام خواهند شد. در این صورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بلیط لازم است تصویر بلیط مهر شده برای ما ایمیل یا فکس شود. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

مبلغ بلیط های کنسل شده چطور و در چه مدتی استرداد خواهد شد؟

مبالغ استردادی مربوط به کنسلی بلیط هواپیما از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی طی ۷۲ ساعت کاری واریز خواهد شد. همچنین اگر دارای حساب کاربری هستید می‌توانید درخواست کنید تا مبلغ استردادی به اعتبار کاربری شما افزوده شده و پس از آن در رزروهای دیگرتان از آن استفاده کنید.

علاقه‌مندان برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و رزرو هتل با بهترین امکانات و تخفیف‌های باور نکردنی با دلتا 724  تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی