اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970104288958549

درمان پروستات با گرده گل

خاصیت گرده گل برای درمان پروستات

کد: 13970104288958549

https://goo.gl/zdPoHy

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین خواص گرده گل، درمان پروستات است. این خاصیت جزئی از سه خاصیت شناخته شده گرده گل در ایران محسوب شده و به همین علت کاربرد فراوانی دارد. کمتر کسی وجود دارد که مشکل پروستات داشته باشد و نام گرده گل به گوشش نخورده باشد.

خاصیت گرده گل برای درمان پروستات
درمان سرطان با گرده گل ایران عسل

یکی از مهم‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصولاتی که توسط زنبورعسل تهیه می‌شود، گرده گل است. گرده گل خواص فوق‌العاده زیادی دارد و به همین علت در درمان بسیار یاز بیماری‌ها از این ماده حیات‌بخش استفاده می‌شود. البته اینکه گرده گل از چه گل‌هایی به‌دست‌آمده باشد نیز خود یک موضوع تخصصی است که امروزه آن‌قدرها به مسئله جداسازی آن دقتی نمی‌شود.

یکی از مهم‌ترین خواص گرده گل، درمان پروستات است. این خاصیت جزئی از سه خاصیت شناخته‌شده گرده گل در ایران محسوب شده و به همین علت کاربرد فراوانی دارد. کمتر کسی وجود دارد که مشکل پروستات داشته باشد و نام گرده گل به گوشش نخورده باشد. استفاده از گرده گل در درمان پروستات، درمان را سرعت بخشیده و از پیشرفت این بیماری به‌شدت جلوگیری می‌کند.

بهتر است در اینجا کمی به پروستات و نقش آن در بدن انسان‌ها (آقایان) بپردازیم. پروستات یکی از اعضای ویژه در بدن مردان است. معمولاً به‌اندازه گردو بوده و پایین‌تر از مثانه در لگن قرارگرفته است. پروستات قسمت ابتدایی مجرای ادراری آقایان را احاطه می‌کند. وظیفه اصلی این قسمت از بدن آقایان، پویایی سیستم باروری آقایان است و در صورت نبود پروستات عملاً مرد نابارور می‌شود. پروستات مایعی ترشح می‌کند که این مایع می‌تواند سلول‌های جنسی مردان یا همان اسپرم‌ها را زنده و پویا نگه دارد. این مایع ماهیت قلیایی داشته و سرشار از مواد مغذی است که برای فعال باقی‌ماندن اسپرم‌ها، لازم است.

گرده زنبورعسل منبع طبیعی ماده چرب شناخته‌شده به‌عنوان بتا-سیتوسترول است. دکتر استفان است روم و ویلیام فالون در مقاله‌ای که در مجله Extension Magazine منتشرشده است، به وجود این ماده در گرده گل اشاره‌کرده و توانسته‌اند نتایج خوبی برای درمان پروستات با گرده گل به دست بیاورند.

بتا-سیتوسترول یک ترکیب محبوب گیاهی است که در ماده‌های مختلفی وجود دارد و از گذشته تا به امروز توسط پزشکان معتبر اروپایی برای درمان پروستات مورداستفاده قرار می‌گیرد. بتا سیتوستولین علائم هیپرپلازی خوش‌خیم پروستات مانند میزان جریان ادرار و ادرار باقی‌مانده را بهبود می‌بخشد. این دو مورد هر دو به‌طور مستقیم و غیرمستقیم باعث رشد سرطان پروستات می‌شوند. با مصرف گرده زنبورعسل، شما همچنین برخی از مزایای این ترکیب طبیعی و اقدامات محافظتی آن را در پروستات دریافت خواهید کرد.

یکی از دلایل اصلی اینکه استفاده از گرده گل می‌تواند در درمان پروستات تأثیرگذار باشد این است که این ماده یک ضدالتهاب بسیار قوی است. گرده گل می‌تواند التهاب‌های بسیار حاد را کاهش دهد. یکی از دلایل بروز بیماری پروستاتیت، التهاب در این قسمت از بدن آقایان است و گرده گل با کاهش این تورم می‌تواند در درمان پروستات نقش به سزایی ایفا کند.

جالب است بدانید که گرده گل می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات را نیز کاهش دهد. افرادی که درخطر ابتلا به سرطان پروستات هستند با استفاده از گرده گل از بروز این بیماری خطرناک جلوگیری می‌کنند. همچنین تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که گرده گل با ایجاد یک‌لایه محافظتی بر روی پروستات، از پیشرفت سرطان جلوگیری کرده و در درمان سرطان پروستات نیز نقش ایفا می‌کند.

درست است که برخی بیماری پروستات را بیماری افراد پیر می‌دانند اما آنچه مشخص است هر بیماری که در پیری به وقوع می‌پیوندد، ناشی از رفتار یا نوعی از سبک زندگی در جوانی است. بهتر است در جوانی نوع تغذیه به‌گونه‌ای تنظیم شود تا در پیری دچار این بیماری نشوید. البته ناگفته نماند که در دنیای امروز و با توجه به حجم بالای خوراکی‌های مضر و عدم فعالیت‌های بدنی، بیماری پروستات در جوانان نیز به وقوع می‌پیوندد. جوانان بسیاری هستند که برای درمان پروستات به مطب اورولوژیست‌ها مراجعه کرده و زندگی خود را مختل شده می‌بینند.

استفاده مشخص و منظم از گرده گل می‌تواند این اثرات را در افراد کاهش دهد. کاهش اثرات بیماری پروستات و سپس درمان پروستات از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های گرده گل است که در منابع معتبر علمی نیز به اثبات رسیده است. پس اگر به بیماری پروستات مبتلا شده‌اید و برای درمان پروستات با داروهای شیمیایی به مشکل برخورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم گرده گل باکیفیت و مرغوب تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان