کد: 13970127291218350

راهنمای خرید بلیط هواپیما

کد: 13970127291218350

https://goo.gl/edJG2Y

، تهران , (اخبار رسمی): از هر نقطه از دنیا می‌توان با مراجعه به سایت دلتا۷۲۴ به راحتی و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب بلیط هواپیما و هتل خود را خریداری کرده و بلافاصله آن‌را صادر کرد.

 راهنمای خرید بلیط هواپیما | وبلاگ دلتا۷۲۴
راهنمای خرید بلیط هواپیما

اگر تا به حال در سایت دلتا۷۲۴ ثبت نام نکرده‌اید، می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در سایت ثبت‌نام کنید. توجه داشته باشید که آدرس پست الکترونیکی که وارد می‌کنید به عنوان نام کاربری شما برای ورود به سیستم در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت می‌توانید در ادامه و طی فرآیند خرید در سایت ثبت‌نام کنید.

برای خرید اینترنتی باید سه شرط زیر را داشته باشید:

۱- یک ایمیل باید داشته باشید تا بتوانید ثبت نام کنید. اگر ندارید برای خود یک حساب ایجاد کنید.

۲- یک کارت بانکی عضو شتاب که رمز دوم آن را هم داشته باشید. اگر رمز دوم ندارید می‌توانید از خودپرداز همان بانکی که در آن حساب دارید رمز دوم را بگیرید.

۳- پول به اندازه کافی

برای خرید بلیت هواپیما دو راه وجود دارد؛ هم می‌توان به سایت تک‌تک شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کرد و هم اینکه از یک سایت جامع این کار را انجام داد.
عیب روش اول این است که با انتخاب‌های کمتری روبرو هستید. اگر قصد سفر به مشهد را داشته باشید، می‌توانید به سایت ایران‌ایر مراجعه کنید و فقط از بین هواپیماهای این شرکت پرواز خود را انتخاب کنید و دیگر دسترسی به شرکت آسمان و … ندارید اما در یک سایت جامع تمام پروازهای موجود از هر شرکت برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و حق انتخاب بیشتری دارید. سایت‌های بسیاری این کار را انجام می‌دهند. کافی است به یکی از این سایت‌ها وارد شوید، ثبت‌نام کنید و بعد از انجام امور ثبت‌نام روی دکمه بلیت هواپیما کلیک کرده و مشخصات سفر خود وارد کنید.

مشخصاتی مثل اینکه پرواز داخلی می‌خواهید یا خارجی، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت. پس از جستجو پرواز مورد نظر را انتخاب کرده و پول بلیت را از طریق عابر بانک پرداخت کنید. کار خرید بلیت در این مرحله تمام شده و می‌توانید در زمان مناسب به فرودگاه بروید و با نشان دادن یک کارت شناسایی به باجه صدور کارت پرواز بگویید که بلیط را به صورت اینترنتی گرفته‌اید.

سوال‌های رایج درباره خرید بلیط هواپیما:

- آیا می‌توان مشخصات بلیط را آنلاین دید و چاپ‌اش کرد؟

بله. شما این امکان را دارید که در پنل کاربری‌ و در بخش بلیط‌های خریداری شده در سایت دلتا۷۲۴، اطلاعات و وضعیت تمام بلیط‌هایی که از وب‌سایت خریده‌اید را مشاهده کنید.

- آیا می‌شود نام مسافر را بعد از خرید بلیط تغییر داد؟

خیر، به هیچ وجه نمی‌شود در این مرحله نام مسافر را تغییر داد یا اصلاح کرد. اگر تغییری ایجاد شود، باید بلیط خریداری شده را کنسل و بلیط جدید صادر کرد.

- بعد از تکمیل مراحل خرید، چطور بلیط به دست من می‌رسد؟

نسخه‌ی الکترونیکی بلیط بلافاصله به ای‌میل‌تان فرستاده می‌شود.

- حتماً باید بلیط چاپ شده را با خودم به فرودگاه ببرم؟

ارایه‌ی بلیط چاپ شده در پروازهای چارتری لازم و ضروری است، در پروازهای سیستمی، ارایه‌ی شماره‌ی بلیط و مدرک شناسایی برای دریافت کارت پرواز کافی است، اما با توجه به وابسته بودن این مسئله به کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه، توصیه‌ می‌شود که در پروازهای سیستمی هم، بلیط‌ را به همراه داشته باشید.

- آیا بلیطی که خودم آن‌را چاپ کرده‌ام معتبر است؟

بله، این بلیط کاملا معتبر است و می‌توانید بی هیچ مشکلی آن‌را به پایانه‌ی مربوطه ارایه کنید.

- چطور می‌توان بلیط را کنسل کرد؟

می‌توانید از طریق گزینه‌ی استرداد در بخش بلیط‌ها و در حساب کاربری‌تان، درخواست کنسلی‌ را بفرستید و علاوه بر آن، نحوه‌ی بازپس‌گیری وجه‌ را هم مشخص کنید.

- ایمیل تایید خرید و بلیط به دست من نرسیده است، باید چه‌کار کنم؟

اگر پس از تکمیل مراحل خرید، بلیط به ای‌میل‌تان فرستاده نشد، ابتدا بخش‌های Junk ،Spam یا Promotion ای‌میل‌ را چک کرده تا مطمئن شوید که ایمیل اشتباهاً وارد این پوشه‌ها نشده باشد. پس از آن می‌توانی با پشتیبانی  تماس بگیرید تا علت این مشکل بررسی شود و در نهایت بلیط برای‌ شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این، می‌توانید آرشیو بلیط‌های صادرشده‌‌ را در پنل کاربری مشاهده کرده و آن‌ها را از همان‌جا چاپ کنید.

اگر مراحل خرید را بدون مشکل طی کنید ، رزرو با موفقیت انجام شده و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

- برای رزرو و خرید اینترنتی بلیط به چه چیزهایی احتیاج دارم؟

اینترنت، ترجیحاً پرسرعت؛  تکمیل مراحل خرید بلیط در سایت دلتا۷۲۴ و داشتن کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا724 - Delta724

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی