اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970130291888667

چطور در عرض 2 سال با پرورش گل در خانه ثروتمند شویم؟

در آمد میلیونی با گیاهان!

کد: 13970130291888667

https://goo.gl/7iyZD4

، تهران , (اخبار رسمی): با نگاهی مختصر به بازارهای گل محلاتی، خاوران و غرب تهران متوجه خواهید شد رقمی بالای 100 میلیون در روز در این مکان‌ها جابه‌جا می‌شود. گیاهانی مثل حسن یوسف و بامبو با دفع افکار و احساسات منفی در انسان نقشی را همانند یک پالایشگاه در پالایش جسم و جان ایفا می‌کند. 

در آمد میلیونی با گیاهان!
در آمد میلیونی با گیاهان!

گل بکارید! پولدار شوید!

با نگاهی مختصر به بازارهای گل محلاتی، خاوران و غرب تهران متوجه خواهید شد رقمی بالای 100 میلیون در روز در این مکان ها جابه‌جا می‌شود. 

دلیل استقبال مردم از گل و گیاه چیست؟

با صنعتی شدن دنیای امروز و فشارهای سخت زندگی از جنبه‌های گوناگون، فراهم کردن بستر آرامش در خانه امری طبیعی و لازم به نظر می‌رسد. بازگشت به طبیعت و در آغوش کشیدن گیاهان انسان را از دنیای ماشینی امروز به گذشته نه چندان دور و در آغوش مادر طبیعت بر می‌گرداند. باغچه کوچک خانگی، بالکن‌های سبز و گلدان‌های کوچک آپارتمانی مثال‌هایی ممکن از آوردن طبیعت به منازل است. 

امروزه براساس آخرین نتایج مطالعاتی بیان شده است که زیبایی گیاهان موجب حس آرامش، نوعی امنیت فکری، طراوت و منبعی سرشار از انرژی مثبت در نیمکره چپ انسان می‌شود که باعث هماهنگی هر چه بیشتر جسم و مغز و همچنین افزایش کارایی و شادابی بدن می‌شود. برای باور به نکات بالا کافی است چند دقیقه‌ای را در یک گل‌فروشی بگذرانید. آنگاه خواهید فهمید که حس مفید بودن و افزایش اعتماد به نفس در وجودتان در حال جوانه زدن است. گیاهانی مثل حسن یوسف و بامبو با دفع افکار و احساسات منفی در انسان نقشی را همانند یه پالایشگاه در پالایش جسم و جان ما ایفا می‌کند. 

شروع کسب‌و‌کار خانگی با پرورش گل‌های آپارتمانی در خانه!

کشور ایران با داشتن موقعیتی استراتژیک و خصوصیت 4 فصل بودن امروز به یکی از 10 قطب صادرکننده گل در جهان تبدیل شده است. اگر چه نقاط ضعفی در صادرات موجب شده است که درآمد فروش گل ایران نسبت به بقیه رقیبان کمتر باشد اما هنوز هم پرورش گل و گیاه یکی از سودآورترین شغل حساب می‌آید.

می‌توانید برای یادگیری تولید گل و گیاه آپارتمانی به مرکز آموزش تخصصی سازمان فنی‌و‌حرفه ای بروید و دوره‌های آموزشی و کاربردی طراحی فضای سبز، تولید و نگهداری گیاهان آپارتمانی را بگذرانید. سپس می‌توانید با اجاره و یا خرید یک زمین برای احداث گلخانه اقدام کنید. گیاهانی از قبیل اطلسی، جعفری، مریم گلی، مارگریت، گازانیا، داوودی، کلم‌های زینتی، انواع رزها، شفلرا، پپرومیا، حسن یوسف، ساناز، هفت رنگ، رز نارنجی، انواع درختچه‌های بونسای بازار خوبی در بین مردم دارند و به خوبی به فروش می‌رسند. 

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مهندس نیک سر بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گل و گیاه مهندس نیک

مجری دکوراسیون داخلی با گیاهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]