اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331328549

آشنایی با خواص عسل جعفری

کد: 13970912331328549

https://goo.gl/zV8W5N

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسل جعفری خواص درمانی زیادی از جمله پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی را دارا و عسل طبیعی جعفری به رنگ قهوه‌ای تیره است.

عسل جعفری
آشنایی با خواص عسل جعفری

گیاه جعفری، گل‌هایی زرد رنگ با عطری ملایم دارد و منشا رویش آن خاورمیانه است. عسل جعفری، ویژگی‌های کلی و خواص درمانی این گیاه از جمله درمان ناراحتی‌های کلیه و مثانه، تقویت دستگاه گوارش و افزایش ادرار و همچنین پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی را در خود دارد. 

ویژگی‌های ظاهری عسل جعفری چه چیزهایی هستند؟

گرچه می‌توان عسل جعفری را به صورت عمومی و به عنوان یک گزینه در رژیم غذایی روزانه نیز مصرف کرد، اما این نوع عسل بیشتر کاربرد درمانی دارد. عسل طبیعی جعفری به رنگ قهوه‌ای تیره است و بوی خوب و مزه‌ای متفاوت دارد. 

عسل جعفری چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

این محصول باعث تقویت مغز و حافظه شده و به طور کلی بدن را تقویت می‌کند. این عسل اشتها آور، انرژی‌زا بوده و نشاط را در فرد افزایش می‌دهد.

همچنین نفخ و سوء هاضمه را درمان کرده و با کبد چرب مقابله می‌کند. این عسل همچنین برای افراد مبتلا به دیابت مفید است. عسل طبیعی جعفری ناراحتی‌های مثانه را برطرف کرده و به دفع سنگ کلیه کمک می‌کند. 

بهترین روش استفاده از عسل جعفری چیست؟

مقدار دو تا سه قاشق از این عسل را با آب ورم مخلوط کرده و کمی لیمو ترش تازه به این محلول اضافه کنید. به صورت روزانه از این شربت طبیعی و مفید باید میل کرد تا از خواص ضد سرطان و ضد عفونی کننده آن بهره‌مند شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی