اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961216286386186

کلکسیون‌هایی با  طراحی برگرفته از نقوش پارسی و با کریستال‌های برند سواروسکی

رونمایی از اولین کلکسیون چرم درسا با کریستال‌های سواروسکی

کد: 13961216286386186

https://goo.gl/wRJBxH

، تهران , (اخبار رسمی): پس از گذشت حدود 5 ماه از اعلام همکاری‌های این دو برند، کلکسیون‌هایی طراحی شده و در حال حاضر نوبت رونمایی از آن‌ها در ایران فرا رسیده است. اسفند 96 طی مراسم رسمی، خصوصی و با حضور مدیران این دو شرکت رونمایی از محصولات مشترک و جدید چرم درسا و سواروسکی در عمارت‌خانه درسا واقع در شریعتی انجام می‌شود.

رونمایی از اولین کلکسیون چرم درسا با کریستال های سواروسکی
رونمایی از اولین کلکسیون چرم درسا با کریستال‌های سواروسکی

چرم درسا که چندی پیش  عقد قرارداد همکاری خود با برند سواروسکی را اعلام نمود، از مدل های جدید خود رو نمایی خواهد کرد.

لایسنس سواروسکی این امکان را فراهم می‌کند که درسا بتواند دانش خود را در جنبه‌های مختلف غنی‌تر کند. این محصولات با  تگ منحصر به فرد و با یک کد 16 رقمی قابل رهگیری در وب‌سایت این شرکت هستند و در دسترس مشتریان و متقاضیان سبک پوشش قرار خواهد گرفت.

3 آبان ماه 96 (25 اکتبر 2017) نیز مراسمی در مدینه الجمیرا شهر دبی برگزار شد و همکاری دو برند چرم درسا و سواروسکی به طور رسمی اعلام شد. این مراسم به میزبانی سواروسکی و با حضور 56 برند از 17 کشور برگزار شد.

 حال بعد از گذشت حدود 5 ماه از اعلام همکاری‌های این دو برند کلکسیون‌هایی طراحی شده و در حال حاضر نوبت به رونمایی از آنها در ایران فرا رسیده است. اسفند ماه 96 طی مراسم رسمی، خصوصی و با حضور مدیران این دو شرکت رونمایی از 4 گروه از محصولات مشترک و جدید چرم درسا و سواروسکی در عمارت خانه درسا شریعتی انجام می‌شود. این مراسم با حضور مدیر عامل سواروسکی و همچنین بنیانگذاران چرم درسا برگزار می‌شود.

در این مراسم از کلکسیون‌هایی با طراحی برگرفته از نقوش پارسی و با استفاده از کریستال‌های برند سواروسکی رونمایی خواهد شد.

تیم رسانه‌ای درسا به اشاره به اهمیت این همکاری افزود: همکاری با شرکت سواروسکی در راستای انتقال دانش در تمامی زمینه‌ها اعم از طراحی و ... رقم خورد. این محصولات به زودی در فروشگاه‌های معتبر درسا در دسترس علاقه‌مندان این دو برند مطرح قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مد و لباس