اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291588667

چطور سلامتی خود را با نگهداری کاکتوس در خانه تضمین کنیم؟

تاثیر کاکتوس‌ها در مقابله با سرطان!

کد: 13970128291588667

https://goo.gl/anhhyG

، تهران , (اخبار رسمی): امواج غیر یون‌ساز در رتبه‌ی B2 عوامل سرطان‌زا قرار دارد که این به این معنی است که امواج الکترومغناطیسی غیر یون‌ساز می‌تواند برای انسان‌ها سرطان‌زا باشد. تیغ‌های بدنه کاکتوس‌هایی از جمله اچینو و هاورتیا گورخری مانند آنتن‌هایی قوی این امواج را تا شعاع یک‌متری خود جذب می‌کنند.

تاثیر کاکتوس ها در مقابله با سرطان!
انواع هاورتیا از محبوب ترین گونه ها در بین خانواده بزرگ کاکتوس

تنها با نگهداری چند کاکتوس در خانه، خطرات مضر حاصل از امواج مودم، تلفن همراه و آنتن‌های مخابراتی را رفع کنید!

امواج تلفن مانند امواج مضر مایکروویو و رادار امواج الکترومغناطیسی غیر یون‌ساز تولید می‌کنند. اگرچه امواج یون‌سازی مثل اشعه‌ایکس و رادون را امواج سرطان‌زا می‌دانند اما در ادامه با توجه به تحقیقات انجام گرفته در بخش پزشکی انجمن سرطان آمریکا، به اثر غیر مستقیم امواج غیر یون‌ساز و خطر ابتلا به سرطان خواهیم پرداخت.

براساس تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در 2011، امواج حاصل از تلفن همراه، مودم وایرلس و پارازیت خطر تشکیل گیلوما و تومور عصب‌شنوایی را افزایش دهد. همچنین بیان شد این امواج غیر یون‌ساز در رتبه‌ی B2 عوامل سرطان‌زا قرار دارد که این به این معنی است، امواج الکترومغناطیسی غیر یون‌ساز می‌تواند برای انسان‌ها سرطان‌زا باشد.

حال سوال اساسی این است چطور از خودتان در برابر این امواج محافظت کنید!؟

امروزه براساس آخرین تحقیقات انجام شده مشخص شد که کاکتوس‌ها تنها گیاهان آپارتمانی که قابلیت بالایی در جذب امواج الکترومغناطیس دارند. تیغ‌های بدنه کاکتوس‌هایی از جمله اچینو و هاورتیا گورخری مانند آنتن‌های قوی این امواج را تا شعاع یک متری خود جذب می‌کنند.

امواج تلفن مانند امواج مضر مایکروویو و رادار امواج الکترومغناطیسی غیر یون‌ساز تولید می‌کنند. اگرچه امواج یون‌سازی مثل اشعه ایکس و رادون را امواج سرطان‌زا می‌دانند اما در ادامه با توجه به تحقیقات انجام گرفته در بخش پزشکی انجمن سرطان آمریکا، به اثر غیر مستقیم امواج غیر یون‌ساز و خطر ابتلا به سرطان خواهیم پرداخت. براساس تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در 2011 ، امواج حاصل از تلفن همراه، مودم وایرلس و پارازیت خطر تشکیل گیلوما و تومور عصب شنوایی را افزایش دهد. همچنین بیان شد این امواج غیر یون‌ساز در رتبه‌ی B2 عوامل سرطان‌زا قرار دارد که این به این معنی است، امواج الکترومغناطیسی غیر یون‌ساز می‌تواند برای انسان‌ها سرطان‌زا باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مهندس نیک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گل و گیاه مهندس نیک

مجری دکوراسیون داخلی با گیاهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | دکوراسیون و منزل