اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291498549

درمان سرطان گوارش به کمک بره موم

کد: 13970128291498549

https://goo.gl/XDPYKj

، اصفهان , (اخبار رسمی): برای درمان سرطان گوارش با بره موم و یا عسل طبیعی، مراجعه و استفاده از دستورات طبیب متخصص اصولی‌ترین روش است؛ ولی این خوراکی‌ها در آسان کردن و بهبود هضم غذا، به اندام گوارشی نیز کمک شایانی کرده و در درمان سرطان دستگاه گوارش، می‌توانند تا حد قابل توجهی مانع پیشرفت سریع بیماری و رشد تومور بدخیم شوند.

درمان سرطان دستگاه گوارش
درمان سرطان های گوارش به کمک طب سنتی و مصرف بره موم برای درمان و پیشگیری از ابتلا به سرطان

منشا اصلی تبدیل برخی سلول‌ها به سلول سرطانی نامشخص و متفاوت است؛ اما به طور کلی می‌توان گفت که سلول‌های بدن همه افراد، از نظر ژنتیکی مستعد تبدیل شدن به سلول سرطانی هستند؛ در حالی که این استعداد با برخی عوامل محیطی بروز می‌کند، تغذیه‌های ناسالم، نوشیدنی‌های الکلی و گازدار با مواد و رنگ‌های افزودنی، هوای ناسالم در محیط‌های شهری و صنعتی و همچنین سبک اشتباه زندگی مانند تنظیم نبودن زمان خواب با ساعت طبیعی بدن و یا عدم تحرک و .... می‌توانند در تحریک سلول‌های مستعد کمک کنند تا به سلول‌های سرطانی تبدیل شوند.

یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها به ویژه در کشور ایران که جزو سرطان‌های گوارشی محسوب می‌شود، سرطان معده است. همچنین سرطان مری، سرطان روده بزرگ و سرطان لوزالمعده نیز از انواع دیگر همین دسته از بیماری‌های سرطانی هستند؛ لذا ممکن است نشانه‌های مشترکی داشته باشند و هوشیاری و دقت به تغییرات مربوط به گوارش، در درمان سرطان گوارشی که از تومورهای هر عضو مربوط نشات گرفته، تسهیل‌کننده است.

از جمله مهم‌ترین این نشانه‌ها می‌توان اشکال در بلع، برگشت غذا در دهان پس از مصرف، مشاهده خون در مدفوع و یا کاهش وزن و کم خونی‌های غیر قابل‌توجیه و ناگهانی دانست. ضعف و خستگی نیز یکی دیگر از علائم شایع بسیاری از این بیماری‌ها است. به این ترتیب با مشاهده و تداوم این علائم، باید بدون اتلاف وقت به پزشک متخصص مراجعه کرده و نسبت به آزمایش و اطمینان از دلایل آن‌ها حساس بود.

برای درمان سرطان دستگاه گوارش علاوه بر پرهیزات غذایی می‌توان از طب سنتی و داروهای گیاهی استفاده کرد. دارویی که در این زمینه طب سنتی برای درمان سرطان پیشنهاد می‌کند بره موم است. همان‌گونه که در مقالات قبل گفته شده این ماده باید پس از فرآوری به روش‌های سالم و استانداردهای بهداشتی، استفاده شود. ساختار آن به گونه‌ای است که باعث بهبود التهاب و تورم می‌شود. این ماده در ابتدا سرطان را کنترل کرده و سپس باعث درمان آن خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]