اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288208349

اصطلاح «Half Load» در ماشین ظرفشویی به معنای چیست؟

کد: 13961226288208349

https://goo.gl/inr5JU

، تهران , (اخبار رسمی): گاهی صبر کردن برای پر شدن ماشین ظرفشویی به خصوص زمانی که ظروف داخل دستگاه را نیاز دارید امکان‌پذیر نیست. در این موقعیت دو راه دارید:

اصطلاح Half Load در ماشین ظرفشویی به معنای چیست؟
اصطلاح «Half Load» در ماشین ظرفشویی به معنای چیست؟

با قابلیت نصف شوی دغدغه شستشوی ظروف اندک در خانواده های کم جمعیت از بین خواهد رفت .

1_ماشین ظرفشویی را در همان حالت نیمه پر روشن کنید که این کار از نظر مصرف انرژی و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود.

2_ظروف کثیف را از ماشین ظرفشویی خود خارج کرده و با دست بشویید.

در بین خانواده‌های کم جمعیت نیز معمولا در طول روز تعداد ظرف‌های کثیف به حد نصاب برای شستشوی کامل در ماشین ظرفشویی نمی‌رسند و از طرفی دیگر هم ممکن است تعدادی از ظروف چند مرتبه در یک روز مورد استفاده قرار گیرند.
برای رهایی از این مسئله، برخی ماشین‌های ظرفشویی یک ویژگی به برنامه‌های شستشوی خود افزوده‌اند که دیگر نیازی به صبر کردن برای پر شدن کامل ماشین ظرفشویی نخواهد بود و می‌توان ظروف اندک را نیز با ماشین شست. این ویژگی half load یا نصف شوی نام دارد که برنامه‌ای کاربردی در ماشین‌های ظرفشویی می‌باشد. برنامه‌ی نصف شوی در تمام ماشین‌های ظرفشویی که مصرف آب آن‌ها بیش از ۶/۵ لیتر است، کاربرد دارد. این برنامه علاوه‌بر شستن ظروف کم در مدت زمانی محدود سبب صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده نیز می‌شود.

عملکرد Half load

اگر دقت داشته باشید ماشین‌های ظرفشویی دارای دو سبد هستند که ظروف کثیف در این دو سبد چیده خواهند شد البته در برخی مدل‌ها برای قاشق و چنگال یک سینی جداگانه نیز تعبیه شده است. در شستشوی کامل هر دو سبد در روند شستشو قرار می‌گیرند اما نحوه عملکرد برنامه half load به‌گونه‌ای است که پس از فعال سازی، دستگاه شستشو را تنها در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می‌کند که در این صورت شستشو فقط بر روی یکی از سبدها صورت می‌گیرد. به این ترتیب مدت زمان شستشو و از سوی دیگر مصرف انرژی و مواد شوینده کاهش پیدا می‌کند.

برنامه نصف‌شوی می‌تواند با همان کیفیت در شستشوی کامل ظروف شما را تمیز کند. تمامی مراحلی که در شستشوی کامل انجام می‌شود در برنامه half load نیز تکرار خواهد شد تنها تفاوت آن این است که در مدت زمانی کوتاه‌تر این روند انجام می‌گیرد.

توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از دستگاه حتما بصورت کامل دفترچه راهنما و نحوه کار با دستگاه را مطالعه نمایید و در صورت نیاز با نمایندگی خدمات تماس بگیرید تا از طرز صحیح استفاده از دستگاه خود اطمینان بدست آورید. با داشتن اطلاعات کافی و طرز استفاده صحیح، طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا کرده و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

نتیجه گیری:

دیگر دغدغه شستشوی ظروف اندک در خانواده‌های کم جمعیت و یا صبر کردن برای پر شدن ماشین ظرفشویی هنگامی که به طور کامل تکمیل نشده است، با وجود قابلیت نصف‌شوی از بین خواهد رفت و به سادگی می‌توانید با انتخاب برنامه half load ظروف کم خود را در مدت زمانی کوتاه‌تر از شستشوی کامل بشویید و از شستن ظروف اندک با دست معاف شوید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین ظرفشویی به دلتا کالا مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل