اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961229288678549

درمان کولیت با بره موم

کولیت روده و راه‌های درمان آن

کد: 13961229288678549

https://goo.gl/WDDE7M

، اصفهان , (اخبار رسمی): ایران عسل برای درمان کولیت، درمان کبد چرب، درمان دیابت، درمان فشار خون، درمان کم خونی، درمان سرطان، درمان پروستات و تقویت قوای جنسی از پیشگامان تولیدکننده و صادرکننده بره موم، ژل رویال، گرده گل و ... است.

کولیت روده و راه های درمان آن
ایران عسل برای درمان کولیت از پیشگامان تولید کننده و صادر کننده بره موم، ژل رویال

کولیت روده چیست؟

کولیت روده نوعی بیماری گوارشی است. کولیت روده، مشکل خود ایمنی است که در روده به وجود می‌آید. در این حالت گلبول‌های سفید به اشتباه یک قسمت از بدن را به عنوان یک ناشناس تشخیص می‌دهند و به آن قسمت بدن حمله می‌کنند و به آن آسیب می‌رسانند. به عنوان مثال رماتیسم نیز بیماری خود ایمن است.

از علائم بیماری کولیت دل پیچه، اسهال و مدفوع خونی به صورت مداوم و بی‌دلیل، صدای شکم به صورت متناوب، کاهش غیر طبیعی وزن، درد در ناحیه شکم و ... است. اگر هر کدام از این علائم را داشتید حتما پیگیری کنید.

راه‌های تشخیص بیماری کولیت روده با آزمایش خون و کلونوزکوپی قابل تشخیص است. کلنوزکوپی مطمئن‌ترین روش در این بیماری است. در صورت تشخیص حتما درمان آن را سریع شروع کنید به این دلیل که، هر چه کولیت روده پیشرفت کند درمان و بهبود آن سخت‌تر خواهد بود.

این بیماری سطح‌های متفاوتی دارد. اگر درمان آن دیر شود و به آخرین سطح برسد که دیگر درمان روی آن جواب ندهد ناچارا روده بیمار باید جراحی شود و آن قسمت از روده جدا شود، این جراحی هزینه بالایی دارد و در صورتی که فرد عمل نشود منجر به مرگ خواهد شد.

دلایل بیماری کولیت روده

دلیل این بیماری هنوز به صورت قطع مشخص نشده و طب نوین نیز دلیل آن را به صورت کامل تشخیص نداده است. ولی پزشکان می‌گویند ممکن است یکی از عوامل به‌وجود آورنده بیماری کولیت، ارثی باشد و یا در اثر پایین آمدن سیستم ایمنی بدن، فرد به این بیماری مبتلا شود.

استرس عامل بیماری کولیت نیست ولی آن را تشدید می‌کند پس افراد مبتلا به کولیت روده باید از استرس دور باشند.

طب نوین برای این افراد داروهایی تجویز می‌کند که توسط این داروها گلبول‌های سفید بدن تضعیف می‌شود ولی این‌گونه داروها مناسب نیست به این علت که سیستم ایمنی بدن ضعیف‌تر می‌شود و ممکن است قسمت دیگری از بدن دچار مشکل شود. به همین علت مصرف این دارو ها توصیه نمی‌شود.

درمان کولیت روده

موردی که هم طب سنتی  و هم طب نوین آن را تایید می‌کنند پرهیز غذایی است.

مهم‌ترین عاملی که در درمان کولیت موثر است پرهیز از خوردن غذاهایی که باعث آسیب بیشتر به روده می‌شود. این افراد باید حجم وعده‌های غذایی را کم کرده ولی تعداد وعده‌ها را بیشتر کنند به عنوان مثال 5-6 وعده غذا با حجم کم مصرف کنند.

باید از مصرف غذاهای دارای فیبر زیاد و غذاهای سرخ شده خودداری شود. غذاهایی که باعث نفخ زیاد می‌شود مانند حبوبات و کلم برای این گونه بیماری‌ها ضرر دارد و باید کمتر مصرف شود. فردی که دارای بیماری عدم تحمل لاکتوز هست باید لبنیات را از وعده‌های غذایی کم کند و در صورت امکان بهتر است آن را کاملا حذف کند.

لازم به ذکر است که الکل، قهوه و نوشیدنی‌های شیرین با شکر سفید می تواند علائم بیماری را بدتر کند.

بعضی خوراکی‌ها و موادغذایی‌ها وجود دارند که می توان با نخوردن آن‌ها به روند بهبود بیماری کمک کرد.

لبنیاتی مانند شیر دوغ، نوشابه، شکر سفید، مربا، ذرت و میوه‌هایی چون گرمک، طالبی، خربزه، هندوانه، کیوی، آناناس و انجیر برای بیماران مبتلا به کولیت مضر هستند.

غذاها و خوراکی‌های تند و تیز و یا سودازا برای بیماران مبتلا به کولیت ضرر دارند برای مثال می‌توان به بادمجان، سیر، ترشی، فلفل و زنجبیل اشاره کرد.

برای درمان کولیت بهتر است یک سری غذاها مانند قورمه سبزی، آش رشته، خورشت لپه، ماکارونی، انواع فست‌فود مصرف نشود، این خوراکی‌ها علائم این بیماری را افزایش می‌دهند و درمان کولیت را به تعویق می‌اندازند.

درمان کولیت عصبی

در بین بیماران مبتلا به کولیت یک سری اسهالی هستند و یک سری یبوست دارند؛ اگر فردی یبوست دارد باید حتما یبوست بیمار درمان شود.

افراد مبتلا به کولیت نباید خود را خسته کنند و استرس به خود وارد کنند؛ استرس و خستگی باعث تشدید بیماری خواهد شد. برای درمان کولیت عصبی، افراد بیمار باید زندگی آرامی داشته باشند. نباید به سفرهای طولانی روند؛ تغییر آب و هوا و اقلیم این افراد را اذیت خواهد کرد.

در صورت رعایت این نکات و پرهیز غذایی، درمان کولیت امکان پذیر است.

اگر فرد مبتلا به بیماری کولیت روحیه خود را از دست دهد و خود را از جامعه ترد کند، دچار افسردگی خواهد شد. در اثر حاد شدن افسردگی، استرس فرد زیاد می‌شود و بیماری کولیت تشدید می‌شود.

بره موم التهاب روده را کاهش می‌دهد و از پیشرفت کولیت جلوگیری می‌کند. همچنین بره موم گلبول‌های سفید را تقویت کرده و روند فعالیت گلبول‌های سفید را اصلاح می‌کند.

بره موم به این علت که از طبیعت تهیه می‌شود عوارض داروهای شیمیایی را ندارد و هیچ آسیبی به قسمت‌های دیگر بدن وارد نخواهد کرد.

قابل ذکر است که بره موم نباید خام مصرف شود و حل کردن آن در آب جوش نیز توصیه نمی‌شود؛ بره موم باید حتما فرآوری شود.

2 محصول ایران عسل برای درمان کولیت:

کپسول بره موم

عسل بره موم

بره موم باعث کاهش التهاب روده می‌شود و به این دلیل که کاملا گیاهی است به قسمت‌های دیگر بدن آسیبی وارد نخواهد شد.

ایران عسل اولین مجموعه‌ای  در ایران است که به صورت کاملا مکانیزه بره موم را عصاره‌گیری کرده است و آن  را فرآوری می‌کند . عصاره به دست آمده به 2 صورت مورد استفاده قرار می گیرد؛ یا به صورت پودر در آمده و به کپسول تبدیل می‌شود و یا با عسل مخلوط شده و عسل بره موم به دست می‌آید.

ایران عسل برای درمان کولیت، درمان کبد چرب، درمان دیابت، درمان فشار خون، درمان کم خونی، درمان سرطان، درمان پروستات و تقویت قوای جنسی از پیشگامان تولیدکننده و صادرکننده بره موم، ژل رویال، گرده گل و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]