اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319748549

جوانی و شادابی پوست با ژل رویال

کد: 13970710319748549

https://goo.gl/diKx1G

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان مشکلاتی مانند ریزش مو، شکنندگی و نازکی و همچنین خشکی و شوره سر، با مصرف ژل رویال، عسل و عصاره بره موم اتفاق می افتد.

جوانی و شادابی پوست با ژل رویال
درمان ریزش مو و شادابی پوست با ژل رویال

ژل رویال مانند سایر محصولات زنبور عسل، حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین های ب و املاح و عناصری مثل آهن است

پوست و طب سنتی

سلامتی پوست با طب سنتی، هدفی دست یافتنی برای آن هایی است که به ظاهر و زیبایی خود توجه دارند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم، اولین چیزی که در آینده بررسی می کنیم زیبایی و نشاط پوست و سلامت و وضعیت موی سر است. در واقع پوست انسان به این دلیل که در معرض دید ترین بخش بدن است حساسیت بیشتری را هم متوجه خود می کند. کوچکترین آسیب به پوست و یا ایجاد نارسایی های هر چند جزئی، باعث می شود تا تمرکز و حواس ما را حسابی به خود مشغول کند. به خصوص درصد قابل توجهی از زنان و دختران نسبت به سلامت پوست خود نگران هستند و همواره به دنبال روش های سنتی یا جدید برای سلامت و جوانی پوست و مو می گردند به همین منظور در این مقاله به معرفی یک ماده طبیعی برای حفظ جوانی و زیبایی پوست پرداخته می شود.

هر چند حفظ سلامتی و زیبایی بدون شک یکی از بهترین خصوصیات فردی است، ولی در بعضی موارد نگرانی های افراطی و رفتار های نسنجیده به بهانه حفظ سلامت پوست، ممکن است باعث اقدام هایی شود که به جای فایده، اثر نامطلوبی نیز به جا بگذارند. به عنوان مثال بسیاری از مردم به ویژه زنان، همواره به دنبال بهترین کرم ها و ژل ها برای زیبایی و نشاط پوست و مو هستند، در صورتی که همین رفتار و استفاده مدام از ترکیبات داروهای شیمیایی و صنعتی، اثر مخرب خواهد داشت.

حفظ سلامت پوست و مو با طب سنتی، از جمله روش هایی است که اخیرا بیشتر مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. هر چند طب سنتی بیشتر بر پیشگیری تا درمان تاکید دارد، با این حال تعداد زیادی از افراد دچار ناراحتی های اینچنین، بعد از امتحان کردن سایر روش های جدید بر اساس دارو های شیمیایی و دستگاه های مدرن، در نهایت به سراغ طب سنتی می روند.

عوامل پیری و بیماری های پوستی

برای پیری و بیماری های پوست و مو عوامل و زمینه های متفاوتی وجود دارد. شاید مهم ترین این عوامل، ساز و کار های ژنتیکی باشند که باعث می شوند بدن نتواند آن طور که لازم است املاح و مواد مغذی به پوست و مو برساند و این بافت ها نیز احتمالا شرایط لازم برای جذب مواد مغذی را ندارند. در نتیجه دچار آسیب و بیماری می شوند. به خصوص برای مواردی شبیه ریزش مو، ژنتیک نقش بسیار مهمی دارد. 

علاوه بر این، تاثیرات محیطی بر سلامت پوست و مو را هم اصلا نباید نادیده گرفت. زندگی در فضای شهری به طور مدام در معرض انواع آلودگی،  پرتو ها و امواج مختلف است. در صورتی که سیستم ایمنی بدن انسان از توان بالایی برخوردار باشد، می تواند بسیاری از این آلودگی ها و تاثیرات را پالایش کند و اثر منفی آن ها را از بین ببرد و در غیر این صورت، به بیماری ها و نارسایی هایی مبتلا خواهد شد. به دلیل آنکه پوست و مو بیرونی ترین لایه های مواجهه با عوامل محیطی هستند، احتمال آسیب به آن ها نیز بیشتر است. در نتیجه به نظر می رسد تقویت دستگاه ایمنی برای مقابله طبیعی و پایدار با بیماری ها موثر تر باشد.

پیشگیری از مشکلات پوست و مو با طب سنتی و محصولات گیاهی و دامی مفید، به مراتب نتیجه بهتری نسبت به استفاده از دارو های شیمایی و مصنوعی دارد. چرا که به هر حال سیستم دفاعی بدن به هر عامل خارجی واکنش نشان می دهد و ممکن است ترکیبات موجود در این دارو ها، با سلول ها و بافت پوست همخوانی نداشته باشند. 

خواص محصولات زنبور عسل

در میان محصولات ارگانیک برای سلامت پوست و مو، محصولات زنبور عسل همیشه مورد توجه بوده اند. چرا که خاصیت مشترک همه آن ها یعنی عسل، بره موم، ژل رویال و گرده گل، تقویت دستگاه ایمنی بدن و رساندن املاح، مواد پروتئینی و ویتامین به سلول ها است. در این میان، ژل رویال به دلیل برخورداری از ارزش غذایی بسیار بالا، اثر قابل توجهی بر سلامت لایه های پوست خواهد گذاشت.

همچنین ژل رویال مانند سایر محصولات زنبور عسل، حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین های ب و املاح و عناصری مثل آهن است. این ترکیبات به همراه اسید های آمینه که ساختار های پروتئینی را شکل می دهند، منبع تغذیه برای رشد موها به شمار می رود. 

درمان مشکلاتی مانند ریزش مو، شکنندگی و نازکی و همچنین خشکی و شوره سر، با مصرف مقادیر خاصی از ژل رویال به صورت منظم و پیوسته اتفاق می افتد. همچنین می توان از ترکیبات ژل رویال و عسل و عصاره بره موم، به عنوان کرم های موضعی استفاده کرد. این کرم ها با خاصیت ضد عفونی کنندگی بالا، پوست را از خطر مشکلات ویروسی، میکروبی و باکتری های مضر مصون نگه می دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی