کد: 13970201291988350

چگونه می‌توان بلیط را کنسل کرد؟

کد: 13970201291988350

https://goo.gl/bj5kz5

، تهران , (اخبار رسمی): اگر بلیط خود را بر روی پرواز سیستمی رزرو کرده باشید: چنانچه دارای حساب کاربری روی وب‌سایت دلتا724 باشید، می‌توانید پس از ورود به پنل کاربری با مراجعه به بخش مدیریت صورتحساب‌ها از جزئیات رزرو مورد نظر دکمه کنسل کردن را انتخاب کنید.

چگونه می توانم بلیطم را کنسل کنم؟
چگونه می‌توان بلیط را کنسل کرد؟

پس از کنسلی آنلاین مسافرت دلخواه، شیوه استرداد را به صورت اعتباری یا واریزی همانجا ثبت کنید. این بخش برای کابرانی که حساب کاربری ندارند از طریق صفحه پیگیری صورتحساب در دسترس است.

اگر بلیط خود را بر روی پرواز چارتری رزرو کرده باشید:

با توجه به چارتری بودن پرواز، کنسلی بلیط تنها از طریق چارترکننده امکان پذیر است. برای کنسلی پرواز چارتری خود با دلتا 724 تماس بگیرید! پس از هماهنگی با چارترکننده میزان درصد جریمه به شخص اعلام می‌شود. این درصد جریمه براساس شرایط و مقررات هر چارترکننده متفاوت است به گونه‌ای که ممکن است حتی درخواست کنسلی پذیرفته نشود. با اطلاع از درصد جریمه چنانچه قصد کنسلی داشتید، ما امور مربوط به کنسلی را از طریق چارترکننده برای شما انجام خواهیم داد و پس از آن مبلغ باقیمانده را استرداد خواهیم کرد.

اگر پروازم کنسل شود چطور می‌توانم مبلغ پرداختیم را دریافت کنم؟

الف) اگر کنسلی پرواز از طریق ما به شما اطلاع داده شده باشد:

چنانچه پرواز مسافرین پیش از فرا رسیدن زمان انجام کنسل شود، طی تماس تلفنی به آن‌ها اطلاع خواهیم داد. در این‌صورت می‌توانید تمام مبلغ پرداخت را دریافت کرده یا یکی از پروازهای جایگزینی که پیشنهاد می‌شود را انتخاب کنید. با کنسلی پرواز، هیچ پرواز جایگزینی به شما تحمیل نخواهد شد و در صورت انصراف هیچ مبلغی از مبلغ پرداختی بابت خدمات کسر نخواهد شد. سعی می‌شود پروازهای جایگزین پیشنهادی هم زمان و هم قیمت پرواز اول شما باشد اما در صورت وجود اختلاف قیمت، این اختلاف باید توسط شخص پرداخت شود.

ب) اگر کنسلی پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا نقص فنی در فرودگاه اعلام شده باشد:

گاهی پرواز مسافرین پس از حضور ایشان در فرودگاه، از زمین بلند نشده یا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمین ننشسته و به فرودگاه مبدا باز می‌گردد. در این‌صورت جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، باید تصویر بلیط مهر شده ایمیل یا فکس شود. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود. چنانچه این اتفاق ناخوشایند اتفاق افتاد، پس از ارسال بلیط‌ها ، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فرآیند استرداد را انجام دهند.

شرایط استفاده از بیمه کنسلی پرواز چیست؟

شرایط استفاده از بیمه کنسلی پرواز که اولین بار توسط مرکز خرید بلیط هواپیما ارائه شده است به شرح ذیل است:

چنانچه کنسلی پرواز زودتر از زمان انجام آن توسط هواپیمایی اعلام شود، ما تهیه بلیط جایگزین را بیمه خواهیم کرد.

این بیمه تا ۲۰ هزار تومان مازاد بر پرداخت اولیه را جهت تهیه بلیط جایگزین پرداخت خواهد کرد.

تاریخ پرواز بلیط جایگزین باید حداکثر سه روز قبل یا بعد از پرواز اولیه باشد.

این بیمه مربوط به پروازی است که مستقیما توسط هواپیمایی کنسل شده باشد و پروازهای وابسته را شامل نمی‌شود.

این بیمه به بلیط جایگزینی که توسط ما تهیه نشود تعلق نخواهد گرفت.

این بیمه مشمول رزروهای تلفنی و رزروهای همکاران آژانسی نیست.

اگر زمان پرواز تغییر کند و برای من مناسب نباشد آیا می توانم بلیطم را کنسل کنم؟

دلتا 724 تغییرات زمان پرواز را طی تماس تلفنی به مسافرین اطلاع خواهد داد. چنانچه تغییرات زمان شامل تعجیل بیش از نیم ساعت یا تاخیر بیش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جدید پرواز برای مسافرین مناسب نباشد، امکان کنسلی بدون خسارت بلیط هواپیما فراهم است.

گاهی پروازها، بدون اطلاع و پس از حضور مسافرین در فرودگاه با بیش از دو ساعت تاخیر انجام خواهند شد. در اینصورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بلیط لازم است تصویر بلیط مهر شده برای آژانس ایمیل یا فکس شود. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

مبلغ بلیط های کنسل شده چطور و در چه مدتی استرداد خواهد شد؟

مبالغ استردادی مربوط به کنسلی بلیط هواپیما از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی شخص طی ۷۲ ساعت کاری واریز خواهد شد. همچنین اگر دارای حساب کاربری هستید می‌توانید درخواست کرده تا مبلغ استردادی به اعتبار کاربری شما افزوده شده و پس از آن در رزروهای دیگرتان از آن استفاده کنید.

علاقه‌مندان به خرید بلیط هواپیما و رزرو بهترین هتل‌های داخل و خارج اینجا را کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما