اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970120290518167

برنامه اندرویدی تنزیل همزمان با روز مبعث پیامبر گرامی اسلام رونمایی خواهد شد

تولید و رونمایی از اپلیکیشن قرآنی تنزیل

کد: 13970120290518167

https://goo.gl/QQP854

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن قرآنی تنزیل با قابلیت جستجو در متن عربی آیات و ترجمه فارسی بصورت آفلاین در مبعث پیامبر رونمایی خواهد شد.، این اپلیکیشن حاوی اطلاعات نام سوره و شماره آیه، شماره فراز، سال نزول، مرحله نزول، عصاره فراز و درس سوره است.

تولید و رو نمایی از اپلیکیشن قرآنی تنزیل
تنزیل:اولین برنامه اندرویدی قرآن کریم با ترتیب نزول و عصاره فرازها و درس سوره ها

تنزیل، اولین و تنها برنامه قرآنی است که بر مبنای روش فهم ساده قرآن یعنی تقسیم‌بندی سوره به تعدادی فراز، استخراج عصاره آن فراز و نهایتا ارایه درس سوره و به ترتیب نزول تهیه شده است

اپلیکیشن قرآنی تنزیل که مناسب گوشی‌های موبایل اندرویدی است، اولین و تنها برنامه قرآنی است که بر مبنای روش فهم ساده قرآن یعنی تقسیم‌بندی سوره به تعدادی فراز، استخراج عصاره آن فراز و نهایتا ارایه درس سوره تهیه شده است.

با توجه به فواید و اثرات مطالعه قرآن به ترتیب نزول، در این برنامه فهرست سوره‌ها به ترتیب نزول تهیه شده که کاربران پس از نصب آسان برنامه، بدون نیاز به اینترنت می‌توانند هر زمان وارد برنامه و لیست سوره‌ها شده و با انتخاب سوره مورد نظر، به داخل سوره هدایت شوند.

با کلیک بر روی هر آیه مربعی باز می‌شود که حاوی اطلاعات زیر است:
نام سوره و شماره آیه، شماره فراز،سال نزول،مرحله نزول،عصاره فراز و درس سوره.

این برنامه هم چنین قابلیت جستجو در متن عربی آیات و ترجمه فارسی (ترجمه استاد فولادوند ) و نیز انتخاب سایز، رنگ و فونت‌های مختلف در متن آیات و ترجمه را دارا است.

این نرم افزار که با کد شامد 3-0-63-708583-1-1 در مرکز رسانه‌های دیجیتال ثبت شده است در روز مبعث پیامبر اسلام رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت بررسی استعلام شامد تنزیل می‌توانند به لینک استعلام شامد تنزیل مراجعه کنند.

لازم بذکر است در این برنامه ترتیب نزول سوره‌ها از فهرست تحقیقی سیدکاظم فرهنگ و عصاره فرازها و درس سوره‌ها از تفسیر قرآن جمال گنجه‌ای استفاده شده است. پس از رونمایی تنزیل از طریق کانال و تالار گفتگوهای «قرآن پویان» و نیز فروشگاه‌های اینترنتی (آپ استور) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت قرآن پویان مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش