کد: 13970301296958350

چگونه بلیط هواپیما بخریم و چگونه هتل رزرو کنیم؟

کد: 13970301296958350

https://goo.gl/mB9RAQ

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌ریزی درست برای یک سفر عالی با دانستن این که چگونه بلیط هواپیما بخریم و چگونه هتل رزرو کنیم؟ بسیار آسان‌تر خواهدشد.

چگونه بلیط هواپیما بخریم و چگونه هتل رزرو کنیم؟
چگونه بلیط هواپیما بخریم و چگونه هتل رزرو کنیم؟

در دنیای امروز شاهد هستیم که آمار کسانی که برای مسافرت از خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل استفاده می‌کنند به نسبت کسانی که هنوز از شیوه سنتی استفاده می‌کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.

«جیان فولکونی» مدیر موسسه تحقیقاتی comscore در مصاحبه با cnbc گفت: با توجه به آمار، در دوران هیجان‌انگیزی برای صنعت گردشگری هستیم . گردشگری یکی از نمونه‌های خدمات فوق‌العاده‌ای است که اینترنت برای مصرف‌کنندگانش فراهم کرده است.

در کشور ما نیز اغلب کسانی که در کسب‌وکارهای حرفه‌ای کار می کنند ویا صاحبان برند با طراحی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی از این دست سعی کرده‌اند که با خدمات آنلاین همیشه در دسترس مخاطب بوده و رضایت آنان را بیشتر جلب کنند. 

صنعت گردشگری نیز از این امر مستثنی نبوده وبا ارائه خدمات مثل خرید آنلاین بلیط هواپیما و پیداکردن و رزرو محلی برای اقامت و انتخاب هتل، برای کاربران تجربه سفری راحت‌تری را فراهم می‌سازند.

از ویژگی‌های این اپلیکیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات کامل برای خرید بلیط هواپیما و قیمت‌ها ویافتن محل اقامت و رزرو هتل با توجه به بودجه، بدون اتلاف وقت اضافی و هزینه و یا اینکه نیازی به حضور و طی کردن روند اداری داشته باشیم.

داشتن امنیت در اینترنت از مهمترین مواردی است که برای کاربران بسیار ارزشمند است که اپلیکیشن‌ها با ایجادفضای امنی که برای مصونیت اطلاعات مالی افراد در بستر پرداخت ایجاد می‌کنند موفق شده‌اند به خوبی حس ایمن بودن را انتقال دهند.

تسهیل و راحتی در انجام امور مالی، خرید کردن با شارژ حساب کاربری یا کیف پول الکترونیک در طی سفر امکان‌پذیر خواهد بود.

و از دیگر مزایای مهم این اپلیکیشن همراه، داشتن همه مدارک واطلاعات ضروری مانند نسخه پی دی اف بلیط هواپیما و واچر هتل بدون نگرانی از جا ماندن یا فراموش کردن آنها خواهد بود.

چگونه بلیط هواپیما بخریم؟

از اولین کارهایی که پیش از برنامه‌ریزی برای سفر باید انجام داد، خرید بلیط هواپیما است که با یک جستجوی کوتاه در اینترنت با حجم زیادی از امکانات و اطلاعات مربوط به آن روبرو خواهید شد و بدون اینکه نیازی به مراجعه به آژانس‌هایی هوایی داشته باشید با صرف مدت زمان کوتاهی از طریق خرید آنلاین و اطلاعات مفیدی که در دسترس شما قرار خواهد گرفت، مناسب‌ترین بلیط هواپیما را خریداری می‌کنید. 

هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به خاطر داشته باشیم که با توجه به برنامه سفری که در پیش داریم زمان پرواز را انتخاب کنیم یعنی در یک سفر کاری که باید صبح زود در مقصد حضور داشته باشید و از تمام روز خود استفاده کنید و یا زمانی که مسیر دورتر و پرواز طولانی‌تری در پیش دارید دقت در زمان پرواز و میزان توقف در پرواز دور و مقایسه آنها با هم همه از طریق خرید آنلاین بلیط امکان پذیر است.

از نکات مهم دیگر هنگام خرید بلیط، روز پرواز است و بهترین راه حل برای اینکه پروازی مناسب با بودجه و زمانی که قصد رفتن به را سفر دارید، خرید بلیط از مدتی قبل‌تر است مثلا در شرایط ایده‌آل برای پروازهای داخلی از سه هفته تا یک ماه پیش از زمان سفر و در پروازهای خارجی از یک تا سه ماه قبل بهترین گزینه است.

چون که در چنین حالتی اغلب پروازها خالی هستند و با خیال راحت می‌توانید بهترین پرواز را برای مسافرت انتخاب کنید.

بد نیست که در مورد بلیط ارزان و آسان یا همان بلیط‌های چارتری هم صحبتی کنیم. گرچه قیمت مناسب و هزینه کمتر این بلیط‌ها عالی به نظر می‌رسد اما پر ریسک است و خیلی هم راحت پیش نمی‌رود مثلا در زمان‌های نزدیک و عجله‌ای و یا فصل‌های پرتردد، عملا پیدا کردن بلیط چارتر غیر ممکن است.

و اینکه در هیچ شرایطی نمی‌وانید پروازتان را کنسل کنید و اگر مشکلی پیش بیاید، کاری از دست شما بر نمی‌آید و نمی‌توانید پول را پس بگیرید.

چگونه هتل رزرو کنیم؟

طبیعی است هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید با توجه به نوع سفر و علایق شخصی هر فردی متفاوت است و بسیار مهم است که در طی مدت اقامت در هتل، احساس راحتی داشته باشید.

مثلا اگر قصد دارید به یک سفر تفریحی و گردش در شهر بروید هتلی در مرکز شهر که به مراکز تفریحی و خرید نزدیک باشد بهترین گزینه است اگر مسافرتی پر از آرامش و سکوت را می‌خواهید تجربه کنید.

علاقه‌مندان جهت خرید بلیط هواپیما با قیمت‌های عالی و رزرو بهترین هتل‌های ایران می‌توانند به دلتا 724 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی