اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970915331888549

همه چیز در مورد عسل بهار نارنج

کد: 13970915331888549

https://goo.gl/evoMhV

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسل طبیعی بهار نارنج توسط زنبور عسل از شکوفه‌های درخت نارنج ساخته می‌شود و خواص زیادی از جمله افزایش اشتها و انرژی را دارا است.

همه چیز در مورد عسل بهار نارنج
همه چیز در مورد عسل بهار نارنج

عسل بهار نارنج در پیشگیری از سرطان موثر است

عسل بهار نارنج از فراوری شکوفه‌های درخت نارنج، توسط زنبورهای عسل پدید می‌آید. ایرانیان از قدیم‌الایام، نارنج را به عنوان مکمل و برای تسریع هضم غذا، بهبود نفخ معدهو تامین ویتامین سی استفاده می‌کرده‌اند.

طبعا عسل به دست آمده از شهد این درخت نیز، دارای ویژگی‌هایی از همین دست است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و خواص درمانی عسل طبیعی بهار نارنج پرداخته می‌شود. 

عسل بهار نارنج چه رنگ و چه مزه‌ای دارد؟

عسل طبیعی بهار نارنج از ابتدای بهار تا اواسط تابستان برداشت شده و رنگ زرد مایل به عقیقی دارد.

در صورتی که عسل تازه بهار نارنج را بو کنید، با همان رایحه معطر بهار نارنج مواجه خواهید شد. عسل بهار نارنج، شیرین و دارای مزه‌ای مشابه میوه نارنج است و با خوردن آن دهان تازه می‌شود. 

عسل بهار نارنج چه خواص عمومی و درمانی دارد؟

با بهره‌گیری از خواص نارنج، عسل حاصل از این میوه شگفت‌انگیز هم باعث تقویت اعصاب شده و ضد بی خوابی است. این محصول، کار سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد.

همچنین باعث افزایش اشتها و انرژی شده و حافظه را تقویت می‌کند. عسل بهار نارنج به دلیل وجود ویتامین سی و آنتی اکسیدان‌ها، در پیشگیری از سرطان و سایر بیماری‌های عفونی موثر است.  

عسل بهار نارنج را به چه شیوه‌ای مصرف کنید؟

برای دریافت بیشترین حد ممکن از مزایای این عسل، بهتر است آن را به صورت شربت مصرف کنید. دو تا سه قاشق از عسل بهار نارنج را به همراه مقداری لیمو ترش تازه به آب ولرم اضافه کرده و با گنجاندن این معجون در رژیم روزانه خود از بروز سرطان و بیماری‌های عفونی، پیش گیری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی