اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961227288408549

درمان پروستات با کمک طبیعت

کد: 13961227288408549

https://goo.gl/Qfqj6T

، اصفهان , (اخبار رسمی): بیماری پروستات نوعی بیماری شایع در بین مردان بالای 50 سال است که در سال‌های اخیر در مردان با سن پایین‌تر نیز به وفور دیده شده است. درمان پروستات به روش‌هایی ساده اما کاربردی امکان‌پذیر است که متاسفانه افراد کمی از آن مطلع هستند.

درمان پروستات
درمان پروستات

علل به وجود آورنده بیماری پروستات چیست؟ درمان پروستات با طب نوین چگونه است؟ درمان پروستات در طب سنتی چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه به توضیح علل و عوامل بیمار پروستات خواهیم پرداخت.

پروستات چیست؟

پروستات یکی از اعضای مردان است، که در قسمت زیر مثانه در ناحیه لگن قرار دارد و قسمت ابتدایی مجرای ادراری را شامل می‌شود. این بیماری در سنین 50 سالگی در مردان بسیار شایع است.

این بیماری هر چه زودتر تشخیص داده شود، درمان آن راحت‌تر انجام می‌شود. پس در صورت مواجه شدن با علائم پروستات که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت باید سریعا برای درمان آن اقدام کرد . هر چه تاخیر در درمان پروستات بیاندازید بیماری حادتر می‌شود و درمان آن نیز طولانی‌تر خواهد شد، تعلل در درمان احتمال سرطان پروستات را بالا خواهد برد.

علائم بیماری پروستات

از علائم این بیماری تکرر ادرار، ادرار خونی و قطره قطره شدن ادرار، سوزش در ادرار است.

در طب نوین روش درمان پروستات در ابتدای کار، با داروهای شیمیایی و در مراحل بالاتر، با جراحی است. اگر بیماری پروستات پیشرفت کند باید کل غده پروستات برداشته شود. برداشتن غده پروستات در آقایان باعث ناتوانی جنسی می‌شود.

تجویز داروهای آلفا بلوکر و 5 آلفا ردوکتاز در طب نوین برای تسکین و درمان پروستات رایج است.

برای جلوگیری از بیماری پروستات باید موادغذایی‌هایی مصرف شود که حاوی روی باشد. به عنوان مثال مصرف زیاد گوجه‌فرنگی در مردان، ابتلا به پروستات را کاهش خواهد داد.

برای تشخیص بیماری پروستات باید معاینه انجام شود. بزرگی پروستات باید از طریق معاینه، سونوگرافی، آزمایش سیستوسکوپیریال سی تی اسکن انجام می‌شود.

پروستات زمانی حاد خواهد شد که متورم شود و به صورت ناگهانی ملتهب شود. در حالت حاد پروستات ممکن است به خاطر عفونت ادرار بند آید.

اگر درمان به تعویق افتد این بیماری سرطانی خواهد شد، علت این بیماری کاملا شناخته شده نیست،  اگر سرطان پروستات نیز تشخیص داده نشود می‌تواند به قسمت های دیگر بدن آسیب رساند. 

طب نوین برای درمان سرطان پروستات، شیمی‌درمانی و رادیوتراپی را کارآمد می‌دانند.

بره موم

بره موم خواص فوق‌العاده زیادی دارد و به همین علت در درمان بسیاری از بیماری نقش ایفا می‌کند. یکی از نکاتی که در دوره مصرف بره موم باید مورد توجه قرار گیرد، نظم در مصرف بره موم است. سعی کنید در مصرف بره موم طبق دستور و منظم عمل کنید تا تاثیرات این ماده شگفت‌انگیز را در درمان بیماری حس کنید.

درمان سرطان پروستات

برای جلوگیری از بیماری پروستات و سرطان پروستات باید آقایان بالای 40سال به صورت منظم تحت کنترل و چکاپ قرار گیرند، اگر در خانواده پدر یا برادر، مبتلا به بیماری پروستات هستند با آزمایش‌ها و چکاپ‌ها منظم باید سلامتی خود را تضمین کنید.

از جمله عوامل مهم دیگر برای پیشگیری از سرطان پروستات، تغذیه است. استفاده از میوه و سبزیجات تازه و پرهیز از غذاهای چرب می‌تواند ابتلا به پروستات را کاهش دهد.

بهتر است غذاهایی که حاوی ویتامین E هستند مانند گردو، تخم مرغ، آووکادو و ... استفاده شود. غذاهای چرب مضر هستند ولی استفاده از مواد غذایی غنی از چربی امگا 3 چون ماهی و تخم کتان و ... خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهند، مصرف روی، ویتامین D و سلنیوم نیز برای پیشگیری از سرطان پروستات مناسب است.

همان‌گونه که در بالا اشاره شد علت این بیماری کاملا مشخص نیست ولی تغییر سبک زندگی، استفاده از سیگار و قلیان، مصرف الکل، خوردن فست‌فود، استفاده از نمک زیاد، مصرف غذاهای چرب و عدم تحرک می‌تواند عامل بیماری پروستات را افزایش دهد.

درمان پروستات به روش سنتی

بیماری پروستات بیماری سختی است و نباید از کنار آن ساده عبور کرد. در کنار این موضوع، استفاده از مواد شیمیایی برای درمان این بیماری به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. مواد شیمیایی و یا قرص‌هایی که برای درمان پروستات مورد استفاده قرار می‌گیرد، مضرات بسیار زیادی دارند و در دراز مدت فرد بیمار را دچار مشکل می‌کنند. به ویژه در درمان این بیماری به این دلیل که بیماران عموما مردان بالای 50 سال هستند، نباید از مواد مضر شیمیایی استفاده کنند.

بهترین پیشنهاد استفاده از مواد گیاهی برای درمان پروستات است. درمان پروستات با استفاده از مواد گیاهی نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه می‌تواند بیماری‌های مختلف دیگری که در بدن وجود دارد را نیز درمان کند. حتی بسیاری از پزشکان در تجویز خود برای درمان پروستات از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند که نشانه‌ای خوب برای تمایل پزشکان به استفاده از داروهای گیاهی برای درمان پروستات است. لازم به ذکر است که استفاده از داروهای گیاهی نیز نیاز به برخی ملاحظات دارد و باید سعی شود از مواید استفاده شود که در تولید آن‌ها از مواد ناخالص استفاده نشود.

در ادامه با فراورده‌هایی از زنبور عسل آشنا می‌شویم که می‌توانند در درمان پروستات موثر باشند. در بین این فراورده‌ها گرده گل تخصصی‌ترین ماده برای درمان پروستات است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود و در هر نوع رژیم غذایی برای درمان بیماری پروستات از این ماده استفاده شود. 

درمان پروستات با گرده گل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، گرده گل تخصصی‌ترین ماده ای است که از آن برای درمان پروستات استفاده می‌شود. این ماده یکی از مواد اصلی در تولید داروهای گیاهی است که برای درمان پروستات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته لازم نیست از داروهای گیاهی که از این مواد استفاده کرده اند مصرف کنید و می‌توان این ماده حیات بخش را به صورت خام و البته به صورت‌های مختلف مصرف کنید. 

گرده گل با توجه به مکانیسم ضد التهابی خود در درجه اول بر روی التهابات موجود در پروستات تاثیر می‌گذارد. همانطور که می‌دانید پروستاتیت که نام علمی بیماری شایع پروستات است، همان تورم و التهاب در ناحیه پروستات محسوب می‌شود. این التهاب باعث فشار آوردن به لوله‌های تناسلی در مردان شده و حتی باعث بروز مشکل در تخلیه ادرار می‌شود که می‌تواند سرطان پروستات را به همراه داشته باشد. گرده گل قادر است این التهابات را فروکش دهد و درمان سرطان پروستات را به همراه داشته باشد.

به نظر می‌رسد گرده گل با همین خاصیت ضد التهابی خود توانسته در روند درمان پروستات تاثیرگذار باشد. در یک آزمایش در بین افراد مبتلا به بیماری پروستاتیت مزمن، درصد بالایی از افرادی که از گرده گل استفاده کرده بودند، نسبت به افرادی که در رژیم غذایی خود از گرده گل مصرف نکرده بودند، بهبودی را تجربه کردند.

البته مشخص است که برای درمان پروستات با گرده گل باید صبر کرد. قطعا اگر قصد دارید ریشه این بیماری را از جا بکنید، نیاز به صبوری و نظم در مصرف گرده گل دارید. مطمئن باشید که استفاده از گرده گل برای چند بار و آن هم به صورت منقطع، هیچ تاثیری بر روی بیماری شما نخواهد گذاشت. استفاده از گرده گل برای درمان این بیماری باید کاملا منظم باشد تا تاثیرات آن بعد از چند ماه مشخص شود. حتی مشاهده تاثیرات استفاده از گرده گل برای درمان این بیماری ممکن است 1 سال یا بیشتر به طول بیانجامد. هرچند طبق تجربه بعد از مدتی مصرف مداوم شاهد بهبود شرایط خواهید بود

راهکارهایی برای مصرف گرده گل

بسیاری از افراد با طعم و مزه و بوی گرده گل مشکل دارند و به همین علت از خوردن آن اجتناب می‌ورزند. ناگفته نماند که گرده گل نوعی دارو است و شما باید به آن به دید دارو برای درمان بیماری خود نگاه کنید و به مزه و بوی آن توجه نکنید. اما اگر با این مشکل روبرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های گوناگون برای مصرف گرده گل استفاده کنید:

  • مصرف گرده گل به همراه سالاد
  • استفاده از گرده گل در تهیه سس سالاد
  • تزیین کیک با گرده گل
  • حل کردن گرده گل در شربت عسل
  • مخلوط کردن گرده گل با انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌های سرد
  • ترکیب گرده گل با عسل و استفاده از آن در صبحانه و عصرانه 
  • و...

موارد بیان شده تنها چند راهکار برای مصرف گرده گل هستند و راه‌های زیادی برای استفاده از این ماده وجود دارد تا روند درمان پروستات را سریع‌تر ک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]