اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970106289198549

بره موم راهی برای درمان فشار خون

فشار خون بالا و درمان فشار خون

کد: 13970106289198549

https://goo.gl/MKHRrK

، اصفهان , (اخبار رسمی): طب سنتی برای درمان فشارخون بره موم را پیشنهاد می‌کند. موادی در بره موم وجود دارد که باعث پایین آمدن فشارخون می‌شود. با مصرف مداوم بره موم ابتدا فشارخون پایین آمده و سپس ثابت نگه‌داشته می‌شود. بره موم از بالا رفتن فشارخون جلوگیری می‌کند.

فشار خون بالا و درمان فشار خون
ایران عسل تولید کننده بره موم برای کنترل و درمان فشار خون

فشارخون بیماری است که در آن فشارخون در رگ‌ها بالا می‌رود. در این حالت قلب نیز برای حفظ این گردش خون باید بیشتر از حالت معمولی فعالیت داشته باشد. فشارخون بیماری است که به قاتل خاموش معروف است، این بیماری علامتی ندارد و باید فرد تحت کنترل باشد تا از طریق معاینات دوره‌ای به آن پی برد.

فرد مبتلابه فشارخون در هنگام فعالیت، فشارخونش افزایش می‌یابد و در استراحت این میزان خون، کاهش خواهد یافت. این افراد باید دائماً تحت کنترل باشند زیرا این بیماری احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی و بیماری‌های کلیه را افزایش می‌دهد.
فشارخون طبیعی باید 120/80 باشد. البته فشارخون به بدن و فیزیولوژی بدن نیز بستگی دارد به همین علت کمتر و یا بیشتر بودن فشارخون دلیل بر بیماری نیست. طب نوین هنوز کاملاً دلیل این بیماری را تشخیص نداده است، دلایل ژنتیکی، محیطی، تغییر سبک زندگی، بی‌تحرکی، تغذیه نامناسب، چاقی، غذاهای پرنمک، مصرف سیگار و الکل را از عوامل ابتلا به این بیماری دانسته‌اند.

علائم بیماری فشارخون

علائم این بیماری سردرد، تهوع، تاری در دید، وزوز گوش و احساس سبکی در ناحیه سر هستند. در صورت وجود این علائم به‌ویژه در سنین بالا باید حتماً بررسی شود.
برای درمان فشارخون، باید با رژیم غذایی و پرهیز از مصرف نمک زیاد، ورزش کردن به‌صورت منظم، اجتناب از استعمال دخانیات و الکل، تناسب‌اندام،مصرف زیاد میوه و سبزی تازه، استفاده از عرقیات گیاهی و دم‌نوش‌هایی چون گل‌گاوزبان، چای سبز و ...، شاد بودن، پرهیز از استرس و نگرانی را کنترل کنید.

درمان فشارخون در بارداری

فشارخون در زمان بارداری بسیار شایع است. پس زنان باردار باید در این دوران تحت کنترل قرار بگیرند. در صورت بی‌توجهی به آن به‌ویژه در نیمه دوم بارداری می‌تواند سلامت مادر و جنین را به خطر اندازد. البته با توجه به اینکه زنان باردار نمی‌توانند در این دوران هیچ‌گونه داروی شیمیایی مصرف نمایند، باید بسیار تحت کنترل قرار گیرند و ازلحاظ تغذیه بیشتر رعایت کنند.
بهتر است بیماران روزانه آب زیادی بنوشند. مصرف میوه‌های دارای ویتامین ث مانند گریپ‌فروت، پرتقال، سبزی‌ها و دانه‌های گیاهی مفید است. ورزش و فعالیت روزانه برای این بیماران لازم و ضروری است.
مصرف مواد غذایی‌هایی ازجمله روغن‌های موجود در بازار، ماست و دوغ، غذاهای چرب، تخم‌مرغ، سبزی گشنیز، نمک و فلفل برای بیماران دارای فشارخون توصیه نمی‌شود.
عواملی که باعث تشدید فشارخون می‌شود و باید از آن پرهیز کرد عبارت‌اند از: مصرف سیگار، مواد مخدر و الکل، استرس و عصبانیت، بیماری‌های عفونی، کم‌تحرکی و ...

در طب نوین، برای درمان فشارخون داروهایی چون پرازوسین، ترازوسین، داروهای گشادکننده‌های عروقی و ... تجویز می‌شود که هرکدام باعث کنترل فشارخون می‌شود ولی عارضه‌هایی برای قسمت‌های دیگر بدن مانند نارسایی کلیوی، افزایش ضربان قلب، تشدید نارسایی قلب و تورم اندام تحتانی نیز خواهد داشت.

درمان فشارخون

طب سنتی برای درمان فشارخون بره موم را پیشنهاد می‌کند. موادی در بره موم وجود دارد که باعث پایین آمدن فشارخون می‌شود. با مصرف مداوم بره موم ابتدا فشارخون پایین آمده و سپس ثابت نگه‌داشته می‌شود. بره موم از بالا رفتن فشارخون جلوگیری می‌نماید.
در جهان نتایجی وجود داشته که با مصرف طولانی‌مدت بره موم، فشارخون به‌صورت کامل درمان شده است. اگر طبق دستور و در زمان‌های مشخص بره موم استفاده شود فشارخون افراد مبتلابه این بیماری در حد مطلوب، ثابت نگه‌داشته می‌شود.
طب سنتی برای درمان فشارخون در کنار بره موم، گرده گل و عسل مریم‌گلی را نیز به بیماران توصیه می‌کند.
طب سنتی با مصرف داروهای شیمیایی به‌شدت مخالف است و بر این باور است که فشارخون با پرهیز غذایی، ورزش و مصرف بره موم به‌صورت کامل درمان خواهد شد.
بره موم ایران عسل به‌صورت کاملاً مکانیزه عصاره گیری شده و به حالت کپسول و عسل بره موم تولید می‌شود. افراد مبتلابه فشارخون بهتر است برای استفاده از بره موم با کارشناسان مجموعه شهدی نه گل‌ها مشاوره نمایند.
ایران عسل اولین تولیدکننده و صادرکننده بره موم فرآوری شده برای درمان فشار خون در ایران هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان