اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291248349

اصطلاح Prewash چیست؟

کد: 13970127291248349

https://goo.gl/R4FSV7

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین‌های شستشو مانند ظرفشویی و لباسشویی، دارای برنامه‌های مختلف شستشو هستند تا بتوان متناسب با نیاز برنامه مورد نظر را انتخاب کرد.

Prewash چیست؟ | اصطلاح prewash | وبلاگ دلتاکالا
اصطلاح Prewash چیست؟

 یکی از این برنامه‌ها در ماشین‌های شستشو Prewash است. برنامه پیش شستشو یا به عبارت دیگر Prewash یک برنامه یا چرخه اضافی است که می‌تواند به آغاز اکثر برنامه‌های شستشو اضافه شود. این برنامه در چرخه شستشوی سریع نمی‌تواند جای گیرد به این دلیل که خود، یک چرخه کوتاه مدت پیش از برنامه شستشوی اصلی است. توصیه می‌شود، برای اجرای بهتر دستورالعمل‌ها، همیشه به کتابچه راهنمای محصول مورد نظر خود مراجعه کنید.

در ادامه با نحوه عملکرد برنامه پیش شستشو در ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی بیشتر آشنا می‌شویم:

عملکرد Prewash در ماشین ظرفشویی

از برنامه پیش شستشو در ماشین ظرفشویی هنگامی استفاده می‌شود که ظروف زیاد و خیلی کثیف باشند. با انتخاب این برنامه، شستشو به دو مرحله تقسیم می‌شود.

در مرحله اول یا همان Prewash، شستشوی ظروف بدون مواد شوینده انجام می‌شود و دستگاه تنها با آب ظروف را شستشو داده، در مرحله دوم به صورت خودکار شوینده یا جلادهنده به آب اضافه می‌شود تا هرگونه کثیفی و مواد غذایی به‌جا مانده بر روی ظروف، از بین بروند.

در ماشین ظرفشویی سیستم هوشمندی به نام AquaSensor وجود دارد وظیفه این سنسور سنجش میزان کثیفی آب داخل ماشین ظرفشویی است. AquaSensor میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص می‌کند که آیا برای استفاده در برنامه اصلی  شستشو قابل استفاده است یا نه. اگر آب فقط دارای میزان کمی از املاح و کثیفی باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نکته کلیدی این است که در هر بار شستشو تا سقف ۲۰% آب، معادل ۴ لیتر توسط این سیستم صرفه‌جویی خواهد شد.

عملکرد Prewash در ماشین لباسشویی

اگر خانواده شما با انبوهی از لباس‌های بسیار کثیف مانند لباس کار و لباس‌های ورزشی، زیاد رو به رو می‌شود و یا اگر نوزاد و کودک نوپا در خانه دارید Prewash برای ماشین لباسشویی شما یک ضرورت است.
با انتخاب برنامه پیش‌شستشو که در ابتدای برنامه اصلی شستشو عمل می‌کند، ماشین لباسشویی قادر است علاوه بر از بین بردن لکه‌های کثیف و بوی نامطبوع البسه، آن‌ها را ضدعفونی کند.

نحوه استفاده از Prewash در ماشین لباسشویی:

لباس‌های کثیف را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

مقدار مناسب ماده شوینده را طبق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنما، در قسمت مورد نظر بریزید.

برنامه شستشویی را که می‌خواهید، انتخاب کنید.

دکمه پیش شستشو را فشار دهید.

درب ماشین لباسشویی را بسته و دکمه شروع را بفشارید.

دستگاه شروع به کار کرده و چرخه Prewash به طور خودکار پیش از برنامه‌ی شستشوی انتخابی شما، اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت خرید ماشین ظرفشویی می‌توانند به سایت دلتاکالا مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا کالا

فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه تخصصی محصولات لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل