اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288218549

درمان کم‌خونی

بیماری خود را به دست فراموشی بسپارید با ایران عسل

کد: 13961226288218549

https://goo.gl/NWsCuQ

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسل طبیعی نقش به سزایی در درمان کم خونی دارد. کم خونی که در همه سنین به ویژه در بانوان به وقوع می پیوندد علل مختلفی دارد که در درمان باید مورد توجه قرار گیرد. مصرف عسل طبیعی از جمله موادی است که به صورت عمومی منجر به درمان کم‌خونی می‌شود.

درمان کم خونی
درمان کم خونی

مکانیسم عسل در درمان کم‌خونی

کم‌خونی یکی از مشکلاتی است که عموماً بانوان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما سراغ مردان نیز کم‌وبیش می‌رود. کاهش گلبول‌های قرمز خون می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند و باید به‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد. بهترین راهکار نیز به‌جای خوردن داروها و قرص‌های شیمیایی، مصرف مواد طبیعی است که یکی از بهترین گزینه‌ها مصرف عسل است. البته گرده گل نیز تأثیرات فراوانی بر روند بهبود کم‌خونی دارد.

عسل تأثیرات مختلفی بر روی بدن دارد و این امر بستگی به نوع مصرف شما دارد. اگر عسل را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تأثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد. گلبول‌های قرمز خون مسئول انتقال اکسیژن موجود در خون به بخش‌های مختلف بدن هستند. عسل محلول در آب ولرم میزان هموگلوبین‌های خون را افزایش می‌دهد، هموگلوبین‌هایی که مانع کم‌خونی می‌شوند.

عسل و درمان کم‌خونی

عسل‌هایی که در این زمینه می‌توانید استفاده کنید عسل گیاه گون است. این گیاه که تأمین‌کننده آهن، ویتامین C و ویتامین B بدن است. عسل دیگری که در این زمینه بسیار مفید است عسل آویشن است. عسل مغز و عسل مریم‌گلی نیز در راستای درمان کم‌خونی بسیار مؤثر است. پس برای درمان کم‌خونی مصرف عسل‌های نام‌برده تأثیر فراوان خواهد داشت.

اگر عسل را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون را افزایش می دهد و تأثیرات بسیار مفیدی در درمان کم‌خونی خواهد داشت.

کم‌خونی ناشی از فقر آهن هنگامی بروز می‌کند که میزان آهن موجود در برنامه غذایی یا جذب آن کافی نیست و ظرفیت انتقال اکسیژن موجود در خون به کمتر از حد معمول کاهش یابد. کم‌ شدن ظرفیت اکسیژن‌رسانی منجر به خستگی مفرط، تنگی نفس و گاهی افسردگی و مشکلات دیگر می‌شود. عسل با ایجاد ظرفیت برای انتقال اکسیژن خون، این قبیل مشکلات را خنثی می‌کند.

اکسیژن کافی در خون حقیقتاً مهم است زیرا تعیین‌کننده سطح سلامت بدن است و سهولت بازسازی سلول‌های بدن درگرو میزان اکسیژن موجود در خون است. تحقیقات اولیه در این زمینه نشان از تأثیرات مثبت عسل روی درمان فشارخون یا فشارخون بالاست. به‌طور سنتی، عسل را برای کاهش تأثیرات منفی افت فشارخون یا فشارخون پایین مصرف می‌کردند.

همچنین شواهدی مقدماتی دال بر اینکه عسل مانع از کم شدن تعداد گلبول‌های سفید خون در بیمارانی که متحمل شیمی‌درمانی‌ هستند وجود دارد. در آزمایشی که بر روی تعداد محدودی از بیمارانِ متحمل شیمی‌درمانی که با خطر کمبود گلبول‌های سفید خون مواجه بودند صورت پذیرفت، مشخص شد که در ۴۰٪ از آن‌ها بعد از مصرف روزانه ۲ قاشق چای‌خوری عسل در طی دوره شیمی‌درمانی خطر عود کمبود گلبول سفید خون از بین رفته است.

عسل‌های تک‌گل و درمان کم‌خونی

عسل‌های تک‌گل به عسل‌هایی گفته می‌شود که بیش از 50 درصد شهد جمع‌آوری‌شده توسط زنبورعسل، از یک گل خاص باشد. گاهی این عدد تا 90 درصد هم پیش می‌رود و به همین علت نمی‌توان درصد خاصی را برای آن بیان کرد. عسل‌های تک‌گل بیشترِ خواص گل غالبی که بر روی آن نشسته‌اند را با خود به همراه دارند. این نوع عسل‌ها را عسل دارویی یا عسل گیاهی نیز می‌نامند که هرکدام برای درمان چندین بیماری مثل درمان کم‌خونی، درمان فشار خون و برخی موارد دیگر به کار گرفته می‌شوند.

یکی از عسل‌های فوق‌العاده برای درمان کم‌خونی، عسل کنار است. این نوع عسل خواص متعددی دارد و حتی برخی آن را عسل جنسی نیز می‌نامند؛ چراکه در تقویت قوای جنسی نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند. عسل کنار در کنار خاصیت تقویت قوای جنسی، عسلی تخصصی برای درمان کم‌خونی محسوب می‌شود. استفاده از عسل کنار می‌تواند مشکل کمبود آهن را در بدن برطرف کند و به جذب آهن بیشتر توسط مواد غذایی به بدن کمک کند.

عسل درمانی

عسل مهم‌ترین فرآورده زنبورعسل است که تقویت‌کننده قوای بدن است و نه‌تنها در درمان بیماری‌ها نقش به سزایی دارد. بلکه می‌تواند در پیشگیری بیماری‌های مختلف مؤثر باشد. از دیگر فرآورده‌های زنبورعسل، بروم، ژل رویال، گرده گل، موم، نیش و زهر زنبورعسل است که در این پادکست به معرفی تک‌تک آن‌ها می‌پردازیم.

عسل‌های ترکیبی برای درمان کم‌خونی

عسل‌های ترکیبی به عسل‌هایی گفته می‌شود که از ترکیب عسل با ماده‌ای دیگر به دست می‌آید که ممکن است به‌صورت همگون و یا ناهمگون باهم مخلوط شده باشند. عسل نارگیل از جمله ترکیبات همگون و عسل مغز و عسل انجیر از جمله عسل‌های ناهمگون هستند که در درمان کم‌خونی نقش دارند.

عسل نارگیل که از ترکیب عصاره نارگیل تازه با عسل طبیعی به دست می‌آید، عسلی فوق‌العاده است. این عسل با توجه به ترکیبات عسل طبیعی و همچنین نارگیل، باعث خون‌سازی بیشتر در بدن شده و آهن و مواد معدنی موردنیاز بدن را تأمین می‌کند.

عسل مغز و عسل انجیر نیز خواص زیادی دارند که درمان کم‌خونی از جمله آن‌ها است. همان‌طور که یم دانید، انجیر یک خون‌ساز طبیعی است که مواد معدنی بسیار زیادی در خود جای‌داده است و در ترکیب با عسل خاصیت آن برای درمان این بیماری افزون‌تر می‌شود. همچنین مصرف ترکیب عسل بامغزهایی چون گردو، بادام، پسته و ... باعث خون‌سازی بیشتر در بدن می‌شود. به نظر می‌رسد این ترکیب یک معجون یا سوپرفود بی‌نظیر است که نیم توان به این سادگی‌ها از کنار آن عبور کرد. این سه ماده ترکیبی با بهترین کیفیت در فروشگاه ایران عسل موجود هستند.

عسل و گرده گل؛ درمان کم‌خونی با سرعت بیشتر

باید بدانید که استفاده از عسل و گرده گل به همراه هم نیز می‌تواند در درمان کم‌خونی تأثیرگذار باشد. همچنین مصرف مداوم این موارد برای پیشگیری از کم‌خونی نیز مؤثر است و نقش گرده گل بر درمان کم‌خونی را نمی‌توان نادیده گرفت.

گرده گل یکی از مواد مهم موجود در کندوی زنبورعسل است که کاربرد فراوانی برای تغذیه زنبورها دارد. این ماده در بدن زنبور قرار می‌گیرد و پس از بازگشت زنبور به کندو آن را در کندو ذخیره می‌کند. گرده گل برای باروری گل‌های ماده از گل نر جدا می‌شود و زنبور آن را گرفته و به کندوی خود می‌برد.

این ماده به معنی پودر نرم است که از بساک گیاهان گل‌دار گرفته می‌شود. این گرده‌ها که در تولیدمثل گیاهان بسیار اهمیت دارد و به‌عنوان اندام تولیدمثلی نر ایفای نقش می‌کند، توسط حشرات و باد در میان گل‌ها انتقال می‌یابند و به همین علت است که نسل گیاهان تداوم می‌یابد.

جمع آوری این دانه‌ها کار بسیار مشکلی است ولی زنبورعسل به‌آسانی این کار را انجام می‌دهد و با پنجه‌ها و پاهای خود، آن را جمع‌آوری و حمل می‌کند، در این حین مقداری از این گرده‌ها که به موها و پاهای زنبورعسل می‌چسبد باعث افزایش راندمان کار گرده‌افشانی در گیاهان می‌شود که درزمینهٔ محصولات کشاورزی بسیار مؤثر است. به‌قدری نقش زنبورعسل در گیاهان و عمل گرده‌افشانی مهم است که به‌جرئت می‌توان گفت اگر نسل زنبورها در زمین منقرض شوند نسل گیاهان نیز بر روی کره زمین برداشته خواهد شد.

گرده گل مقدار بسیاری پروتئین دارد و برای انسان در بیماری‌هایی چون درمان پروستات، درمان کم‌خونی، درمان فشارخون و ... بسیار تأثیرگذار است.

گرده گل

گرده گل با ویژگی‌های درونی خود به یک کاهنده طبیعی التهاب بدل شده است و می‌تواند التهاب‌های بدن انسان را کاهش دهد. یکی از دلایلی که گرده گل برای درمان پروستات مورداستفاده قرار می‌گیرد این است که این ماده می‌تواند التهاب پروستات را کاهش دهد.

عسل بره موم و نقش آن در درمان کم‌خونی

تحقیقات جدیدی درزمینهٔ نقش بره موم در درمان کم‌خونی انجام‌شده است. این تحقیقات نشان می دهد که بره موم نقش فوق‌العاده‌ای درزمینهٔ برطرف کردن مشکلاتی که منجر به کم‌خونی می‌شود دارد. همچنین بره موم به‌عنوان یک ماده مغذی شناخته می‌شود که می‌تواند به‌سادگی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به‌ویژه درمان کم‌خونی مؤثر واقع شود.
اگر به دنبال علت به وجود آمدن کم‌خونی باشید و بعد خواص بره موم را به‌طور کامل درک کنید، به تأثیر شگفت‌انگیز بره موم بر درمان کم‌خونی اطمینان می‌یابید. لازم به ذکر است که استفاده از بره موم برعکس قرص‌های شیمیایی مثل قرص آهن، نه‌تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه با تنظیم هورمون‌ها و موارد دیگری در بدن، از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.
ترکیب عسل با عصاره بره موم می‌تواند به اثرات شگفت‌انگیزی برای درمان کم‌خونی بیانجامد. دقت کنید که استفاده از عسل بره موم باید به‌صورت محدود باشد، چراکه عسل بره موم بسیار قوی و انرژی‌زا است و به‌شدت گرم است. میزان کمی از عسل بره موم را به‌صورت شربت عسل بره موم یا به‌تنهایی و بدون اضافه کردن آب میل کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بره موم نقش فوق‌العاده‌ای درزمینهٔ برطرف کردن درمان کم‌خونی دارد.

درمان کم‌خونی با استفاده از ژل رویال و عسل

ژل رویال نیز یکی از بهترین موادی است که برای درمان کم‌خونی به کار گرفته می‌شود. این ماده ویژه می‌تواند مواد معدنی بسیار زیاد شناخته‌شده و شناخته‌نشده را به بدن انسان وارد کند. همین ژل رویال تنظیم‌کننده عملکردهای مختلف در بدن است و به همین علت به‌عنوان معجزه‌ای از طبیعت در درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد.
ترکیب عسل ژل رویال به‌عنوان یکی از قوی‌ترین داروها برای درمان کم‌خونی به کار گرفته می‌شود. این ترکیب، فوق‌العاده انرژی‌زا است و باید به‌صورت محدود مصرف شود. عسل ژل رویال ویژگی منحصربه‌فردی دارد و آن اینکه شما به‌هیچ‌عنوان نگران فاسدشدن ژل رویال نیستید و با خیال راحت می‌توانید از خواص ژل رویال به همراه عسل بهره‌مند شوید.
http://www.iranasal.com/blog/653/درمان-کم-خونی-با-عسل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]