اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291268549

دوران بارداری و مصرف عسل

مصرف عسل طبیعی در دوران بارداری

کد: 13970127291268549

https://goo.gl/e6gi7Z

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسل برای تنظیم وزن مادر باردار نیز بسیار مفید و حائز اهمیت است. عسل یک شیرین کننده طبیعی است و به همین علت در دوران بارداری وظیفه تنظیم وزن را بر عهده دارد. مقوی بودن عسل نیز می تواند باعث شود تا مادران بارداری که پرهیزات غذایی دارند با استفاده از عسل انرژی کافی را به دست آورند.

مصرف عسل طبیعی در دوران بارداری
مصرف عسل طبیعی در دوران بارداری

دوران بارداری دورانی حساس است که باید به آن دقت ویژه و خاصی شود. در دوران بارداری فرد نمی‌تواند هر چیزی که می‌خواهد را بخورد و هر میزان از فعالیت بدنی را داشته باشد. پرهیزات غذایی و توصیه‌های غذایی بخش جدایی‌ناپذیر دوران بارداری است. این پرهیزات هم برای مادر و هم برای جنین حائز اهمیت است و باید به صورت کامل جدی گرفته شود.
یکی از مواد موثر و بسیار مهم برای دوران بارداری، عسل است. البته سوال‌های فراوانی برای عسل و میزان استفاده از آن در دوران بارداری وجود دارد. برخی حتی گمان می‌کنند استفاده از عسل در دوران بارداری به صورت کلی ممنوع است و برخی دیگر فرقی نمی‌کند که عسل طبیعی است یا غیر طبیعی، به وفور و بدون مشورت با پزشک مصرف می‌کنند.

چه نوع عسلی در زمان بارداری مصرف کنیم؟

یکی از مهمترین نکات برای استفاده از عسل در دوران بارداری این است که اجازه استفاده از هر نوع عسلی ندارید. شما باید دقت داشته باشید که مصرف عسل تقلبی به صورت کلی در دوران بارداری ممنوع است. استفاده از عسل تقلبی می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای مادر و جنین ایجاد کند. حتما از عسل طبیعی استفاده کنید. برای تهیه عسل طبیعی دقت کنید، در شرایط عادی شاید بشود به هر عسلی اعتماد کرد اما در دوران بارداری باید در هنگام خرید عسل طبیعی دقت فراوانی به خرج رود.
برای خرید عسل در دوران بارداری تنها به مراکز و سایت‌های معتبر فروش عسل اعتماد کنید. خرید عسل طبیعی با قیمت‌های پایین مقدور نیست و شما باید کمی بیشتر خرج کنید. اگر قیمت عسل طبیعی بیش از اندازه پایین بود، مطمئن باشید در حال خرید عسل تقلبی هستید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]